خرید دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور 20 آبان پارت دیزل

دیزل ژنراتورها که تامین کننده های رایج برق اضطراری هستند مجهز به این موتور می باشند. بسیاری از مراکز مانند بیمارستان ها، سازمان ها، ادارات و… از این دستگاه استفاده می کنند. به طور معمول در مکان های روستایی که به شبکه برق متصل هستند راه اندازی می شوند و می توانند به عنوان منبع اصلی برق یا سیستم پشتیبان استفاده شوند.

دیزل ژنراتور

چرخه تنزل به این معناست که موتور بزودی به‌طور تغییرناپذیری آسیب می‌ بیند و ممکن است هرگز شروع بکار نکند و زمان طولانی تری قادر نخواهد بود که به تمام توان زمانی که نیازمند است، دست یابد.

نیروگاه ۲ مگاواتی شرکت آماج

پس از مرگ رودولف دیزل، شرکت های دیگر مسیر توسعه را ادامه دادند و موتور های جدید را طراحی کردند.

زیرا شما می توانید از خدمات پشتیبانی و سرویس دهی متخصصین در هنگام خرابی دیزل به راحتی و بدون نگرانی استفاده کنید. اندازه گیری مناسب ژنراتورهای دیزل برای جلوگیری از کمبود بار یا کمبود نیرو بسیار مهم است. اندازه گیری توسط ویژگی های الکترونیک مدرن، به ویژه بارهای غیر خطی پیچیده است. ژنراتور دیزلی در یک محفظه ضدآب، قاب سازه‌ای، یا واحد قابل حمل قرار داده می‌شود.

خدمات پس از فروش

موازی کردن ژنراتورها در حالت جزیره، امتیازاتی مانند «افزونگی» (Redundancy) و کارایی بهتر در هنگام کم‌باری را فراهم می‌کند. قابلیت افزونگی به این معنی است که در صورت عدم‌نیاز به یک یا چند ژنراتور می‌توان آن‌ها را خاموش کرد و تأمین برق با ژنراتورهای روشن ادامه می‌یابد. شرکت هایی که محصول خود را با انجام پشتیبانی و خدمات پس از فروش  ارائه می نمایند دارای محبوبیت بیشتری بوده و اعتماد خریداران را جلب می کنند. بهتر است انتخاب خود را از میان دیزل ژنراتورهایی انجام دهید که شامل پشتیبانی فروشنده می ‌شوند.

آن‌ها می‌توانند در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین، در مکان‌های خشن و در شرایط آب و هوایی نامساعد به خوبی کار کنند. این ویژگی آن‌ها را به یک گزینه مناسب برای برنامه‌های در فضای باز، ساخت و ساز در مناطق دشوار و مناطقی با آب و هوای نامساعد تبدیل می‌کند. زمانی که برق شبکه قطع می‌شود یا نیاز به تأمین برق فوری است، دیزل ژنراتورها به سرعت به کار می‌افتند و انرژی الکتریکی را تأمین می‌کنند.

سرویس فیلتر هوا دیزل

در مفهوم ساده دیزل ژنراتور دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توانید انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و از آن استفاده کنید. این قطعه همان مولد یا در زبان ساده تولید کننده برق است و در مناطقی که به برق دسترسی وجود ندارد استفاده می‌گردد.

امروزه، بسیاری از مراکز مانند بیمارستان ها، سازمان ها، ادارات و … از ژنراتور برق دیزلی استفاده می کنند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما