پاوربال اعداد برنده جکپات 1.55 میلیارد دلاری را فاش می کند

بازیکنان بخت آزمایی ایالات متحده روز دوشنبه برای چهارمین جکپات بزرگ تاریخ ایالات متحده رقابت کردند زیرا قرعه کشی پاوربال 1.55 میلیارد دلار جایزه داشت.

اعداد برنده 16-34-46-55-67 و پاوربال 14 بودند.

Powerball در سال 2021 به سه شب در هفته گسترش یافت و یک بازی دوشنبه را به بازی های چهارشنبه و شنبه خود اضافه کرد. پاوربال گفت که قرعه کشی اضافی منجر به “جکپات های بزرگتر و سریعتر” می شود.

دو مورد از سه نقاشی بزرگ Powerball یا Mega Millions در سال گذشته رخ داده است. 34 قرعه کشی متوالی پاوربال از زمان آخرین برنده جک پات در 19 جولای انجام شده است.

چرخه فعلی پاوربال نهمین باری است که یکی از دو بخت آزمایی ملی بزرگ ایالات متحده دارای جکپات است که به اعداد 10 رقمی می رسد. اگر قرعه کشی روز دوشنبه برنده نشود، قرعه کشی چهارشنبه دومین قرعه کشی بزرگ در تاریخ ایالات متحده خواهد بود، اگرچه باید چند بار دیگر قبل از جکپات 2.04 میلیارد دلاری پاوربال در کالیفرنیا در نوامبر گذشته برنده شود.

اگر به صورت یکجا گرفته شود، همانطور که برندگان اخیر قرعه کشی انتخاب کرده اند، جایزه 1.55 میلیارد دلاری روز دوشنبه 680 میلیون دلار خواهد بود. مبلغ بیشتر و بیشتر تبلیغ شده همان چیزی است که گزینه دیگر – مستمری 29 ساله – در طول عمر شما هزینه می کند.

مالیات های فدرال به زودی نزدیک به 40 درصد از این مبلغ را به خود اختصاص خواهند داد و در راس آن مالیات های ایالتی نیز قرار خواهد گرفت.

بلیط های پاوربال در 45 ایالت به همراه ناحیه کلمبیا، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده به قیمت 2 دلار فروخته می شوند. پنج ایالت خارج عبارتند از آلاباما، آلاسکا، هاوایی، نوادا و یوتا.

شانس برنده شدن یک بلیط پاوربال 1 در 292.2 میلیون است.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما