تراویس کلس یک بازی بزرگ با تیلور سوئیفت دارد که شاهد شکست مجدد چیفز برونکوها با نتیجه 19 8 است.

کانزاس سیتی، مو. – پاتریک ماهومز 306 یارد و یک تاچ داون پرتاب کرد، هریسون باکر چهار تاچ داون به ثمر رساند و چیفز کانزاس سیتی رقیب دیرینه خود در AFC غرب، دنور برونکوس را 19-8 شکست داد و شانزدهمین پیروزی متوالی خود در پنجشنبه شب را شکست داد. .

تراویس کلس 9 صید به طول 124 یارد در کانزاس سیتی داشت و تیلور سویفت دوباره او را از سوییتی در استادیوم اروهد تشویق کرد. اما چیفز (5-1) برای بستن راسل ویلسون و برانکوها (1-5) بیشتر به دفاع خود متکی بود.

ویلسون با یک تاچ داون و یک جفت قطع توپ تا 95 یارد مهار شد و دنور برونکوس تنها با 197 یارد حمله به پایان رسید.

با این حال، ناتوانی فرماندهان در تبدیل سفرهای منطقه قرمز به تاچ داون تقریباً برای آنها هزینه داشت.

سه گل اول بوکر به آنها کمک کرد تا 16-0 پیش بیفتند، اما پاس تاچ داون ویلسون به کورتلند ساتون – که ناقص اعلام شد اما پس از بررسی لغو شد – برانکوها را در حدود 6 دقیقه باقی مانده زنده نگه داشت. و زمانی که جاوونته ویلیامز برای تبدیل 2 امتیازی به منطقه پایانی رسید، یک بازی یک و نیم بود.

بدترین دفاع برانکوها در لیگ را نمی توان مهار کرد. ماهومس با یک پاس 28 یاردی به Rushie Rice یک گل سوم و 2 را تبدیل کرد و در فاصله 1:55 دقیقه مانده به پایان، بوکر را برای یک گل میدانی 52 یارد قرار داد تا بازی به پایان برسد.

برانکوها از 17 سپتامبر 2015، سالی که پیتون منینگ دنور را به سوپربول رساند، چیفز را شکست نداده اند. شش سرمربی موقت بوده است و هیچ کدام با شان پایتون هدایت آنها در پنجشنبه شب نبود. در لیگی که برای برابری ساخته شده است، بازی آنها چهارمین طولانی ترین دوره یک تیم در تاریخ NFL است.

همانطور که دفاع برونکوس در این فصل بد بوده است، ویلسون و حمله آنها آنها را به پایین کشیده است. او در نیمه اول 37 یارد رفت و تنها حرکت ویلسون از خط میانی در رده چهارم قرار گرفت.

رؤسا وضعیت بهتری نداشتند.

سه درایو اول آنها به منطقه قرمز منجر به سه امتیاز به لطف توقف جاستین سیمونز و یک گل زمینی از دست رفته در چهارم شد. ماهومس که در تمام فصل با استانداردهای خود دست و پنجه نرم کرده بود، تنها یک بار در نیمه اول ریتم خود را پیدا کرد، زمانی که او یک پاس 62 یاردی را به کاداریوس تونی تکمیل کرد.

بوکر در نیمه اول بازی را 13-0 کرد، زمانی که او یک گل زمینی 60 یاردی را به پایان رساند.

مشکلات منطقه قرمز چیفز در نیمه دوم ادامه یافت. آنها با راندن در زمین شروع کردند و اولین ضربه را در Denver 8 ایجاد کردند، اما به سرعت به گل چهارم و گل در خط 7 یارد تبدیل شد و باتکر مجبور شد یک گل میدانی دیگر انجام دهد.

این تمام چیزی بود که کانزاس سیتی می توانست تا ضربه او در دقایق پایانی جمع آوری کند.

Isiah Pacheco 16 بار به طول 62 یارد برای چیفز حمل کرد.

سوئیفت در خانه

سوئیفت پنج شنبه شب برای سومین بار کلچه و چیفز را تماشا کرد. این دو چند هفته پیش زمانی که سوئیفت را پس از ملاقات با او در تور Eras به بازی Chiefs دعوت کرد، رابطه خود را آغاز کردند. سوئیفت از لس آنجلس پرواز کرد و در آنجا روی فرش قرمز برای اولین نمایش فیلم کنسرت خود در چهارشنبه شب رفت.

وضعیت کیف

تکل دفاعی چیفز، کریس جونز در هشتمین بازی فصل عادی خود اخراج شد، اما از 11 بازی پیاپی خود در سال 2018 برای طولانی‌ترین بازی در تاریخ فرنچایز، خجالت می‌کشد. جونز رکورد باشگاه را برای حداقل یکی از پنج ضربه اول خود در این فصل شکست تا فصلی را که در اختیار دریک توماس تالار مشاهیر بود، شروع کند.

صدمات

برونکوس: TE Greg Dulcic، ذخیره تازه مصدوم، در کوارتر چهارم با مصدومیت همسترینگ رفت. این همان مصدومیتی است که دولچیچ را پس از آسیب دیدگی در هفته اول مقابل رایدرها در IR فرود آورد.

چیفس: جاستین رید که در اوایل بازی یک توپ قطعی داشت، در نیمه دوم برای مدت کوتاهی ترک کرد. WR جاستین واتسون در کوارتر چهارم به دلیل آسیب دیدگی آرنج هنگام تلاش برای دانک به زمین رفت.

به سوی آینده

Broncos: میزبان گرین بی در 22 اکتبر.

Chiefs: در همان روز با شارژرهای لس آنجلس سوار شوید.

حق چاپ © 2023 واشنگتن تایمز، LLC.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما