خرید فالوور اینستاگرام Adventures

وقتی یک پست اینستاگرام خنده دار را ببینید که 2 میلیون بازدید خورده و 30 هزار نفر کامنت گذاشته اند که اکثر آنها این پست را دوست داشته اند، ناخوداگاه شما هم خیلی بهتر این پست را می پسندید و استوری خواهید کرد! اکثر کاربران دوست ندارد پیجی را استوری کنند که تازه وارد است و فالوور، لایک، بازدید و کامنت پایینی دارد. ممکن است دوست داشته باشید یک پیج اینستاگرام آماده بخرید و از دنگ و فنگ های خرید فالوور هم خلاص شوید. پس منظور از خدمات خرید فالوور ایرانی واقعی بدون ریزش، درصد ریزش بسیار کم و قابل چشم پوشی این خدمات است. با استفاده از اکسپلور اینستاگرام، کاربران میتوانند به سرعت به پستها و نوشتههای جدید دسترسی پیدا کنند و از محتواهای جذاب و کاربردی لذت ببرند.

  • خرید لایک اینستاگرام
  • تصاویر خود را به صورت اسلاید در پست خود قرار دهید
  • افزایش میزان کامنت و لایک
  • پشتبانی 24 ساعته

آمار کاربری: تعداد کاربران اینستاگرام در دنیا و رشد سریع آن در چند سال اخیر. پس از آن در صفحه اصلی سایت، بر روی گزینه اینستاگرام کلیک کنید و سپس خرید فالوور را برگزینید. تعرفه خرید فالوور اینستاگرام چطور محاسبه می شود؟ البته همانطور که گفتم فقط تعداد کمی از سایت ها هستند که فالوور واقعی می فروشند آن هم تعرفه شان بالاست! کافیاست با چند ادمین پیجهای بزرگ پرطرفدار اینستاگرام ارتباط برقرار کنید و از آنها درخواست کنید تا تعرفه تبلیغات را برای شما ارسال کنند، سپس متوجه خواهید شد که هزینه تبلیغات در پیجهای اینستاگرام میتواند از 5 هزار تومان تا بیش از 20 میلیون تومان متغییر باشد! ساز و کار سایت خرید فالوور اینستاگرام به این صورت است که پیج شما را در معرض دید صدها هزار نفر قرار داده و به این شیوه افراد شما را میبینند و کاملا با اختیار کامل خود شما را فالو خواهند کرد.

در نظر داشته باشید که هر چه پیج شما فالوور بیشتری داشته باشد، اعتبار بیشتری خواهد داشت و هر چه اعتبار بیشتری داشته باشید، افراد بیشتری به صفحه شما اعتماد خواهند کرد و در نتیجه میزان خرید از شما افزایش می یابد. انقدری زیاد می شود که خیالتان از بابت تعداد فالوور راحت می شود. قشنگ است اما یک شبه نمی توان تعداد فالوورهایتان را به صورت طبیعی افزایش دهید. دوم اینکه اصلا نمی صرفد چون قیمت خیلی از این پیج های آماده با فالوورهای بالا زیاد است. در این وبلاگ به معرفی اکسپلور اینستاگرام، کارکردها، روشها و نکات مهم درباره استفاده از این ابزار میپردازیم. یکی از مهمترین مزایای افزایش فالوور اینستاگرام برای سلبریتی ها، اضافه شدن به بخش اکسپلور اینستاگرام است تا بتوانند در معرض دید هزاران کاربر فعال در این شبکه قرار بگیرند. خرید پیج اینستاگرام با فالوور بسیار زیاد یکی از راهکارهای میباشد که متاسفانه به دلیل عدم وجود ارتباط رو در رو خریدار و فروشنده و همچنین عدم اطلاع از تاریخچه پیج و تعداد فالوورهای فیک و واقعی پیج، مشکلات قابل پیشبینی در این رابطه وجود دارد.

حتی می توانید تا 100 کا و بیشتر فالوور خریداری کنید.

آیا واقعا خرید فالوور 100% واقعی و ایرانی حقیقت دارد؟ الان دیگر متوجه این شده اید که فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام وجود ندارد! من یه اکانت یک ساله از اینبو خریدم که الان یک ماهی میشه که دارم ازش استفاده می کنم. شاید تا الان بارها دلتان خواسته که فالوورهای پیج اینستاگرام یک شبه چندین کا شود. حتی می توانید تا 100 کا و بیشتر فالوور خریداری کنید. اگر بتوانید فالوور واقعی و فعال برای پیج خود خریداری کنید در کمترین زمان ممکن می توانید به اهداف کاری خود برسید. آیا فالوورهای واقعی ریزش هم دارند؟ افراد همیشه سعی در افزایش فالوور پیج خود دارند! زیرا این را متوجه خواهید شد که آن پیج با فالوور زیاد محبوبتر است و افراد بیشتری تمایل به دنبال کردن آن هستند. اما اگر بتوانید به فالوور واقعی و فعال دسترسی داشته باشید نه تنها ضرر نخواهید کرد بلکه در مدت زمان بسیار کوتاهی صاحب سود فراوان هم خواهید شد.

لایک اینستاگرام

همانطور که در پنل خرید فالوور واقعی اینستاگرام گفته ایم، می توانید اقدام به خرید این سرویس کنید اما توجه داشته باشید ما گفته ایم خرید فالوور واقعی نه اینکه خرید فالوور فعال اینستاگرام! چنین کاری فقط با خرید فالوور اینستاگرام امکان پذیر است. اینستاگرام با امکان اشتراکگذاری تصاویر و ویدیوها، ایجاد ارتباطات اجتماعی، امکانات مختلف، و رقابت فراوان در ارائه محتوا، به یک بستر پویا برای تبلیغات، کسب و کار، و ایجاد هویت برند تبدیل شده است. از اینستاگرام به عنوان یک جامعهی پویا و ابزار کارآمد برای ارتباطات اجتماعی، ایجاد هویت برند و تبلیغات استفاده میشود.

علاوه بر امکان خرید فالوور اینستاگرام، در وبسایت دیجی ممبر میتوانید ممبرهای واقعی و فعال کانال تلگرام را نیز خریداری کنید و کانالهای از پیش ساخته شده را به همراه تعداد زیادی مخاطب خریداری نمایید. سوال مهم این است که آیا خرید فالوور 100% واقعی و فعال واقعیت دارد یا دروغ بچگانه ای است؟ پس ظهور این سوال در ذهن افراد طبیعی است و توصیه میکنیم افراد قبل از هرگونه اقدام به خرید فالوور اینستاگرام، از معنای فالوور واقعی اطلاع داشته باشند. اما خرید پیج اینستاگرام واقعی در خیلی از موارد به صرفه نیست.

ممکن است کمتر از 10.000 فالوور داشته باشید و چشم انتظار این باشید که حرف k کنار تعداد فالوورهایتان نمایان شود. اول اینکه ممکن است فالوورهای پیجی که می خرید فیک یا غیرفعال باشند. خرید فالور واقعی اینستاگرام به عنوان یک نیروی محرکه به جذب فالوور واقعی فعال و افزایش فالوور ایرانی کمک می کند. وبسایت خرید فالوور اینستاگرام همچنین استراتژیهایی را برای افزایش لایک و ویو پیج به صورت ارگانیک و هدفمند فراهم میکند که میتواند به شما با توجه به نیازتان کمک کند. از این رو تعداد فالوور برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد و همین مسئله موجب شده تا مدیران پیجها به دنبال خرید فالوور اینستاگرام باشند. 1. محتوای جذاب و خلاق: اهمیت محتواهای منحصربهفرد و جذاب در جلب توجه فالوورها و کاربران. کاربران زمانی که میبینند شما فالوور زیادی دارید خود به خود شما را دنبال میکنند و بیشتر مورد توجه آنها قرار میگیرید.

  • برای یک پیج فقط یکبار سفارش ثبت کنید
  • واقعا خرید فالوور اینستاگرام با ارزش است؟
  • شروع سفارش بلافاصله تا ۶ ساعت
  • در بخش استوری محتواهای جذاب و جالب قرار دهید
  • استفاده نکردن از وی پی ان های عمومی و غیر قابل اعتماد
  • فروش ریچ اینستاگرام

بسیاری از کاربرانی که میخواهند فالوور های واقعی خریداری کنند در زمانی که وارد یک وب سایت میشوند و سفارش خود را تکمیل میکنند برای ادامه ی کار از آن یک حساب کاربری به علاوه یک رمز عبور برای آن میخواند که با این کار ممکن است امنیت پیج شما به خطر بیفتد و همچنین ممکن است حساب شما توسط خود اینستاگرام بسته شود. ممکن است شما به هدفتان برای رسيدن به تعداد خيلی زياد از فالوور اینستاگرام در يک بازه زمانی نرسيده باشید لذا بهترين استراتژی که شما میتوانيد از آن بهره برداری کنيد تا تعداد فالوور اینستاگرام زيادی را داشته باشيد خرید فالوور اینستاگرام است. یعنی اگر شما همان مبلغ را به خرید فالوور بپردازید برد کرده اید.

خرید فالوور اینستاگرام

چنین فالوور هایی درواقع دنبال کننده های حقیقی هستند که به اختیار خود پیج شما را فالو کرده اند. با توجه به شرایط به وجود آمده در رابطه با معیار سنجش کاربران در مورد کسب و کارها، باید آمارهای پیج، بخصوص تعداد فالوور را در هنگام شروع فعالیت به عدد مناسبی که در ذهن دارید به صورت فیک در کوتاهترین زمان افزایش دهید تا با جلب توجه کاربران از لحاظ روانشناسی، مخاطب را جذب صفحه کسب و کار خود کنید.

کرده است ممکن است اعداد بیشتر شوند.

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در فالو کردن یک پیج توسط کاربران اینستاگرام ، تعداد فالوور واقعی آیدی اینستاگرامی است که قصد دنبال کردن آن را دارند و باید دقت نمایید از خرید فالوور فیک اینستاگرام استفاده نکنید چرا که کاربران تفاوت فالور فیک اینستاگرام و فالوئر واقعی اینستاگرام را می فهمند. در اینستاگرام برخی صفحات تعداد دنبالکنندگان بیشتری دارند که از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخودار هستد. با توجه به آمارهای انتشار یافته از سوی کشورهای اروپایی ، نشان می دهد که اغلب کسب و کارهای بزرگ و کوچک حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارند. مقدار ریزش این سرویس حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد به صورت طبیعی است ولی با توجه به محدودیتهایی که اینستاگرام اعمال کرده است ممکن است اعداد بیشتر شوند. توصیه می کنیم برای دریافت خدمات خود سایت معتبری را انتخاب کنید که سرعت ارائه سرویس های آن ها بالا است. بالا بودن تعداد فالوورهای شما به کاربران این احساس را القا میکند که چون افراد زیادی شما را دنبال میکنند، بنابراین شما نسبت به رقبایتان قابل اعتمادترید. این شبکه اجتماعی با امکانات متنوع و محتوای جذاب، همچنان در حال رشد و توسعه است و میتواند به شما کمک کند تا با دنیای کاربران ارتباط مستقیم برقرار کنید و محتوای خود را به مخاطبین هدف ارائه دهید.

حال چرا بر این موضوع تاکید داریم؟ چرا باید فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟ ما می توانیم با افزایش فالوور واقعی اینستاگرام یک سلاح مخفی در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شما باشیم. حالا فالوور واقعی از کجا باید بخریم؟ شما همچنین شانس بیشتری برای ظاهر شدن در صفحه اکسپلور خواهید داشت و به تعداد بیشتری از مخاطبان مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت. نتیجه می گیریم: اگر دو پیج با محتوای یکسان روبرو شوید به احتمال خیلی زیاد به آن پیجی برای دنبال کردن مطالبش تمایل نشان خواهید داد که فالوورهای بیشتری نسبت به پیج دیگری دارد. نکتهای که نباید فراموش کنید این است که محتوای خوب، خودش دست به دست میچرخد و در آخر هم سودش در جیب خود شما میرود. این راهی است که شما می توانید خود را بر روی نقشه اجتماعی تثبیت کنید و مخاطبانی را از مناطق مختلف جذب کنید. در تمام ربات های اینستاگرامی از نینجاگرام خارجی گرفته تا سایت های ایرانی و پنلی شما میبایست با اکانت و یوزر و پسورد خود لوگین نمایید. این امر نیز به منظور حفظ سلامت پبج شما است که در سایت های دیگر رعایت نمی شود و قطعا به پیج شما آسیب خواهد زد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد منبع لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما