خرید بک لینک آن را ساده نگه دارید (و احمقانه)

براساس این توضیحات در صورتی که شما برای صفحات سایت خود لینک داخلی یا خارجی در نظر نگرفته باشید و ساختار متصل به هم ایجاد نکنید گوگل در سایت شما به بنبست میرسد و این مسئله از نظر سئو کاملا به ضرر سایت شما خواهد بود. تا حد امکان برای گرفتن بک لینک به سراغ سایت هایی بروید که اعتبار دامنه آنها بالا و نمره اسپم آن ها پایین می باشد. و الگوریتم های گوگل ارزش و اعتبار بیشتری برای آنها قائل هستند. بلاگ ایجاد کنید:با ایجاد یک بلاگ آموزشی و تولید محتوا در آن می توانید موفقیت بیشتری را در کسب کار خود بدست بیاورید. لینک سازی خارجی یکی از المان هایی است که به ما کمک میکند که سایتی قدرتمند داشته باشیم.برای اینکه ما بتوانیم بهترین رتبه و جایگاه را در نتایج گوگل بدست بیاوریم نیاز است که از راهکارهایی موثر و کاربردی استفاده کنیم. علاوه بر این، نقل شده است که گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی مختلف برای ارزیابی محل نمایش یک صفحه وب در نتایج جستجو استفاده می کند. بنابراین، قبل از خرید بک لینک، اطمینان حاصل کنید که محتوای سایت شما به کیفیت و استانداردهای لازم برای جذب بک لینکهای با کیفیت مطابقت دارد.

Article was c​reat​ed by G​SA  Conte​nt Generat​or D​em᠎ov᠎ersi᠎on​!

انکرتکست لینکهای داخلی نشان میدهند که صفحات شما در مورد چه چیزی هستند و در چه کلمات کلیدی میتوانند رتبه بگیرند. این نوع سایت ها به هیچ عنوان برای لینک گذاری خارجی مناسب نیستند زیرا ارزش و اعتبار لینک شما را کاهش میدهند. در این پلن ریپورتاژ آگهی شما در 18 سایت فارسی و خارجی قرار گرفته و یک ترکیب بسیار حرفه ای و ایده آل از نظر گوگل برای سئو ایجاد خواهد نمود. گوگل در سال 1990 بحث پیج رنک را پیش آورد و آن را بر اساس بک لینک هایی که به یک سایت داده می شد امتیاز بندی می کرد و در نتیجه هر سایتی که پیج رنک بهتری داشت رتبه های بهتری را دریافت می کرد. بهعنوان نمونه برای این که یک سایت به رتبه اول صفحه نخست گوگل دست یابد، لازم است حدود ۲ الی ۳ سال زمان طی شود. https://xseo.ir/ نهایت در سال 2012 گوگل از الگوریتم پنگوئن رونمایی کرد که وظیفه این الگوریتم شناسایی لینک های اسپم و غیر طبیعی است و به صورت کاملا جدی با سایت های متخلف برخورد میکند. نکند با خرید بک لینک، پنالتی گوگل شویم؟

Th is data h as be en generated by GSA Conte nt G​ener ator ᠎DE​MO .

تاثیر مثبت نخواهد بلکه ممکن است گوگل شما را پنالتی یا جریمه کند و از نتایج جستجو خارج کند. افراد بسیار زیادی با استفاده از لینک های اسپم و یا خرید و فروش این لینک ها باعث از دست رفتن منابع درآمدی گوگل شده بودند. لینک سازی خود را در یک ساعت مشخص و یا فاصله زمانی مشخص انجام ندهید. برای مثال اگر شما در صبح فرآیند لینک سازی را انجام داده اید دفعه بعدی این کار را در شب انجام بدهید و در روز های بعدی ساعت های آن را تغییر دهید. برای اینکه بتوانید اسپم بودن و یا معتبر بودن سایت را بررسی کنید میتوانید از mozbar استفاده کنید. اعتبار دامنه یا DA با توجه به لینک های خارجی با کیفیت، محتوای سایت و … و آنها لینک مرتبط با سایت شما را در صفحات سایت خود، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و … میتوانید با افزایش میزان دنبال کنندگان خود در صفحات اجتماعی و هدایت آنها به وب سایت میزان ترافیک سایت را افزایش دهید.

قطعا آنها صفحات را پیدا میکنند اما این کار مدت زمان زیادی طول میکشد زیرا با توجه حجم مطالبی که روزانه در سایتهای مختلف ایجاد میشود موتورهای جستجو حسابی پرمشغله هستند. اما تا کنون لینک توانسته است ارزش و اعتبار خود را به خوبی در میان این 200 فاکتور نگه دارد. اما با استفاده از ترفندها و نکات طلایی میتوان بهگونهای لینکهای خارجی دستی را در وبسایت ایجاد کرد که گوگل و موتورهای جست و جوی آن سایت را جریمه نکنند. لینک سازی خارجی یکی از مهمترین گامها برای شناسایی سایت شما به گوگل و بالا بردن اعتبار دامنه شما می باشد. https://xseo.ir/link-building/ خلاف تصور ، لینک های نوفالو مزایای زیادی برای دنیای وب داشته است و اینترنت بدون این لینک ها پر از اسپم میشد. یکی دیگر از مزایای استفاده از پیوند های خارجی این است که بدون واسطه می توانید نام خودتان و یا برندتان را معرفی کنید. بهتر است برای پیوند سازی خارجی از سایت هایی استفاده کنید که در حوزه موضوعی شما فعالیت دارند در این صورت مطمئنا می توانید مخاطبان بیشتری را که به محتوای شما علاقه دارند را جذب کنید. هر چقدر سایتی که شما برای لینک گذاری خارجی از آن استفاده می کنید معتبر تر باشد مطمئنا لینک شما با ارزش تر میشود و تاثیر بیشتری را برای شما خواهد داشت. C᠎ontent has been created by G SA C᠎on​tent Gener​ator Demoversion .

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما