ادمونتون اویلرز با شکست مقابل رنجرز به روند اوایل فصل ادامه داد & ادمونتون Globalnews.ca

جاناتان کوئیک در حالی که نیویورک رنجرز پنجشنبه شب در راجرز پلیس ادمونتون اویلرز را 3-0 کرد، 29 سیو انجام داد.

دارنل نرس، مدافع اویلرز، گفت: «این یک عکس فوری از فصل ما تاکنون بوده است. وقت سوم خوب بود، اما 40 دقیقه خوب بازی نکردیم. اگر 60 دقیقه تلاش نکنید، نمی توانید در این لیگ قهرمان شوید. به همین سادگی. “

جی وودکرافت، مربی اویلرز گفت: “ما در حال حاضر در یک گودال هستیم و تنها راه برای رهایی از آن این است که از آن عبور کنیم.”

با رکورد 0-2-1 روی یخ، این اولین بار از سال 2002/03 است که نفتی ها در سه بازی اول فصل عادی خود بدون برد می مانند.

استوارت اسکینر در آخرین دقیقه وقت اول یک مهار درخشان انجام داد و پای راستش را دراز کرد تا فیلیپ چیتیل را در بازی دو بر یک رد کند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

رایان نوجنت هاپکینز گفت: “تیم ها خیلی خوب هستند و بازیکنان خوب زیادی در آنجا هستند که به شما پول می دهند.” “شما آرامش دارید، حتی برای پنج یا 10 دقیقه، و هزینه آن را پرداخت می کنید. این چیزی است که ما در حال حاضر می بینیم.”

رنجرز در اوایل بازی دوم زمانی که آدام فاکس پاس وینسنت تروچک را تبدیل به گل کرد. اسکینر چند سیو خوب در طول دوره انجام داد، اما در نهایت دوباره توسط برادن اشنایدر شکست خورد، که ضربه ای به گوشه بالای دروازه اسکینر زد. الکسیس لافرنیر با یک تک گل در وقت آخر بازی را 3-0 رنجرز کرد.

زک هیمن با 7:15 باقی مانده در بازی سوم خود را تنها در مقابل او دید، اما کوئیک موفق شد دستکش را نجات دهد.

هیمن پس از بازی گفت: ما تیمی سریع هستیم و سریع بازی نمی‌کردیم. ما به گوشه ها نمی رسیدیم، برای بازگرداندن توپ کار نمی کردیم و به اندازه کافی خوب نبود.»

وودکرافت گفت: «ما به افرادی که در اتاقمان هستند اعتقاد داریم و گروهی داریم که مدتی است که در اینجا با هم بوده‌اند، قبلاً اوقات سختی را پشت سر گذاشته‌اند و می‌دانند که پاسخ‌ها در اتاق است. باید تیمی برای حل این مشکل گرد هم بیاید و در حال حاضر ما به هر سیلندر شلیک نمی کنیم.

چارلی هادی و داگ وایت قبل از بازی به تالار مشاهیر اویلرز معرفی شدند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

اویلرز، 1-5-1، روز یکشنبه در هریتیج کلاسیک میزبان کلگری در ورزشگاه مشترک المنافع است (تقدیمی در ساعت 15:00، بازی در ساعت 5:00 بعد از ظهر)

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما