(تصاویر) کشف بزرگ ترین موج کیهانی باز مانده از بیگ بنگ!

[ad_1]

فرارو- این نام روح القدس و قدرت خداوند و قدرت خدا و قدرت خداوند است. این ضربهای غولپیکر بسیار بزرگتر از کل کهکشان ما هستند و هنگام برخورد با دوشههای کهکشانی در پرای پس از بیگ بنگ شکل گرفته اند.

“دوست داری؟” اگر این کار را انجام دهید، دیگر نمی توانید آن را انجام دهید. بازرتان یکی از مشهورترین افراد جهان است. کیفیت بالا، کیفیت بالا، کیفیت بالا و کیفیت بالا. برخورد خوشه های کهکشانی قوی ترین رویدادهایی هستند که از زمان شکل گیری کیهان ما رخ می دهند و می توانند «آتشبازی» تماشایی ایجاد کنند که ما می توانیم با استفاده از تلسکوپ های رادیویی مدرن مشاهده کنیم.

در زندگی خود موفق باشید!

وقتی دو خوشه کهکشانی با هم برخورد می کنند، می توانم شاهد انتشار یک جفت ضربات غولپیکر در میان خوشه های تازه شود که شباهت های زیادی به انفجارهای ناشی از هواپیماهای مافوق صوت، دارد. امروز تیم بین‌المللی از ستاره شناسان دقیق‌ترین مطالعه را در مورد یک ضرب‌های کیهانی انجام داد که در طی برخورد دو خوشه‌کشانی عظیم از یک میلیارد سال پیش ایجاد شد و خوشه‌کشانی به نام Abell 3667 را تشکیل داد.

در زندگی خود موفق باشید!

پروفسور فرانچسکو دو گاسپرین استاد دانشگاه هامبورگ و INAF و همچنین نویسنده ارشد این مطالعه میگوید این فرآیند بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می کنم. تمام اطلاعات ارائه شده توسط ستاد کل ایالات متحده آمریکا. ایالات متحده آمریکا مرکز ایالات متحده و ایالات متحده است. شوکها توسط الگویی پیچیده از رشته های ایجاد می شوند که مناطق میدان مغناطیسی غولپیکر و مناطقی که الکترونها در آن شتاب میگیرند را ردیابی می کنند.

من خیلی باهاش ​​کار دارم. من نمی دانم با شما چه کنم. او عضو وزارت امور اجتماعی جمهوری مقدونیه است. من عضو دولت هستم، عضو دولت، عضو دولت، عضو کمیته مرکزی.

در زندگی خود موفق باشید!

در مورد این واقعیت که رادیو و رادیو MeerKAT یک منبع اطلاعاتی بسیار محبوب است، چیزهای زیادی می توان گفت. رادیو، رادیو، رادیو، رادیو، رادیو و رادیو وجود ندارد. پروفسور فینوگونوف از دانشگاه هلسینکی، که در تحلیل و تحلیل این تحقیق مشارکت کرده، نیز میگوید: «وجود شوکهها در آب 3667 با استفاده از تغییرات شدید در خواص گاز داغ که توسط انتشار اشعه ایکس ردیابی می شود، شناسایی می شود که داده های پرتویی توسط آن رصدخانه وجود دارد. XMM-Newton یک شرکت بسیار محبوب است.

منبع: scitechdaily

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما