جستجو و جستجو در بازار

[ad_1]

فرارو- در حالی که بورس این روزها ریزش شدیدی را تجربه می کند، امید بسیاری از فعالان بازار سهام به حمایت یک میلیون و 240 هزار واحدی است، تا این نقطه ممکن است برگشت بازار باشد، اما به اعتقاد برخی از بورسی ها، اگر برگشتی نیز در کار باشد. دانستن نحوه استفاده و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است.

به گزارش فرارو، حمید میرمعینی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه علیرغم همه این روزهای بازار سهام، جذاب ترین میل برای حضور در بازار نیست، فرارو گفت: مهمترین دلیل برای این موضوع مرتبط با ابهامات ناشی از توافق احتمالی برجام است، زیرا در حال حاضر وضعیت برجام نامشخص است و بسیاری از سرمایه گذاران نیز می توانند تا زمانی که توافق به صورت قطعی اعلام نشده باشد، در بازار حضور پیدا کنند، زیرا که در معرض خطر هستند. چیز بدی نیست.

وی افزود: به بیان بسیاری از افراد با خیال راحت دوباره به بازار بازگردند، زیرا در صورتی که توافق صورت نگیرد، عواقب ناشی از خوردن این موضوع بسیار زیاد خواهد بود و ممکن است بازارهای مالی با کاهش قابل توجهی روبرو شوند. بنابراین، بسیاری از آنها می توانند مقداری از سود احتمالی در فضای بعد از توافق را از دست دهندگان، اما با جمع آوری در بازار حضور پیدا کنند تا در یک فضای ریسکی چنین کاری را انجام دهند.

چه کار می کنی؟  بازار کجاست؟میخوای چیکار کنی؟
احسان رضاپور رارشناس بازار ساهام در از اینجا برو بیرون با اشاره به مهم ترین دلیل ریزش این چند روز عدم اطمینان است که در بین فعالان و سرمایه گذاران ایجاد شده است، گفت: طی یک سال گذشته سرمایه و متولیان بازار و همچنین دولت، سرمایه های زیادی برای حمایت از بازار سرمایه داده اند، اما بیشتر است. این کار بدی نیست، اما مهم است که بدانید چگونه آن را به درستی انجام دهید.

وی افزود: به این صحبت‌هایی که در مورد حمایت از بازار می‌شود، جنبه شوآف و نشان دادن دارد، در این رابطه بازار سرمایه‌گذاری می‌کند، اما در مورد این موضوع مهم نیست و اولویت دولت مسائل دیگری است، زیرا اگر قرار باشد بورس در کانون تصمیم گیری قرار گیرد باید انجام شود تا به تقویت بازار سرمایه شود، یعنی جایگاه این بازار به عنوان مکانی است که نقدینگی های سرگردان می توانند به آن سرازیر شوند.

رضاپور اضافه کرد: بورس در حال حاضر به عنوان جذابترین بازار در بین تمامی بازارهای سرمایه ای معرفی می شود، زیرا به دلیل این است که این بازار بسیار مناسب خریداری شده است، اما با توجه به اینکه در ظاهر اولویت اقتصادی، حمایت از بورس اعلام شده است. می شود، اما در باطن هیچ گونه اقدامی انجام نمی دهد، از سویی کارهایی که می شود به نوعی کارشکنی در بازار سرمایه و خلاف جهت معنادار است، بنابراین نمی توان انتظار داشت روند نزولی به این زودی ها به پایان برسد.

این بازار سهام با اشاره به اینکه در حال حاضر فضای بیاعتمادی در موج میزند، ادامه داد: در چنین موقعیتی سرمایه گذاران احساس می کنند هرچه محافظهکارانهتر برخورد کنند، ضرر کمتری میبینند; بنابراین فعلا خیلی از فعالان نظارهگر هستند، در حال حاضر شرکتهایی که وضعیت سودآوری مطمئنی دارند با توجه به اینکه انجام شده و تصمیماتی گرفته شده است، تکرار سودآوری آنها در مورد قرار گرفتن است. و من به شما ایده خوبی خواهم داد و به شما کمک خواهم کرد. من نمی دانم با شما چه کنم.

