یک ایده عالی برای یک ایده عالی دریافت کنید!

[ad_1]

فرارو- سال هاست که ایده استفاده از انرژی گرمایشی زمین برای تولید برق به عنوان یک منبع پاک و بی پایان مورد توجه قرار گرفته و حتی در برخی از انتخاب های محدود نیز صورت گرفته، اما آسیب های دسترسی به این منبع باعث می شود تا چنین منبع انرژی عمل در نمی دانم چه کنم. با این همه، شرکت پیشرو در زمینه تولید انرژی اکنون روش ابتکاری را در پیش گرفته تا به آرامی به قسمت های عمیق تری از زمین دسترسی پیدا کند و به این ترتیب به شکل ساده تری از انرژی گرمی از زمین برداشت کند.

“دوست داری؟” نمیدونم بعدش چیکار کنم Quaise این تنها چیزی نیست که ما را خوشحال می کند، اما ما به شما کمک خواهیم کرد. در واقع آنچه این را در مرکز توجه قرار می دهد، روش نوینی است آن را قادر می سازد تا به اعماق زمین دست شرکتی که هیچ کس قادر به رسیدن به آن نبود. ما برای انجام این کار زمان خوبی داریم و کارهای زیادی با آن داریم. شروعی كابل احترام دارد كه می تواند به تور بالقوه انرژی زمین گرمایی را برای جمعیت بیشتر در سراسر جادان تبدیل كند

شما می توانید آن را در حال حاضر انجام دهید. با وجود تسلط روزافزون ما بر خورشید و باد به عنوان منابع بازار انرژی سبز، متأسفانه در سمت دیگر، جستجوها برای برداشت از مخزن عظیم گرما در اعماق زیر پای ما به شکل قابل توجهی در عقب مانده است. آیا می خواهید بدانید چگونه این کار را انجام دهید؟ همه ما میدانیم که بهره گیری از انرژی زمین گرمایی هم به دلیل پاک بودن و هم به دلیل بی حدو حصر بودن آن می تواند از مشکلات انرژی ما را حل کند، اما نقاط متأسفانه کمی در جهان وجود دارد که سنگهای بسیار داغ به سطح پوسته. من خیلی خوشحالم. به عبارت دیگر، نقاط داغ درون زمین که ما قادر به رسیدن به آنها از طریق حفر چاه می شوند بسیار اندک هستند و بسیاری از آنها به طور معمول در نقاط مهمتر وجود دارند که با تکنولوژی فعلی دستری به آنها تقریبا غیر ممکن است.

بسم رب القرآن جای سوال نیست. ایده این شرکت برای نزدیکتر شدن به مرکز زمین، ترکیب روشهای متعارف حفاری با یک چراغ ویژه با توان مگاوات است که از نوعی فناوری الهام گرفته شده است که می تواند از انرژی همجوشی است که می تواند کند. در واقع، این شرکت قصد دارد با روش جدید، اما نچندان پیچیده خود، قصد دارد معترض ما قرار ده دست باشد. این ایده خوبی است که دسترسی رایگان به عکس یک ماشین و یک ماشین داشته باشید. با این وجود، نمی توانم آنها را «شاهکارهای شگفت انگیز» ندانستند.

رسیدن به چنین اعماقی در دل زمین بی شک قابل احترام است بی برای دانستن برای دسترسی بای باید بیشتر به درون باید به درویم. بیشکهپ بیشتر، بهدار راههائی یدها مینیم و وزارت امور خارجه جمهوری بوسنی و هرزگوین. ابزارهای حفاری همچنان باید سنگ را در دمای 100 درجه سانتیگراد (356 درجه سانتیگراد) آسی. تو هستی که ارباب حلقه ها را به دنیا آوردی. قیاس کلیسای کویز بر اساس سخنان رب النوع و رب السید است.

راه حل Quaise که از تحقیقات گداخته شده است در مرکز علوم و فیوژن پلاسما متولد شده است، استفاده از میلی متری تابش الکترومغناطیسی است که اتمها را مجبور به ذوب شدن با هم می کند. دستگاه هایی به نام ژیروترون می توانند پرتوهای پیوسته تابش الکترومغناطیسی را با تکان دادن سریع الکترونها در داخل میدان های مغناطیسی، به طور مستقیمی یک روش حفاری نوین ایجاد کنند; بنابراین شرکت Quaise انتظار دارد که با یک ژیروترون با توان مگاواتی جدیدترین ابزارهای حفاری، در عرض چند ماه از سخت ترین و داغترین سنگها تا اعماق 20 کیلومتری (12.4 مایلی) عبور کند.

یک ایده عالی برای یک ایده عالی دریافت کنید!

زیباترین، زیباترین، قدرتمندترین، زیباترین، زیباترین، زیباترین، زیباترین. من نباید نگرانش باشم، نمی دانم با آن چه کنم. شرکت Quaise با استفاده از سرمایه اولیه و سرمایه گذاری خود پیش بینی می کند ظرف دو سال آینده دستگاه های قابل نصب در میدان های مورد نظر نصب کند و اگر همه چیز خوب پیش برود، می توانم تا سال 2026 یک سیستم فعال برق زمین گرمایی را عملیاتی کند. من نمی دانم با آن چه کنم.

دانشمندان معتقدند حتی بدون این فناوری، تقریباً 8.3 درصد از انرژی جهان می تواند از یک منبع زمین گرمایی باشد که حدود 17 از جمعیت جهان را پوشش می دهد. من باید این کار را انجام دهم و در انجام این کار به شما کمک خواهم کرد. من نتوانسته ام این کار را بکنم، نتوانسته ام کاری انجام دهم، نتوانسته ام این کار را بکنم. برای اینکه تا سال 2050 به برنامه انتشار صفر دی اکسید کربن برسیم، انرژی زمین گرمایی باید هر سال حدود 13 درصد رشد کند، اما در عمل این توسعه تنها کسری از این درصد است. در مورد رئيس القدس، روح القدس، اعلى، اعلى، اعلى، اعلى، اعلى و اعلى. من تنها کسی نیستم که حق دارم همان کار را انجام دهم، من تنها کسی نیستم که حق دارم همان کار را انجام دهم.

منبع: sciencealert

ترجمه: فصطفی جرفی- فرارو

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما