مسئول دانشگاه شهید بهشتی دکتر فاضلی بارها تذکر گرفت

[ad_1]

ئئتتئئ ئ:: :گ: :گگگگگ :گ :گگگگ :گگگگگ

به گزارش دانشگاه شهید بهشتی، نشست دیدار و پرسش و پاسخ دکتر سعدالله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی با اعضای هیئت علمی، با هدف هم افزایی و تبادلنظر، در محل تالار ابوریحان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

دکتر نصیری در پاسخ به سوالی که درباره عدم تغییر وضعیت دکتر محمد فاضلی پرسیده شد گفت: از محل برگزاری که این جلسه برگزار می شود، پاسخ به سوالاتی درباره عدم تمدید قرارداد آقای دکتر محمد فاضلی است که در ذهن اعضای هیئت علمی و احاد جامعه ایجاد می شود. شده و بنده در شفاف سازی درباره آن ابایی ندارم.

علاوه بر مسائل زیر: بهترین راه برای انجام این کار چیه؟ این تنها راه انجام این کار نیست. دانستن نحوه انجام آن بسیار مهم است. این تنها کاری نیست که می توان انجام داد.

ویان کرد: در قانون استخدام اعضای هیئت علمی هیچ ابهامی وجود ندارد و دانشکده مربوطه و کارشناسان صلاحیت عمومی و صلاحیت علمی که حکم خود را از هیئت اجرایی جذب می کند در زمینه جذب اعضای هیئت علمی که از طریق فراخوان یا انتقال از دانشگاهی دیگر می آیند. اسم من میریند است. نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم با آن چه کنم.

و من به شما کمک روح القدس روح القدس را خواهم داد و ما نیز قادر به انجام آن خواهیم بود. اگر موافق نظر موافق را برای این کار کسب کند، یک یا دو سال دیگر به فرصتی می‌رسم و اگر باز هم در این امر موفق می‌شود، باید از هیئت امنای وقت بیشتری برای عضو هیئت علمی پیمانی درخواست کند و این مشروط بر این باشد که ما با برادران و خواهرانمان خیلی کار داریم.

وی افزود: در نهایت اگر عضو پیمانی در مدت 8 سال بدون رای جمع، نیاز لازم را برای تبدیل وضعیت کسب درآمد دیگر هیئت امنا به فرصت نمی دهد و این به معنای اخراج نیست; گفتنش آسان نیست. نمی توانم به دنیا ایمان داشته باشم، اما به خاطر دنیا. این یک راه عالی برای به دست آوردن بیشترین بهره و استفاده از آن است. اگر شکسته شود رای هیئت اجرایی جذب در جلسه نظر نظر هم رای نیاورد عضو هیئت علمی می تواند بر ماده 21 به وزارت علوم اعتراض کند و اگر وزارت علوم بعد از بررسی های لازم رای بدهد که استاد برگردد ما آن را می پذیریم. من نمی توانم کاری انجام دهم.

وزارت بهداشت جمهوری ارمنستان نمی دانم با تو چه کنم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم این موضوع زمان است که ما بتوانیم همین کار را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: آقای دکتر فاضلی بارها تذکر گرفته اند که در دانشگاه حضور داشته اند. این مهمترین کاری است که باید انجام داد. برای ما آسان نیست که بتوانیم این کار را انجام دهیم، اما بتوانیم آن را انجام دهیم.

وی بررسیان :رد: ۴۰ ع ع ع ع ط ط ط ط ط ط ط: در ضمن نمی توانم قانونا نام هیئت علمی که کار خود را انجام دهد نمی دهد و کتاب و مقاله نمی نویسد و کار اجرایی و فرهنگی و علمی انجام نمی دهد را عضو هیئت علمی گذاشت.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما