درباره قفل کتابی بیشتر بدانید

چرا که این قفل نه چندان بزرگ است که سنگین و استفاده از آن سخت باشد و نه خیلی سبک و کوچک است که ایمنی لازم را نداشته باشد. قفل‌های کتابی برای بالا بردن امنیت درب‌های ورودی ساختمان و اماکن تجاری ساخته شده‌اند و به دلیل روش‌های مختلفی که سارقین برای باز کردن این نوع قفل‌ها دارند، مکانیزم آن‌ها در هر مرحله از تولید تغییر پیدا می‌کند و میزان ایمنی آن افزایش می‌یابد. سارقین برای باز کردن قفل کتابی از ابزارهای فشاری، اسیدی و یا کششی استفاده می‌‌کنند، بنابراین در هنگام خرید توجه داشته باشید که قفل شما استحکام بالایی داشته باشد و همچنین از برندهای شناخته شده و فروشگاه‌‌های معتبر خرید خود را انجام دهید.

قفل کتابی

این نوع قفل کتابی در مقایسه با قفل‌های دیگر قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. زمانی که با کمک آچار چکشی داخل مغزی قفل کتابی را در جهتی موافق عقربه های ساعت بچرخانید به راحتی می توانید با استفاده از قلاب پین ها را یک به یک از جای خود خارج کرده و در مسیر شیار بگذارید. لیسته فروشگاه نیست و تنها بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت را از سایر فروشگاه ها به شما معرفی می کند. اما در مقابل قفل های گوشواره ای از امنیت پایین تر و جنس بدنه ضعیف تر  برخوردار می باشد یا جایی با ضربه های ناگرانی بر بدن قفل های گوشواره ای ، سریعا باز می شوند. قفل کتابی از دیرباز مورد استفاده برای گنجه ها ، درب خزانه ها ، خانه ها ، پرستشگاه ها یا صندوق ها مورد استفاده قرار می گرفت.

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است. داده های شخصی شما برای پشتیبانی خرید قفل کتابی از تجربه شما در این وبسایت، مدیریت دسترسی به حساب شما و برای اهداف دیگری که در حریم خصوصی ما وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. بودجه‌‌ی خود را قبل از خرید مشخص کنید چرا که قیمت آن بین 50 هزار تا 1 میلیون تومان متغیر است.

قفل آویز کلاویس مدل C60

برند های محبوب قفل آویز به ترتیب الویت عبارتند از گیرا,باتیس,منیر صنعت,کلاویس, … بدنه ی اصلی و متعلقات و مکانیزم داخلی نیز از آلیاژ سرب ساخته شده و در مرحله آخر کل سطح بدنه اصلی این قفل توسط ورق فولاد بسیار ضخیم پوشیده شده است، بنابراین این قفل تحت هیچ عنوان در اثر ضربات و برش واکنشی نشان نمیدهد، و به عبارتی دیگر آنتی خرید پیستوله رنگ پاش برش میباشد. مهمترین ویژگی این قفل که موجب تمایز آن ها از سایر قفل ها میشود، موارد زیر میباشد. گروه تولیدی و صنعتی پارس قفل با بیش از ربع قرن تجربه همچون نگینی درخشان بر بلندای صنعت قفل ایران سایه افکنده است. مکانیزم این نوع قفل، توسط دستگاه‌های اتوماتیک مخصوص ساچمه‌ریزی می‌شوند، بنابراین از امنیت بالایی برخوردار است.

ما در این مقاله سعی کردیم موارد مهم و تاثیر گذار در کیفیت و در نتیجه در قیمت انواع قفل‌های کتابی را بیان کنیم. به طور خلاصه نوع قیمت چکش، ابعاد و ویژگی‌ها و مشخصات فنی که در قسمت قبل معرفی کردیم، برند و کشور سازنده، قیمت قفل کتابی را تعیین می‌کند. برای مثال قیمت قفل کتابی ضد اسید که ایمنی بالاتری نسبت به انواع معمولی دارد، بیشتر خواهد بود. قیمت قفل کتابی کوچک  که معمولا برای کمد یا چمدان‌ها استفاده می‌شود از انواع بزرگ آن که برای مغازه‌ها و خانه‌ها استفاده می‌شود، ارزان‌تر است. به طور کلی مهم ترین عامل در تعیین قیمت قفل کتابی، کاربری آن و میزان اهمیت جایی است که قرار است امنیت آن تامین شود.

قفل کتابی کامپیوتری 100 کلون – Klun

در خرید قیمت قفل کتابی ضد سرقت توجه لازم را داشته که ممکن است سارقان با اعمال کشش و فشار و یا با استفاده از اسید اقدام به شکستن قفل بکنند پس لازم است قفل مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد. در برخی مواقع برای ایجاد امنیت بیشتر، خرید قفل کتابی رمزی مکانیکی یا الکترونیکی پیشنهاد می‌شود. عوامل تعیین کننده قیمت قفل کتابی شامل نوع قفل کتابی، ابعاد، ویژگی‌ ها و مشخصات فنی، برند و کشور سازنده  هستند. هر چه سطح ایمنی و کیفیت قفل بیشتر باید به همان میزان قیمت قفل کتابی افزایش می یابد. برای مثال از لحاظ ابعاد و نوع کاربری باید بگوییم که قفل های کوچک که برای چمدان و کمد استفاده می شود نسبت به قفل های بزرگی که برای امنیت مغازه و ساختمان به کار می رود قیمت کمتری دارند.

  • فروشگاه اینترنتی قفل‌لند با هدف دسترسی آسان و فروش محصولات باکیفیت ایرانی و خارجی با ارزانترین قیمت فعالیت خود را آغاز کرد.
  • قفل‌های کتابی با جنس برنج، آلومینیوم و فولاد در بازار یافت می‌شود که مرغوب‌ترین و مقاوم‌ترین آن‌ها جنس فولادی است که استحکام لازم را در برابر ضربه دارد.
  • یک قفل کتابی باید خاصیت ضد اسیدی داشته باشد و برای این کار از سیلندر برنجی استفاده شده است؛ این سیلندر‌ها در انواع مختلفی مثل نرمال، کامپیوتری و چهارپر وجود دارد و شما می‌توانید با در نظر گرفتن میزان امنیتی که مکان شما نیاز دارد، قفل کتابی مناسب را انتخاب کنید.
  • مکانیزم این نوع قفل، توسط دستگاه‌های اتوماتیک مخصوص ساچمه‌ریزی می‌شوند، بنابراین از امنیت بالایی برخوردار است.

قفل کتابی به قفل های مکعب مستطیل شکلی گفته می شود که دارای کلیدهای ساده چهار پر یا نوع دیگری به نام سولکسی هستند. این قفل ها با مکانیزم میله داخلی قفل و باز می شوند در این قسمت قفل کتابی چینی ووردبال با سایز ۹۰ و کلید سولکسی در بسته بندی پرسی و وکیوم ارائه می شود. یکی از روش‌های سرقت از اموال مردم، کپی کردن کلید قفل‌ها بود که سارقین به راحتی این کار را انجام می‌دادند به این منظور سیلندرهای کامپیوتری وارد بازار شدند که فقط با دستگاه‌های مخصوص کامپیوتری امکان کپی کردن کلید‌های آن وجود دارد. در این روش همانند روش اول آچار را وارد مغزی مینماییم و میچرخانیم و بعد با استفاده از چنگک بوگاتایی به مغزی قفل کتابی با حرکت چنگکی این امکان را قراهم می آوریم تا از پین ها جدا ششوند و توپی فضای چرخش را به راحتی بیابد.

وزن محصول از موراد مهم دیگر است که باید به آن توجه شود، دقت کنید که محصولی که خریداری می‌کنید دارای وزن سنگین باشد و سطح آن بدون خط و خش و حفره باشد. پین‌ها و اتصالات را به خوبی بررسی کنید و از استحکام و سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. به پین‌های کلید قفل در حین خرید دقت کنید هر چه تعداد این پین‌ها بیشتر باشد، احتمال کپی برداری از آن و ساختن از روی آن کمتر می‌شود. آلیاژ میله داخل آن همانند سایر قفل‌های کتابی دیگر از آهن مقاوم است و به دلیل انجام عملیات سخت کاری بر روی آن، امکان بریده شدن با اره آهن‌بر و قیچی را غیر ممکن می‌کند. فروشگاه اینترنتی الکتروابزار با تامین و تهیه انواع خرید چکش و آویز به صورت مستقیم از تولید کننده و یا وارد کننده آن علاوه بر اطمینان از اصالت بهترین قیمت را نیز با حذف واسطه برای مشتریان به همراه دارد.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما
محتوا در این سایت توسط هوش مصنوعی و بر اساس اطلاعات اینترنتی تولید می‌شود و ما هیچ گارانتی‌ای برای دقت آن نمی‌دهیم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.