رضاپور با اشاره به اینکه چه موضوعی در ایجاد این ابهام و بی اعتمادی بسیار تأثیرگذار بوده است، اظهار کرد: در وهله اول لغو آزادسازی قیمت خودرو که به سهامداران بزرگ تبدیل شده است، دوم، ورود برخی از محصولات بورسی به بورس کالا بود. که این موضوع نیز با حواشی روبرو شد که در روند بازار سهام نرخ بود، در وهله سوم نیز نوع نرخ خوراک پتروشیمی و سایر موارد مرتبط با بورسی بود، خارج از انتظار و بر خلاف پیشبینیها شکل گرفت.

وی گفت: هر چند در این زمینه ممکن است برخی از مواردی که در بودجه مورد استفاده قرار گیرد، جنبه عملیاتی را به خود اختصاص دهد و در حد شایعه باشد، اما همین موضوع باعث تاثیرگذاری بر روی عملکرد شرکت ها می شود، ابهاماتی که در مورد شرکت های بورسی در بودجه ایجاد می شود. سال آينده وجود دارد خود نيز يكي از ريسكهاي مهم بازار است كه بايد در نهايت ديد تيليف اين مسائل د

وی بیان کرد: و در آخر نیز، مبهم بودن وضعیت نرخ دلار نیز از جمله مسائلی است که باعث روند دیگر بازار سهام شده است، در حال حاضر بازار ارز با توجه به وضعیت مذاکرات وین در یک حالت انتظار به سر میبرد. از سویی این وضعیت انتظار به بازار سهام و انها منتقل می شود، بنابراین تا زمانی که تکلیف سرمایه گذاری و نرخ ارز به طور کامل مشخص شود، وضعیت انتظاری بورس نیز ادامه خواهد داشت، در این شرایط حتی وضعیت بازارهای جهانی نیز بر روی عملکرد شرکت ها خواهد بود. بورسی هنوز عضو است.

این کارشناس بورس توضیح داد: با توجه به این ابهامات و بی اعتمادی حاکم بر بازار سهام، بورس در یک روند نزولی، کفهای حمایتی از خود را یکی پس از دیگری شکسته و به پایین سقوط کرده است، از سوی دیگر قیمتهای سهامی که امروز با آن سروکار دارند. هیچ عنوان قابل توجیهی ندارد و بسیار ارزنده است، با توجه به افزایش قیمت های جهانی، افزایش نرخ نیمایی و افزایش نرخ های فروش شرکت ها، این قیمت ها نسبت به دو سال گذشته بسیار بالارفته، اما نمادها با قیمت های دو سال گذشته می شوند، اما به دیلیل همین بهیگاناتمادی و اوغود ابهاماتاتی و هه عشرها شاد بورس همزهنان گرد نازولی را تاتی میمیند.

رضاپور تصریح کرد: بنابراین اگر می‌خواهیم این فضای ملتهب و بی‌اعتماد به جای خود را به اعتماد و شفافیت ببخشد، باید حمایت هایی را انجام دهد که از بازار سهام داده شود هر چه زودتر اجرا شود تا از این وضعیت خارج شود.

این فعال بازار معمولاً با توجه به اینکه معمولاً بعد از ریزش هیجانی می شود، قیمت ها در بازار سهام جذاب است، گفت: این موضوع باعث می شود که در بازار افزایش یابد که همین موضوع می تواند بازار را به نوسانی حرکت دهد، اما تا زمانی که ممکن است برای آن کافی باشد. همایت از بازار انجام شد، این روند رشد پایدار خواهد بود و همزمان با بازار حجم عرضه‌اما.

وی افزود: بنابراین برای رشد مستمر بازار اولا اعتماد برگردانده شود، تا تحت تاثیر آن با ورود نقدینگی به بازار، حجم و ارزش بالا رفته و رشد تضمین شود، در غیر این صورت، شاهد یک سیکل بزرگ در بورس نخواهیم بود، از سوی دیگر، اگر وضعیت فعلی ادامه پیدا کند، بررسی های محافظه کارانه از سوی سهامداران که باعث خروج نقدینگی از بورس می شود، ادامه خواهد داشت، هر چه ممکن است با توجه به شاخص شدید کل، قیمت ها با افزایش مواجه شوند، اما این موضوع به آن موضوع می رسد. اعلامیه حقوقی همه وکلا.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما