«ایزی پک» یک سرویس کامل برای بسته بندی اثاثیه منزل است

[ad_1]

در فرهنگ ما ایرانیان، مبلمان مرحله ای از زندگی است که علاوه بر اهمیت فراوان در این مرحله، همه ما نسبت به نحوه انجام فرآیند و بسته بندی وسایلمان حساس هستیم. اکنون در شرایطی که اکثر شهروندان تهرانی مستاجر هستند و هر ساله به دلایلی مجبور به اسباب کشی هستند، انجام تمام مراحل جابجایی به تنهایی واقعا آزاردهنده و آزاردهنده است. حال چه راهکاری برای کاهش بار سنگین اسباب کشی و ایمن سازی اثاثیه منزل به ذهنتان می رسد؟

به نقل از سایت بسته بندی آساناسباب کشی کار سختی نیست، اما انجام درست آن! اگر بخواهیم این جمله را بشکنیم باید بگوییم که همه ما چندین بار در زندگی خود جابه جا شده ایم و در نهایت شاهد شکسته شدن یا آسیب دیدن برخی از وسایل خود بوده ایم. پس معایب کجاست؟ آیا برای ما افرادی که اصول اسباب کشی و بسته بندی وسایل را نمی دانیم و بر اساس تجربه والدینمان شروع به انجام آن می کنیم مناسب است؟ در واقع شرکت های مبلمان بسیاری هستند که وظیفه بسته بندی و جابجایی وسایل شما را بر عهده دارند اما شرکت ایزی پک یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه است و اولین مجموعه ای است که بسته بندی مبلمان منزل را با فرهنگ ایرانی تلفیق کرده است. . بنابراین، اگر می خواهید بخشی یا تمام مراحل اثاثیه را اختصاص دهید، به سایت Easy Pack مراجعه کنید!

امروز در این مقاله شما را با روش های بسته بندی اثاثیه منزل آشنا می کنیم خدمات مبلمان Easy Pack بیا ملاقات کنیم

خدمات بسته بندی مبلمان منزل

اولین قدمی که همه در امر اسباب کشی برمی دارند بسته بندی اثاثیه است اما قبل از آن باید مواد بسته بندی را تهیه کنیم. این مواد چیست؟ ابزارهایی مانند جعبه مبلمان، حباب، لباس های زیپ دار و غیره. در واقع یافتن این موارد کار سختی نیست! شرکت ایزی پک او در فروشگاه اینترنتی خود تمامی این اقلام را به صورت تکی و عمده به فروش می رساند و شما می توانید در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

حالا که همه شرایط فراهم است شروع به جمع آوری و بسته بندی مبلمان منزل انجام دادن. در این مرحله با استفاده از لوازمی که خریداری کرده اید، تمام ظروف شکننده و وسایل بزرگ منزل را ببندید، سپس در صورت امکان در جعبه های مبلمان 5 لایه قرار دهید. چرا گفتیم 5 لایه؟ در نظر داشته باشید که جعبه مقوایی برای حمل و نقل مناسب است که از 5 لایه مقوای محکم تشکیل شده است نه جعبه های سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها!

اکنون ممکن است بسیاری از افراد زمان کافی برای انجام تکالیف و خرید لوازم مصرفی مورد نیاز خود نداشته باشند و به آن علاقه هم نداشته باشند. در اینجا بسته Easy آمده است. این شرکت با خدمات بسته بندی اثاثیه منزل می تواند تمامی وسایل شما را از اقلام کوچک داخل کمد و کابینت گرفته تا وسایل بزرگ آشپزخانه را تهیه و سپس بسته بندی کند. همچنین وسایلی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، لوستر، سرویس خواب و … را باز می کنند که برای جابجایی باید باز و جدا شوند.

سرویس کامل مبلمان

امروزه که اکثر افراد حداقل دو شغل دارند، واقعاً زمان زیادی برای انجام فرآیند جابجایی مانند خرید مواد مناسب، بسته بندی اثاثیه، انتخاب بار مناسب، چیدمان لوازم در خانه جدید و غیره ندارند. . ایزی پک هم اکنون برای کسانی که به دلیل اشتغال روزانه و درگیری های خانوادگی زمان کافی برای اسباب کشی ندارند و یا حتی برای چند هفته به تنهایی انجام این حجم از کار را نمی بینند، خدمات ارائه می دهد. می توانید در یک زمان خاص به مکان جدیدی نقل مکان کنید. با این سرویس کارشناس برای ارزیابی هزینه ها و پاسخگویی به سوالات مشتری برای شما اعزام می شود و با رضایت طرفین و تعیین تاریخ، تیم بسته بندی و جابجایی ایزی پک به منزل شما اعزام می شود.

نیروهای بسته بندی با دقت و حساسیت کامل تمامی اثاثیه منزل را با رعایت پروتکل ها و استانداردهای بهداشتی لازم بسته بندی و بسته بندی می کنند و در عین حال با برچسب زدن جعبه مبلمان به نیروهای حمل و نقل اطلاع می دهند که کدام جعبه مبلمان شکننده است. . کسانی هم هستند که این کار را نمی کنند و شما در خانه جدید خود خواهید فهمید که چه کسی جعبه های مبلمان برای چه قسمتی از خانه است؟

سپس نوبت به انتقال وسایل به خانه جدید می رسد. در پایان نیروهای ایزی پک مبلمان بزرگ را در محل جدید مطابق با سلیقه مشتری چیده و پروژه را تکمیل و مکان جدید را به خانه ای قابل سکونت تبدیل می کنند.

«ایزی پک» صفر تا صد خدمات اسباب کشی و بسته بندی مبلمان

شرکت ایزی پک او به منظور ترویج فرهنگ جدید مبل سازی و بومی سازی خدمات مبلمان، توانست تا حد زیادی نیازهای مردان ایرانی را برآورده کند. اگر قصد استفاده از خدمات یا محصولات ایزی پک را دارید می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه تمامی نیازهای خود را برطرف کنید.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های ایزی پک می توانید نام ایزی پک را در گوگل جستجو کنید و یا با شماره 02122730100 تماس بگیرید و از مشاوره خوب کارشناسان ایزی پک بهره مند شوید.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما