متهم از سال بر اساس قانون بازماندگان نیویورک از بیل کازبی به دلیل سوء استفاده شکایت کرده است.

نیویورک – زنی که در دهه 1980 به عنوان یک استند در “نمایش کازبی” کار می کرد، روز سه شنبه در دادخواستی گفت که بیل کازبی پس از ارائه توصیه های بازیگری به او مواد مخدر و تجاوز جنسی کرده است.

این آخرین مورد از مجموعه شکایت هایی است که بر اساس قانون محدودیت بازماندگان بزرگسال در نیویورک علیه کازبی تنظیم شده است، که به قربانیان تجاوز جنسی مهلتی یک ساله برای طرح دعوی می دهد که در غیر این صورت با محدودیت های زمانی منع می شود. آن پنجره در روز شکرگزاری بسته می شود.

متهم ناشناس گفت که مدت کوتاهی پس از ملاقات با کازبی در حین کار در برنامه اش، او شروع به ارائه مشاوره در مورد سبک و انجام تمرینات بازیگری با او در اتاق رختکن خود کرد. طبق دادخواست، زمانی که او او را به خانه خود دعوت کرد، تا حدی به دلیل «شهرت قوی کازبی به عنوان «پدر آمریکا»، او پذیرفت.

زمانی که آنجا بود، او گفت که در طول تمرین بازیگری پس از نوشیدن شرابی که ظاهراً حاوی مواد مسکر بود، بی‌حال شد. بر اساس شکایتی که در دادگاه عالی ایالت نیویورک ارائه شده است، او “تا حدی بدون لباس از خواب بیدار شده و در توالت استفراغ کرده است.”

بر اساس این دعوی که به دنبال ضرب و جرح، ضرب و جرح، تحمیل عمدی ناراحتی روانی و شهادت دروغ است، یک بازیگر زن سریال که نامش فاش نشده بود، بعداً به او گفت که کازبی «می‌تواند هر کاری که می‌خواهد در «نمایش کازبی» انجام دهد بدون مجازات. زندان

NBCUniversal، همراه با استودیو Kaufman Astoria و The Carsey-Werner Company، در یک دعوای سهل انگاری مرتبط با رفتار ادعایی کازبی مورد شکایت قرار گرفته اند. نمایندگان این شرکت‌ها بلافاصله به پیام‌های ایمیلی که خواستار اظهار نظر در عصر سه‌شنبه بودند، پاسخ ندادند.

سخنگوی کازبی 86 ساله از اظهار نظر در مورد جزئیات این شکایت خودداری کرد، اما پیشنهاد کرد که پنجره های نگهداری در نیویورک و جاهای دیگر باید بسته شود، زیرا آنها به دلیل دنبال کردن افراد ثروتمند مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

کی متوقف می شود و مرد بعدی قربانی این پنجره های پشتی می شود؟ سخنگوی اندرو وایات در ایمیلی نوشت.

کازبی توسط بیش از 60 زن به تجاوز جنسی، تجاوز جنسی و آزار جنسی متهم شده است، از جمله چندین زن که طی سال گذشته بر اساس قانون بازماندگان بزرگسال شکایت کرده اند. او تمام اتهامات مربوط به رابطه جنسی را رد کرده است.

کازبی اولین سلبریتی بود که در دوران #MeToo محاکمه و محکوم شد و نزدیک به سه سال را در یک زندان ایالتی در نزدیکی فیلادلفیا گذراند تا اینکه دادگاه عالی محکومیت را لغو کرد و او را در سال 2021 آزاد کرد.

حق چاپ © 2023 واشنگتن تایمز، LLC.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما