تصمیم جلسه قتل مامور پلیس شیراز صادر شد

[ad_1]

پس از برگزاری جلسه اجرای رنج به قاتل شهید بر دره اول دادگاه کیفری یک استان شعبه فارس، رئیس کل دادگستری استان از صدور حکم قصاص برای اجرای این پرونده یک ماه پس از جنایت خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس امروز 14 اسفند از صدور حکم قصاص برای این پرونده یک ماه پس از اجرای جنایت خبر داد و گفت: حل این پرونده به لحاظ جریحه دار شدن جامعه عمومی جامعه و رئیس جمهور قضائیه است. شما را خیلی دوست دارم.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی ابتدایی این جنایت ویژه رسیدگی و سریع به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد و پرونده قانونی از جمله پرونده های تحقیقات و کلیه ضوابط مندرج در آئین دادرسی کیفری را در کمترین زمان ممکن اجرا کرد.

موسوی با بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا و صدور کیفرخواست و همچنین معرفی وکیل تعیین شده از سوی و رعایت قوانین مندرج در آیین دادرسی کیفری دادگاه نسبت به تعیین وقت در سریع ترین زمان ممکن اقدام، گفت: یک ماه از وقوع حادثه قتل و شهادت مظلومانه شهید رنجبر جلسه دادگاه دادگاه و دادگاه پس از ختم دادگاه به صورت حضوری اقدام به صدور رأی کرد و اعلام کرد این پرونده را با توجه به مطالب اکید اولیاء دم و شکات به پرونده قصاص نفس، حبس. امری مسلم است و به قدرت رب و بسم رب الارباب است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه این جنایت باعث جریحهدار مردم می شود، گفت: با توجه به هدف دستگاه قضایی در دارا بودن فعالیت های جنایت مشابه سریع، قاطع و قانونی را پیگیری و امروز برای مردم رودس امکان رفتن به شهر شهداد وجود ندارد.

وی با اشاره به این که رأی صادره مطابق با قابل قبول بودن فرجام خواهی در مدت زمان مقرر را دارد، افزود: با صدور این پرونده در استان فارس به پایان رسید و در صورت اعتراض مخالف و یا وکیل مدافع وی به صدور رأی صادر شد. شما می توانید این کار را با کمک کانون داوان انجام دهید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما