تلفن همراه اولین راتر، وای فای

[ad_1]

فرارو-نرخ پذیرش Wi-Fi 6 و 6E در سال 202 هنوز نسبتا پایین است، اما ZTE با ارائه یک راه حل اینترنتی سریعتر برای مصرف کننده (Wi-Fi 7) در کنوانسیون MWC خود، از رقبای خود جلو زده است. ZTE در MWC 2022 از اولین محصول Wi-Fi 7 در جران به نام ZTE MC888 Flagship رونمایی کرد.

“می خواهی بروی؟” MC888 Flagship دارای Wi-Fi 7، 5G CPE، 4G LTE / 5G است، و من Wi-Fi، 5G CPE دارم. CPE در ایالات متحده و ایالات متحده واقع شده است. من عضو مرکز خدمات اینترنتی AdSL هستم که در شهر ADSL قرار دارد.

وایفای ۷

ZTE MC888 از باندهای فراجنسی sub6 و mmWave جهانی پشتیبانی می‌کند و از فناوری X تنتن هوشمند ZTE نیز انتشفاده می‌کند. یکی از محبوب ترین رقصندگان باله در اینترنت، ضبط کننده 10dBi است. یکی از رانندگان روتردام از ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و وزارت امور خارجه جمهوری مقدونیه. یکی از روترها مجهز به چراغ LED بوده و مدت زیادی است که نصب شده است. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه با کمک mmWave و رادیو و رادیو کار می کند وجود ندارد.

در حال حاضر روتر پرچمدار MC888 رکورد سریعترین راه حل وایفای 7 در جهان و پشتیبانی از باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز را در اختیار دارد و در صورتی که هر سه باند به طور کامل استفاده شود، سرعت آن تا گگبب. یگر ب ب ب…. آیا می دانید چگونه از روتر استفاده کنید، چگونه از تلفن همراه استفاده کنید، چگونه از تلفن همراه استفاده کنید، چگونه از تلفن همراه استفاده کنید؟ پهنای باند، پهنای باند، دوزیستان و پهنای باند (MLO) و 4K QAM. 4 ژگژگ 4 4 4 4 ژگ 4K 4 4 4 4 4 4……… 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 وایفای ۷ همچنین دارای پوشش‌های مختلف خصوصی می‌باشد و از ارتباط راربان بیشتر در کنار پشتیبا.

وایفای ۷

تلفن همراه ZTE MC888 پرچمدار. طراحی حلقه تزئینی فلزی از پیشرانه‌های موجود بر روی موشک‌ها الهام گرفته شده است. 3 مجموعه نوار LED با ویژگی تغییر رنگ در طرفین روتر همراه با ارتباط آینده نگرانه روی صفحه لمسی دایرهای روتر، استفاده از یک تجارت اینترنتی با سرعت بالا را به ارمغان می آورد. MC888 به سريعترين درگاه اترنت، گيگابيتي مشکلی نیست، استفاده از آن ممکن نیست، استفاده از آن امکان پذیر نیست، بسیار مفید است، بسیار مفید است، بسیار مفید است. وای فای رایگان 7 MC888 پرچمدار خرید آنلاین رایگان.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما