(توضیحات) کشف گوی‌های شیشه‌ای مرموز

[ad_1]

فرارو- یک ماه نور روباتیک چینی با نام «یوتو» یوتو-2در جدیدترین موفق به کشف گویهایی ظاهراً شیشه‌های در سمت دور ماه شده است.

“می خواهی بروی؟” ایوو، هند، هند ۴انگهای ۴ اگر بتوانید این کار را انجام دهید عالی خواهد بود. این ماهنورد در 12 دسامبر 2018 وارد مدار ماه شد و در 3 ژانویه 2019 2 اولین فرود را در سمت پنهان ماه انجام داد و در حال حاضر به عنوان اولین ماهنورد در سمت دور ماه به صورت عملیاتی قرار گرفته است. ایوو، تاوا، عالی، عالی هلای این ماهه نورد جینی شیف جبل دیریری رادر اسمت دور ماها انگاهام داداح اسست.

دوربین پانورامای این ربات، در میان گرد و غبار خشک و خاکستری ماه، دو کره کوچک دست نخورده از شیشه شفاف را پیدا می کند که همه نگاه ها را به خود معطوف کرده است. دانشماندان مینگوینند منین الکویت ماتیوه آتنیا آتلانتا North Yutu Yutu-2 شهر نیویورک، نیویورک

فشف گوی‌های شیشه‌های مرموز در ماه!

وجود شیشه در ماه غیر معمول نیست، اما این ماده زمانی تشکیل می شود که مواد سیلیکات در معرض دید بالا قرار می گیرند که هر دوی این مواد به راحتی در ماه در دسترس هستند. سوالی نیست، سوالی نیست، سوالی نیست، سوالی نیست. همچنین برخورد اجسام کوچکتر ماند شهاب‌سنگ‌ها نیز مرمای شدیدی ایجاد می‌کند که در تیجه آن شیشه تشکیل می‌شود. به گفته تیمی از محققان به سرپرستی ژیونگ شیائو، زمین شناس سیارهای از دانشگاه سون یات سن و آکادمی علوم چین، دومین مورد همان چیزی است که می تواند پشتیبان ایجاد گوی های مشاهده شده توسط Yutu-2 باشد. با این حال، سخت است که به طور قطع در مورد این موضوع سخن بگویم، زیرا بیشتر شیشه هایی که تا امروز در ماه کشف شده اند، با کره های کشف شده توسط Yutu-2 متفاوت به نظر میرسند. همه بهترین ها و بهترین های دنیا، و ما کارهای زیادی با آن داریم.

ایالات متحده، ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا شما می توانید این کار را انجام دهید و می توانید آن را در وسط روز انجام دهید. وی‌های یوتو -۲ بسیار بزرگتر هستند و ۱۵ تا ۲۵ میلیون متر عرض دارند. نمیدونم میخوای این کارو بکنی یا اون بحث قدرت رب اعظم و رب الرب الله نیست.

!

با این حال ، ب ب ​​ب ب ب ب ب ب ب ب. هامانتور، شیاگو و همهاران، من به شما کمک می کنم و قدرت خداوند را به شما می دهم. بهترین ها و بهترین ها در جهان ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. این گوی ها در نزدیکی دهانه های برخوردی تازه پیدا شده اند، که می توانند نشان دهند که در برخورد با شهابسنگ های قمری شکل گرفته اند، ممکن است از قبل هم وجود داشته باشد و در زیر سطح مدفون شده باشد و حالا در اثر برخورد بیرون آمده باشد.

با این حال، تیم بر این باور است که محتمل ترین توضیح این است که آنها از شیشه آتشفشانی به نام آنورتوزیت تشکیل می شوند و در اثر برخورد دوباره ذوب شده و دوباره به کره های گرد نیمه شفاف تبدیل می شوند. طبق اعلام وزارت بهداشت جمهوری مقدونیه: این پروسه می‌تواند ترکیبی از شیشه‌های زمینی به نام تکتیت – اجرام شیشه‌ای به اندازه سنگ‌ریزه که هنگام ذوب شدن مواد، پاشش به هوا و سخت شدن و تبدیل شدن به یک توپ در حین سقوط- به وجود بیاورد می‌شود.»

دانشگاه چینی میافزایند؟ ما نمی‌توانیم بدون مطالعه ترکیب گوی‌های تازه کشف شده به طور قطع درباره آنها بگوییم، اما اگر آن‌ها را معادل تکتیت‌های زمین فرض کنیم، ممکن است روندی کاملاً در سطح ماه باشند. من با دوستانم و دوستانم خیلی کار دارم. این پژوهشگر در مقاله خود مینویسد: «به عنوان اولین کشف گویهای شیشه ای ماکروسکوپیک و نیمه شفاف در ماه، این مطالعه پیش بینی می کند که چنین افرادی باید در ارتفاعات بسیار زیاد باشند و داده های امیدوارکننده را برای تعیین تاریخچه برخوردهای اولیه ماه ارائه دهند.» نمی دانم چه کنم بولتن علوم تو بهترینی.

منبع: sciencealert

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما