Amazon Prime Video به زودی با تبلیغات همراه می شود یا برای جلوگیری از آنها 2.99 دلار در ماه پرداخت می کند

Amazon Prime Video از اوایل سال آینده شامل تبلیغات در طول نمایش‌ها و فیلم‌ها می‌شود و به سایر سرویس‌های پخش که لایه‌های اشتراک متفاوتی را اضافه کرده‌اند، می‌پیوندد.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد که اعضای آمازون پرایم می توانند ماهانه 2.99 دلار در ایالات متحده بپردازند تا این سرویس را بدون تبلیغات نگه دارند.

سرویس‌های استریم در یک نبرد شدید برای بینندگان هستند و کاربران در تغییر و خروج از این سرویس‌ها، اغلب بر اساس قیمت، ماهرتر می‌شوند. پلتفرم‌ها با افزایش قیمت‌ها مشتریان خود را از دست می‌دهند، اما اگر محتوای جدیدی تولید نکنند که کاربران را جذب کند، ممکن است آنها را از دست بدهند.

دیزنی 13.99 دلار در ماه برای Disney+ بدون آگهی در ایالات متحده در اواسط اکتبر دریافت می کند، که 75٪ حق بیمه نسبت به سرویس پشتیبانی شده از تبلیغات است. نتفلیکس در حال حاضر 15.49 دلار در ماه برای طرح بدون آگهی خود دریافت می کند، که بیش از دو برابر قیمت اشتراک ماهانه نتفلیکس با تبلیغات است.

آمازون اعلام کرد که از اوایل سال آینده پخش تبلیغات محدودی را در طول نمایش‌ها و فیلم‌ها آغاز می‌کند تا بتواند «به سرمایه‌گذاری در محتوای قانع‌کننده ادامه دهد و این سرمایه‌گذاری را در درازمدت افزایش دهد».

رویدادهای زنده در آمازون پرایم، مانند ورزش، از قبل شامل تبلیغات است.

تبلیغات در محتوای Prime Video در اوایل سال 2024 در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و کانادا و پس از آن در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک و استرالیا در اواخر سال آغاز خواهد شد.

آمازون اعلام کرد که قیمت عضویت Prime را در سال آینده تغییر نخواهد داد. این شرکت قصد دارد قیمت برنامه‌نویسی بدون آگهی را برای کشورهایی غیر از ایالات متحده در تاریخ بعدی اعلام کند.

برای کاربران آمریکایی، آمازون اعلام کرد که چند هفته قبل از معرفی تبلیغات به برنامه‌های خود، ایمیلی را برای اعضای Prime ارسال می‌کند که در آن اطلاعاتی درباره نحوه ثبت نام در گزینه بدون آگهی در صورت تمایل انجام می‌دهد.

Amazon Prime Video بخشی از لیست بزرگتری از مزایایی است که با عضویت Amazon Prime همراه است. اعضا همچنین در خریدهای Amazon.com، خواربار، موسیقی آنلاین و موارد دیگر، ارسال رایگان دریافت می‌کنند.

در ماه ژوئن، کمیسیون تجارت فدرال آمازون را متهم کرد که گفته می شود در تلاشی چند ساله برای ثبت نام مصرف کنندگان در Amazon Prime بدون رضایت آنها و ایجاد مشکل برای لغو اشتراک آنها شرکت کرده است. سخنگوی آمازون در آن زمان گفت که ادعاهای FTC دروغ است.

حق چاپ © 2023 واشنگتن تایمز، LLC.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما