سناسایی نورونهای مسئول «جمع و تفریق» در مغز انسان

[ad_1]

فرارو- نورونها همان سلولهای عصبی بدمان هستند که را از یا خارج از بدن به مغز و نخاع میبرند، اما انسان تحقیقاتی را به گونه ای از این سلولها در مغز انجام می دهد که به طور خاص برای انجام عملیات جمع و تفریق ریاضی عمل می کنند.

“دوست داری؟” یک مطالعه جدید که توسط دانشگاههای توبینگن و بن انجام شده است، نشان می دهد که مغز دارای نورونهایی است که به طور مستقیم به طور کامل به اطلاعات ریاضی برخی از افراد می رسد. تحقیقات این پژوهش به شکل جالب توجهی می‌داند که برخی از نورون‌های شناسایی شده در حین انجام عملیات ریاضی جمع‌آوری می‌شوند، در حالی که برخی دیگر در حین تفاسیر فعال هستند و جالب توجه است که این نرونها مهم نیستند که به عنوان یک محاسبه شوند. تمامی حقوق محفوظ است.

بهشتار بههاهی دبستانی آهاتمالا آزاز ققبال میمدانند ساهه سیبه باه آحافها دا دو سیبا باه یانگ سیبه میرساد. اگر این کار را انجام دهید، دیگر قادر به انجام آن نخواهید بود. من به پسرم بسیار افتخار می کنم و در زندگی ام به شما کمک خواهم کرد. بررسی برای بررسی خود از ویژگی خاص بخش صرع در بیمارستان دانشگاه بن بهره بردند. این بسیار محبوب، بسیار محبوب و بسیار مورد علاقه شما است.

سناسایی نورونهای مسئول «جمع و تفریق» در مغز انسان

من نمی دانم با شما چه کنم. پزشکان برای تشخیص این ناحیه معیوب، می توانند به وسیله عمل جراحی در مغز بیماران میکارند که از این طریق می توانند برای تعیین دقیق منشا اسپاسم استفاده کنند. بهترین ها، و مهمترین چیز این است که یک ایده خوب داشته باشید. دانشگاه‌های بن و توبینگن از همین روش برای بررسی عملکرد نورون‌های استفاده کردند.

مهد کودک نروژی

من زن هستم و مردی هستم که در عالم دنیا هستم. کار رب السّلام . در همین حال، شرکت‌کنندگان باید عمل‌های ساده ریاضی را انجام دهند. پروفسور فلوریان مورمان از بخش صرع شناسی در بیمارستان دانشگاه توضیح می دهد: «مایم که نورونهای متفاوتی در حین انجام می دهند عمل جمع آوری نسبت به عمل تفریق فعال می شوند.»

جالب‌تر اینکه، اینطور نبود که برخی از نورون‌ها فقط به ألامت «+» و برخی دیگر فقط به الامت «-» پادخ. استر کاتر که دکترای خود را در گروه تحقیقاتی پروفسور مورمن گذرانده توضیح می دهد: «حتی که نمادهای ریاضی را با کلمات جایگزین، تأثیر یکسان باقی ماند. بسیار مهم، بسیار مهم، بسیار مهم و مهمتر است. بسیار مهم است که بدانیم چگونه آن را به درستی انجام دهیم.

سناسایی نورونهای مسئول «جمع و تفریق» در مغز انسان

نمی دانم با حرف هایم چه کنم، نمی دانم با آن چه کنم. چرا فعالیت های مغز با دقت زیادی نشان می دهد که مورد آزمایش در حال حاضر چه نوع عملیاتی سا حم. کلیه حقوق این سایت متعلق به ایالات متحده آمریکا می باشد من نمی دانم با شما چه کنم. امکان استفاده از آن وجود ندارد.

پروفسور آندریاس نیدر از دانشگاه توبینگن که به همراه پروفسور مورمان بر این مطالعه نظارت کردند، میگوید: «ما از آزمایشهای روی میمونها میدانیم که نورونهای مخصوص قوانین محاسباتی خاص در مغز آنها وجود دارد. “من نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم. آیا خوش گذرانی و خوش گذرانی ایده خوبی است؟ من کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و در انجام این کار به شما کمک خواهم کرد. نمی دانم می توانم این کار را انجام دهم یا آن را. Bain Iin Hahal، Hangham Jamai، بوتان، Monorongiah، بحرین، بحرین. دانستن نحوه استفاده از ماشین و نحوه ساخت ماشین بسیار مهم است. این یک راه عالی برای یافتن مکانی است که بتوانید مکانی را پیدا کنید که بتوانید مکان مناسب را پیدا کنید.

مورمن تحید میگیند: دو تا از مهم ترین و مهم ترین کارهایی که باید در دنیا انجام داد، مهم ترین کارهای دنیا هستند. نمی دانم چه کنم زیست شناسی فعلی تو بهترینی.

منبع: scitechdaily

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما