& مثل یک تصادف در انتظار رخ دادن& وست مینستر جدید محدودیت سرعت را در اسکوترهای الکترونیکی پیشنهاد کرد & BC Globalnews.ca

اسکوترهای الکترونیکی در خیابان ها و پیاده روهای محلی محبوب تر می شوند.

با این حال، اگر پیشنهاد آتی در جلسه روز دوشنبه شورا تصویب شود، این نقل و انتقالات راحت می تواند در جاده های نیو وست مینستر کند شود.

دانیل فونتین، عضو شورای شهر، قانونی را پیشنهاد می کند که محدودیت سرعت را برای وسایل نقلیه موتوری، از جمله اسکوترهای الکترونیکی، در پیاده روها تعیین می کند.

«بسیاری از خیابان های ما 30 کیلومتر در ساعت است. ما این را پست می کنیم و به مردم پیام می دهیم که در خیابان های اصلی ما سرعت خود را کاهش دهند. با کمال تعجب، اگر سوار اسکوتر الکترونیکی در پیاده رو شوید، محدودیت سرعتی وجود ندارد. شما می توانید در اسرع وقت بروید،” فونتین قبل از جلسه شورای روز دوشنبه گفت.

وی ممنوعیت کامل تردد خودروهای موتوری را غیرواقعی می داند زیرا این شهر شبکه مناسبی از خطوط دوچرخه ندارد.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

اما فونتین اذعان می‌کند که مشخص نیست محدودیت سرعت و جریمه‌ها چقدر خواهد بود، اما اضافه کردن این قانون اولین قدم خوب است.

فونتین گفت: “من مایلم شاهد اجرای طرحی باشم که همراه با قانون باشد، زیرا اگر آنها با هم جمع نشوند، مردم را حتی با دولت محلی و توانایی آنها در انجام این کارها دشمنی بیشتری می کند.” توضیح داد.

در حال حاضر، اسکوترهای الکترونیکی در جاده‌ها و پیاده‌روها در BC غیرقانونی هستند و فقط در جاده‌ها و بزرگراه‌ها در جوامع خلبانی در دسترس هستند – New Westminster یکی از آنها نیست.

اما علیرغم وضعیت غیرقانونی آنها، بلیت های کمی برای افرادی که با آنها در اطراف شهر هستند صادر می شود و بسیاری نگران ایمنی آنها هستند.

در حال حاضر روند

  • آنچه کانادایی ها باید در مورد آزمایش سریع کووید با نزدیک شدن به پاییز بدانند

  • “شنبه تاریک”: جامعه مراکشی در مونترال در شوک پس از زلزله غم انگیز

«اگر آنها را دیدید که می آیند، می توانید از مسیر خارج شوید. اما گاهی دنبالت می آیند و انگار حادثه ای در انتظارت است. به خصوص اگر به فروشگاه تبدیل شده باشید. شما قطعا ضربه خواهید خورد.

طرفداران پیاده روهای شهری می گویند محدودیت هایی برای اسکوترهای الکترونیکی در پیاده روها ضروری است زیرا اکنون مانند غرب وحشی است.

جوآن فولکا با گروه New Westminster Caucus و Burnaby Walkers گفت: “هیچ قانونی وجود ندارد، هیچ قانونی وجود ندارد.”

آنها می توانند در خیابان، در پیاده رو رانندگی کنند، مجبور نیستند پشت چراغ قرمز توقف کنند، و مجبور نیستند به شما هشدار دهند که می آیند. این خیلی ناراحت کننده است. “

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

این پیشنهاد روز دوشنبه به شورا ارائه می شود.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما