بهترین بازی های کامپیوتری سال _2022

بازی کامپیوتری کم حجم یکی دیگر از عناوین شاخص در زمینه بازیهای واقعیت مجازی (VR) بازی Eve: Valkyrie است، البته باید اشاره کنیم که این بازی حتی بدون هدستهای واقعیت مجازی نیز قابل دسترس است و شما برای تجربه این بازی نیازی بهاستفاده از این فناوری ندارید، اما باید بگوییم دلیل اصلی شهرت و آوازه این بازی در میان مخاطبان مربوط به بخش بازی کامپیوتر VR بازی است. در این بازی شما میتوانید از دوستان خود جدا شده و یا با کمک یکدیگر به بهترین بازی های pc بازی بپردازید. یکی از قابلیت های ویژه بازی در این نسخه ارتباطاتی است که سیمز در محیط خارج از خانه به طور مثال به همسایه ها داشته و باید روابطی که با دنیای خارج ازخانه دارد را شما مدیریت کنید و احساسات و رفتاری را به او بدهید که بتواند در یک محیط خارجی نیز بهترین وضعیت را داشته باشید البته شما مختارهستید سیمزتان را چطور پرورش دهید ! شما می توانید کاراکترها و طراحی هایی که داشته اید را بدون اینکه از محیط بازی خارج شوید با دیگران به اشتراک بگذارید ، طراحی ها و کاراکترهای سیمز دیگران را دانلود کنید و از زندگی در این بازی لذت ببرید.

دانلود بازی برای کامپیوتر کم حجم 1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید. شما در مراحل مختلف بازی و با پیشرفت هایی که خواهید داشت می توانید لباس های جدید کسب کنید ، اشیا جدید بدست آورید تا بتوانید بیش از پیش دست خود را برای طراحی وبازآفرینی نقش های خود باز کنید. با احتساب NFS Payback، سه نسخهی اخیر این سری توسط استودیو سوئدی Ghost Games ساخته شدهاند. بازیهای مانند Mortal Kombat و Street Fighter از زمانهای گذشته باعث توجه بسیار زیادی کاربران و بازیکنان به سبک بازیهای مبارزهای تک به تک شدهاند و اگر از طرفداران این سبک هستید، در گوشیهای موبایل خود باید Shadow Fight 3 را تجربه کنید.

در دوران همه گیری ویروس کرونا و قرنطینه، اگر بهدنبال یک بازی اکشن تیراندازی هستید که گوشیهای از یک واقعه بزرگ را بهنمایش بگذارد، Noblemen: 1896 گزینهی مناسبی برای شما است. بدون شک همه شما نام بازی سوپر ماریو یا قارچ خور را میشناسید و یا بازی خاطره انگیز آنرا تجربه کرده اید، بازیای که برای کنسول های میکرو منتشر شده بود و به عنوان بهترین بازی کنسول آن زمان شناخته میشد. بازی از طریق غار زیر آب شروع شده و در مرحله پر از گدازه داغ پایان می یابد که بدون شک کار راحتی نیست و در طول بازی با چالش های فراوانی روبرو میشوید. بدون شک وقتی پای بازیهای شبیهساز رانندگی در موبایل به میان میآید، مجموعه Real Racing شرکت الکترونیک آرتز یکی از کاندیدها خواهد بود. از ارتفاعات کوه ها پایین بیایید و به ساحل دریاها برسید. در بازی Fuga: Melodies of Steel به عنوان عضوی از فهرست برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ با یک ماجراجویی نقش آفرینی جذاب روبرو میشوید که در آن باید از طریق گروهی از بچه مدرسهای ها به جنگ و رویارویی با افرادی که روستایتان را سوزاندهاند بپردازید. در طول بازی، با از بین بردن دشمنان مختلف و کشتن آنها میتوانید آیتمهای بهجا ماندهی آنها را بردارید و کاراکتر خود را ارتقا دهید.

 

بازی کم حجم برای کامپیوتر

 

در ابتدای بازی مانند نسخه اصلی باید شخصیت خود را طراحی کنید که در این نسخه آزادی عمل بیشتری را دارید بهعنوان مثال میتوانید از همان ابتدا لباسی را برای شخصیت خود انتخاب کنید. بازیکنان در این بازی 1 به 1 باید رقابت کنند و در نبرد های مکرر تلاش کنند تا به یک کرم اسطوره ای دستیابی و به عذاب خود پایان دهند. در این اثر بازیکنان در نقش یک موجود سیاه رنگ و کوچک به نام کلون (Clone) قرار میگیرند و باید در محیط جنگلی بازی به گشت و گذار مشغول شوند. از ویژگی های این بسته الحاقی می توان به نقشه گسترده کشور فرانسه برای گشت و گذار، ۲۰هزار کیلومتر جاده و اتوبان جدید، نقاط مشهور و آشنای فرانسه، ۱۵شهر جدید، کمپانی های محلی جدید جهت همکاری و …

بازی کامپیوتری کم حجم در مقاله بهترین بازی های انلاین اندروید میتوانید فهرستی از بازیهایی که حتما باید تجربه کنید را ببینید. من میخواستم نسخه fit girl را دانلود کنم میخواستم بدونم شامل ورژن جدید هست و آیا باید کرک جداگانه بریزم و بسته های جدید که بازی اضافه شده رو چطوری اضافه کنم یا اصلا کرک fit girl این ها را داخل خودش قرار داده یا نه و در ضمن با نسخه cpy هیچ فرقی نمیکند آیا چون میخوام سیو ۱۰۰ درصد بریزم گفتن نسخه cpy حتما باید باشه. در بازی کلش آو کلنز شما باید با ساختن یک قبیله بزرگ و آموزش دادن و همچنین ارتقاء دادن نیروی نظامی خود آنها را برای مقابله با هزاران دشمن دیگر آماده کنید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما