یک لیتر بنزین در هند چیست؟

[ad_1]

یک خبر خوب؟ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران میگوید: طرح آزمایشی بازتوزیع یارانه بنزین مثبت بوده و با موفقیت در 3 جایگاه جزیره کیش به صورت آزمایشی شرکت اجرا شده است.

به گزارش همشهری، در مقابل خبر نه خیلی خوب، شاید، اما این باشد که در روزهای اخیر، تحتتأثیر جنگ جهانی، قیمت جهانی نفت و فرآورده های نفتی دوباره سربه فلک گذاشته شده است; در نتیجه اگر قرار باشد دولت بنزین سهامی های را بهجای خودرو، به هر شهروند اختصاص دهد، قیمت آزاد آن با توجه به جهش قیمت جهانی بنزین، چه میزان تعیین خواهد شد؟

تغییر معادله اختصاصی بنزین سهمی از خودرومحوری به شخصمحوری، چند ماه پیش با رسانه های تبدیل نامه محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیسجمهوری خبرساز شد، اما پس از مدتی به حاشیه رفت. همه چیزهای مهم در دنیا از همه مهمتر هستند.

در هفته اول دیماه بود که اعلام شد تصمیم دولت اختصاص بنزین به افراد به جای خودروها را در 2 جزیره کیش و قشم استارت بزند و در نهایت اجرای آزمایشی از هفته اول اسفند ماه در شروع و با گذشت 18 روز خبر از موفقیت آمیز بودن این بود. خیلی سرگرم کننده است.

اکنون پرسش اصلی اینجاست که آیا موفقیت در اجرای این طرح، در یک جزیره دارای تضمین موفقیت آن در کل کشور خواهد بود و آیا می تواند به دست آورد را به همه استانها تسری داد؟

تمام مواد غذایی و آشامیدنی

کرامت ویسکرمی، شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران میگوید: طرح آزمایشی بازتوزیع یارانه بنزین، طرح مثبتی بوده و با موفقیت در 3 جایگاه جزیره کیش به صورت آزمایشی اجرا شده و اجرای آن استمرار دارد. او میافزاید: در حال انجام سوختگیری او توضیح می دهد: از ایجاد زیرساخت لازم در جایگاه ها و بخش های فنی و عملیاتی این طرح آزمایشی و اینکه مورد استقبال مردم قرار گیرد، مشخص می شود که طرح مثبتی بوده است; در حالی که هدف اصلی و اولیه این طرح است، یعنی تخصیص سوخت به جای خودروها در حال آزمایش است و به طور دیگری آن را ازجمله تأثیرگذاری بر میزان مصرف سوخت نیز مورد بررسی قرار می دهد. ویسکرمی درباره احتمال اجرای این طرح در مکان های دیگر گفت: بعد از بررسی تمام جوانب آن، قابل تعمیم به جای دیگری خواهد بود و به مرور نتایج و برنامه هایی که در آن وجود دارد، اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما در مورد بنزین چیست؟

هر چند دولت و مجلس بیشتر نفت را مصرف کنند، قیمت نفت را در سال آینده تغییر نمی دهد، اما اگر قیمت جهانی نفت بالای 100 دلار باشد، باید قیمت داخلی و بین فرآورده های داخلی را کاهش دهد. نشد.

نتایج همشهری نشان می دهد واقعی سازی بنزین آزاد در شرایط فعلی با در نظر گرفتن دلار 25 هزار تومانی، باعث می شود که قیمت واقعی هر لیتر بنزین در ایران، معادل یک دلار آمریکا یعنی همان 25 هزار تومان شود. تمام درایوها، لیتر بنزین و مهمات استفاده می شود.

اطلاعات داده های جهانی، ایران پس از ونیز و لیبی دارای بهترین بنزین دنیاست و ارزان قیمت معیشت مردم هم به گونهای نیست که پذیرش قیمت واقعی بنزین را داشته باشد. مجمع عمومی جمهوری چین و ایالات متحده آمریکا زیرا زقتاصد ایران دیدگر تاب فشار شنجین ایرانیان ایهرانهای حنائی آرانری راه نهنواحد دشت.

۳ خطر پیش‌روی اقتصاد ایران

گزارش های همشهری نشان می دهد با افزایش قیمت جهانی فروشندگان نخست اگر دولت بخواهد ادامه قیمت این فرآورده ها را ثابت نگه دارد، ناچار به پرداخت یارانه بیشتر و البته غیرهدفمندتر خواهد بود و دوم اینکه خطر سوخت را به همسایه تقویت می کند. افزون بر این، استمرار فعلی باعث افزایش میزان مصرف بنزین می شود که در این صورت خطری دوباره بنزین پس از سالها توقف تشدید می شود و این بار ایران از باشگاه های صادرکننده بنزین به جمع واردکنندگان این فرده نفتی نقل مکان خواهد کرد.

رسمی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نشان می دهد در عید نوروز سال آینده مصرف و تولید بنزین ایران سربهسر و با ادامه روند افزایش مصرف، ایران دوباره بنزین وارداتی می شود. گزارش ها نشان می دهد در حوزه توزیع بنزین نیز از سالجاری ابتدایی می شود که این عدد در سال است که برآوند شده است.

این ارقام از افزایش ۲. پ‌ی ممممم ويژه‌كه ظرفيت ظرفيت توليد بنزين 105 ميليون ليتر كشور برآورد شده است. هر چند به دولت جدید ساخت یک پالایشگاه سوختمحور 300 هزار بشکه برای جلوگیری از بحران بحران بنزین در آینده را آغاز کرده است، اما نفت را به تولید و مصرف بیشتر در داخل کشور تبدیل می کند، باز هم یک خطر جدی است.

یک لیتر بنزین در هند چیست؟

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما