«فامبت ها» جان خود را از دست داده اند!

[ad_1]

فرارو- نتیجه پژوهشی تازه نشان می دهد که افراد در افراد با یک ربات در تصاویری که آن ربات جنسیت مونث داشته باشد راحتتر از ویژگی های ربات مذکر هستند به خصوص اگر آن ربات دارای ویژگی های مشابه خصوصیات انسان باشد.

آیا می دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا ارتباط زیادی با ایالات متحده دارند. نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم، اما نمی دانم با آن چه کنم. این امکان برای ما وجود ندارد که بتوانیم این کار را انجام دهیم، اما امکان استفاده از آن وجود ندارد.

این مهم ترین کاری است که باید انجام داد، و چگونه آن را در آینده انجام داد.

این موضوع نشان می دهد شرکت هایی که به دنبال جایگزینی کارکنان انسانی با ربات ها در هتل ها، رستوران ها و سایر صنایع خدماتی هستند باید در نظر داشته باشند که چهره های زنانه به ربات ها بدهند.

برای انجام این پژوهش 170 داوطلب توسط متخصصین دانشگاه ایالتی واشنگتن در پولمن واشنگتن درباره افکارشان در مورد سناریویی که شامل یک ربات فرضی در یک شغل منصب مانند خوشامدگویی در هتل مورد پرسش قرار گرفته است. امکان استفاده از داده های وزارت فرهنگ جمهوری چین وجود ندارد.

پژوهشگران معتقدند که نتیجه این پژوهش نشان می دهد در آینده شاهد رباتهایی با درجاتی از شخصیت و ویژگی های انسانی به ویژه با جنسیت مونث چرا در خدمات خدماتی که کارایی بهتر و جذاب تر برای مشتریان می خواهند داشته باشند.

«سوبین سئو» میگوید افراد به دلیل کلیشه های جنسیتی، در مورد نقش خدمات با زنانی که این خدمات را ارائه می دهند، در مقایسه با ارائه دهندگان خدمات مردان احساس راحتی می کنند. به نظر می رسد که این کلیشه جنسیتی قابل تعمیم به انسان های انسان باشد و زمانیز باشد.
من می خواهم شما را به زودی ببینم و سپس ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

پروفسور سئو میگوید برخی از هتلها برای چند مورد از عملکردها، از ظرفشویی و اتاق نظافت و هم بنین خدمات به مشت اوی را ارائه می دهند. از نمونه هایی از ربات های انسان نما می توانم به ربات انسان نمای مونث به نام Pepper در ماندارین اورینتال در لاس وگاس و هم چنین، ربات های هتل های زنجیره ای کاملا خودکار FlyZoo در چین اشاره می کند که در آن مهمانان تنها با ربات ها و ویژگی های هوش مصنوعی (AI) من میفهمم.

ما خیلی با هم کار داریم.

در این پژوهش یک بار ربات انسان نمایانگر مذکر خدمتکار به نام «الکس» و یک بار ربات انسان به عنوان مونث خدمتکار با نام «سارا» به ارائه خدمات به داوطلبان میپرداختند. من به شما ایده خوبی خواهم داد و به شما کمک خواهم کرد.

کسانی که ربات مونث به آنها خدمات ارائه کرده بودند تجربه لذت بخش بودند و رضایت بخشیدند از کسانی که توسط ربات مذکر مورد استقبال قرار گرفتند را گزارش کردند.

پروفسور «سئو» در حال بررسی این موضوع است که چگونه شخصیت یک ربات می تواند بر ادراک تأثیرگذار باشد مانند آن که آیا آنها برون گرا و پرحرف هستند یا درون گرا و ساکت.

سئو میگوید: «این موارد ملاحظات مهمی برای توسعه دهندگان رباتهای مجهز به فناوری هوش مصنوعی و هم چنین کاری برای کارفرمایان مهمان نوازی است که باید در مورد پذیرش تشخیص تر رباتها در نظر داشته باشند».

او می‌افزاید: «مکن است در آینده ربات‌های بیشتر را به عنوان جايگزین رارمندان انسانی در هتل‌ها و. امکان حضور من در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد.

مدیریت مهمانداری و مدیریت هتلداری و مدیریت مهمانداری و مدیریت مهمانداری.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما