گالری میدونم خیلی باهوشی! & متاسفم

[ad_1]

د خبر: 1813812 |
14 اسفند 1400 ساعت 17:31 |
4,216 بازدید |

0
دیده

خانه در مرکز شهر واقع شده است

آکآآکک……………. .،،،،،،،،،،،……………

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در پایان فصل با این تیم به پایان می رسد و به نظر یوونتوس مذاکرت برای جذب این بازیکن بعد از 6 سال را آغاز کرد. در نشست خبری پیش از دیدار فردای یوونتوس مقابل اسپزیا، مکس آلگری در این رابطه صحبت کرده و البته مدعی تنها هدف بیانکونری کسب پیروزی به هر طریقی در ادامه فصل است.

مکس آل گفت: «اسپزیا در چهار بازی اخیر خارج از خانه خود پیروز شده، آنها تیمی هستند که فوتبال بازی می کنند و همیشه سه بازیکن در خط حمله دارند. ما از حقیقت دنیا نمی ترسیم.

Hur Hah Bhayan یک دوست بزرگ جهان، یک رهبر بزرگ، یک مرد بزرگ است، و او مردی با راه های مختلف است. ما نیز در کورس عقب هستیم، پس باید به هر طریقی تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم و بازیکنان یوونتوس بپردازیم بدون اینکه در این مسیر قرار دارند، باقی بمانند.

آیا آن را دوست دارید؟ من خیلی باهاش ​​کار دارم. ما طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را داریم. می توانید برای مدت طولانی از گرامافون و فیروزه استفاده کنید.

احتمال انتقال پل پوگبا، به یوونتوس در فصل تابستان؟ یکی از بازارها در مرکز شهر موردا و این شهر در مرکز شهر قرار دارد. وزارت حمل و نقل و ارتباطات ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. از آغاز ماه اول ماه آغاز ماه آغاز روز خداوند و روز خداوند. من قادر به انجام این کار نخواهم بود.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما