نخستين بخشدار زن در جزيره كيش منصوب شد

[ad_1]

استاندار هرمزگان در حکمی محبوبه کرمی را به عنوان اولین بخشدار زن در جزیره کیش منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مسئول اداره این سازمان روز یکشنبه در معارفه بخشدار جدید کیش، گفت: انتصاب محبوبه کرمی یکی از ساکنان جزیره در حوزه ای از مراسم می تواند در ارتقای حوزه های اجتماعی و منطقه ای منطقه واقع شود.

سعید پورزادی با تاکید بر ویژه دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نسبت به توسعه و پیشرفت جزیره کیش، افزود: با توجه به این که حاشیه سواحل مقصد جنوبی گردشگران بسیاری از نقاط اقصی کشور از این جزیره کیش آماده میزبانی شایسته از دیگران است. نیویورک.

ایالات متحده آمریکا: ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا.

وی افزود: ایجاد زیر ساختهای گردشگری و ترانزیتی و ایمن سازی مسیر تردد بندر چارک به مقصد جزیره کیش از مدیریت مثبت دبیرخانه شورای عالی مناطق ازاد تجاری است و این اقدام در طرح جامع کیش نیز پیش بینی شده است و امیدواریم تا سال 1402 آغاز شود. شد.

وی گفت: أملیاتی شدن این طرح ارزشمند مستلزم حمایت و همکاری و استانداری بندرعباس براب تا

استاد بندر لنگه نیز گفت: فرهنگیان نقش مهمی در آموزش و ارتقاء فرهنگ جامعه دارند و بخشدار جدیدی هستند که در حوزه فعالیت های فرهنگی نیز می توانند در حوزه های مختلف این منطقه تأثیرگذار باشند.

فواد مرادزاده بر ضرورت آغاز طرح جاده بندرچارک به جزیره کیش اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و ایمن سازی ترد دستور زیر ساخت محورهای اصلی در کار قرار گرفتن است.

جزیره دار کیش هم با بیان این که کیش دارای موقعیت های استراتژیک و توانایی های بالقوه در سطح بین المللی است، افزود: با تشکیل میان سازمان منطقه آزاد کیش و بخشداری این منطقه در تبیین از سوی مشاور رئیس جمهور رئیس جمهور محقق می شود.

محبوبه کرمی افزود: بخشداری کیش علاوه بر ماموریت های محوله در حوزه های، فرهنگی، تلاش در رابطه با تصمیم گیری اجتماعی، در آرامش و آنچه که ساکنان جزیره شایسته با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش است، انجام می شود.

محبوبه کرمی، سوابق مدیریتی و اجرایی و پژوهشی از معاونت نیروی انسانی، برنامه ریزی و آموزش پژوهشی و معاونت آموزشی، نایب رئیس کمیته برنامه ریزی، نماینده ویژه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین، راهبر ارشد فاوا و سازماندهی منابع انسانی، مشاور امور بانوان و جوآنان، بازار ستاد سیدان سازنت هاز هدف آمنیتیت آومونیت آوامنیت آوامن آوامان آوامان آوامان آوامان اوامان آوامان آوامان اوامان اوامان اوامان آوادن اوامن عالی عالی عالی عالی عالی

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما