(فیلم) شیون مردی که در زلزله هرات 14 تن از اعضای خانواده اش را از دست داد

.

شیون مردی که 14 تن از اعضای خانواده اش را در زلزله هرات از دست داد

در این ویدئو یکی از قربانیان زلزله هرات که ۱۴ تن از اعضای خانواده اش را پس از زلزله اخیر در این منطقه از دست داده، در میان خرابه های باقی مانده پنهان شده است.

به گزارش فرارو، مقام های طالبان می گویند که تاکنون بیش از دو هزار نفر در زلزله روز شنبه در غرب کشور کشته و بیش از ۹ هزار نفر زخمی شده اند.

در پی وقوع زمین لرزه 6.3 ریشتری و هشت پس لرزه شدید در استان هرات افغانستان، تصاویری که خبرگزاری ها و کاربران شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، بخشی از خسارات و تلفات جانی ناشی از این رویداد طبیعی را نشان می دهد.

بر اساس این تصاویر و به گفته مقامات طالبان، حداقل دوازده روستا در ولایت هرات تخریب شده است. این تصاویر همچنین خانواده ها و کودکانی را نشان می دهد که پس از زلزله شب را بدون سقف سپری می کنند.

مقام‌های طالبان می‌گویند که در اثر زمین‌لرزه روز شنبه بیش از دو هزار نفر در غرب کشور کشته و بیش از ۹ هزار نفر زخمی شده‌اند.

گفته می شود که اهالی با بیل و سایر وسایل اولیه در تلاش هستند تا مردم را نجات دهند و اجساد را از انبوه آوار و خانه های ویران شده بیرون بیاورند.

با وجود گذشت بیش از 24 ساعت از زلزله، مردم محلی از نبود برنامه های امداد و نجات در مناطق آسیب دیده گلایه دارند.

همچنین در کشوری که امکانات پزشکی به شدت ناکافی است، بیمارستان ها برای مداوای مجروحان با مشکل مواجه هستند و عکس هایی از پزشکان در حال مداوای مجروحان در فضای باز منتشر شده است.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما