هزینه تفریح ​​در ارتفاعات تهران از ماشین های اسکی و تله کابین گرفته تا ماشین های برفی و کمپینگ

[ad_1]

فرارو– همزمان با فصل سرما و سفید شدن ارتفاعات تنور، پیست های اسکی داغ شد. در تهران حدود دو ماه است که پیست اسکی توچال بازگشایی شده است و علاقه مندان به این رشته ورزشی می توانند با ۲۱۰ هزار تن از آن استفاده کنند. از اسکی به عنوان یک ورزش گران قیمت یاد می شود، اما یک ورزشکار تازه کار می تواند تجهیزات اولیه این ورزش را به قیمت یک میلیون و نیم تن خریداری کند.

به گزارش فرارو، اسکی، تله کابین، تله کابین، ماشین برفی، سورتمه سواری، بانجی جامپینگ، جامپینگ و تیراندازی از دیگر فعالیت های جاری در ارتفاعات است. در حال حاضر قیمت بلیط بانجی توچال تهران 145 هزار تن و هزینه رفت و برگشت ایستگاه هفتم توچال 95 هزار تن است. به علاوه با حدود 20000 تن می توان بلیت باشگاه تیراندازی و پرش را تهیه کرد.

قیمت بلیط و تجهیزات اسکی را پیگیری کنید

اسکی به عنوان یکی از گران ترین ورزش ها معرفی می شود، اما یک ورزشکار تازه کار می تواند تجهیزات اولیه خود را با قیمتی حدود یک میلیون و نیم تن خریداری کند. خرید اسکی و کلاه ایمنی بیشترین هزینه را برای اسکی بازان دارد.

در حال حاضر یک جفت چوب اسکی آلپاین به قیمت 23 میلیون تومان در سایت های فروش اینترنتی تبلیغ می شود اما با قیمت 500 هزار تومان می توان مدل های دست دوم را خریداری کرد.

کلاه ایمنی یکی دیگر از تجهیزات اولیه در اسکی است و با همان 500 هزار تن می توان گزینه های اقتصادی و ارزانی را ارائه کرد. با این حال، در فروشگاه های تجهیزات ورزشی، بیشتر کلاه های اسکی بیش از یک میلیون تن قیمت دارند.

عینک اسکی، ماسک اسکی و دستکش از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای اسکی هستند. برخی از عینک‌های اسکی بیش از پنج میلیون تن قیمت دارند، اما مدل‌های ارزان آن ۱۰۰ هزار تن به فروش می‌رسند. با همین 100000 تن می توانید ماسک مخصوص اسکی بخرید و دستکش حداقل 150000 تن نیاز دارد.

به این ترتیب یک اسکی باز تازه کار با وزن کمتر از یک میلیون و نیم تن به صرفه ترین شکل ممکن می تواند چوب اسکی، کلاه ایمنی، دستکش، ماسک و عینک برای این ورزش تهیه کند. به این هزینه ها باید قیمت بلیت پیست اسکی را نیز اضافه کنیم که در حال حاضر 210 هزار تن در پیست اسکی ارزش دارد.

قیمت تله کابین و تله کابین

تله کابین و تله کابین یکی از تفریحات رایج در ارتفاعات است. بلیط تله کابین تهران توچال در سه حالت مختلف به فروش می رسد. قیمت بلیط رفت و برگشت از ایستگاه اول تا ایستگاه هفتم گران ترین گزینه است و ارزش آن 95000 تن است.

اگر می خواهید از ایستگاه اول توچال به ایستگاه پنجم بروید باید 65 هزار تن بپردازید و این رقم برای رفت و برگشت از ایستگاه اول به ایستگاه دوم 35 هزار تن است. تله کابین فقط مختص تهرانی ها نیست، برای مثال در شهرهایی مانند رامسر، نمکابرود و … است. امکان تجربه این سرگرمی وجود دارد.

قیمت بلیت تله کابین رامسر 85 هزار تن است که در نمک آبرود به 55 هزار تن و در لاهیجان به 50 هزار تن می رسد. همچنین بلیت مسیر 30 دقیقه ای تلویزیون توچال در حال حاضر 30 هزار تن به فروش می رسد.

قیمت سایر تفریحات در ارتفاعات

ماشین های برفی، سورتمه، بانجی جامپینگ، باشگاه تیراندازی و جامپینگ از عقب فعالیت هایی هستند که می توان در ارتفاعات از آنها استفاده کرد. معادل فارسی ماشین برفی ماشین برفی است و قیمت سواری با ماشین برفی در تهران در حال حاضر 90000 تن است.

بانجی جامپینگ فعالیتی است که در آن فرد از استفاده از طناب فنری و ایمنی خلاص می شود و قیمت بلیت در تهران به 145 هزار تن رسیده است. می توانید بلیط 20000 تنی را در باشگاه تیراندازی خریداری کنید. در این باشگاه تیراندازی با کمان، تپانچه و تفنگ بادی امکان پذیر است و قیمت بلیت آن 20000 تن است. پرش از پشت که همان پرش از ارتفاع روی تشک است یکی دیگر از تفریحات در ارتفاعات است و برای خرید بلیط باید حدود 25000 تن بپردازید.

قیمت بلیط برای پیست های اسکی، تله کابین و سایر تفریحات در ارتفاع بالا

پیست اسکی

210 هزار تن

کابین تلویزیون

35 تا 95 هزار تن

اصلاح

30000 جلد

سورتمه ماشین

90 هزار تن

محصولات ورزشی

45 هزار تن

بانجی جامپینگ

145 هزار تن

باشگاه کماندار

20 هزار تومان

گردشگری کوله پشتی

25 هزار تومان

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما