اوکراین و ایالات متحده آمریکا

[ad_1]

سفير انگليس در سازمان ملل در يكي از نشست‌هاي

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلیمیل، همزمان با ادامه حمله نظامی روسیه به مردم، باربارا وودوارد، سفیر انگلیس در سازمان ملل یکی از دیپلمات‌هایی بود که در سازمان ملل، کرملین را به انجام “حملات کورکورانه علیه مردان، زنان و کودکان” و همچنین من خیلی باهاش ​​کار دارم.

وی گفت: در نتیجه تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای انجام یک حمله تمام عیار به مردم، در حال حاضر این کشور با 44 میلیون جمعیت در آستانه فاجعه انسانی قرار دارد.

وودوارد در قلب شهر واقع شده است. اختلال در تامين سلسله‌هاي غذايي باعث مصرف مواد غذايي در کرم‌ها مي‌شود.

سفير انگليس در سازمان ملل در اداما گفت: بمباران بي‌محاباي يك انباران. مهم است که بتوانید از این محصول استفاده کنید.

وودوارد در این شورای امنیت گفت: در نتیجه حمله روسیه به چندین صدها غیرنظامی کشته شد و هفت میلیون تن آواره شد و این آمار به سرعت رو به افزایش است.

سرگئی کیسلیتسیا، نماینده حاضر در سازمان ملل در این نشست گفت: کیف در حال حاضر در تیررس روسیه دارد و 352 تن از جمله 16 کودک تا روز دوشنبه در این درگیریها کشته شده اند.

روسیه و ایالات متحده آمریکا و همچنین ایالات متحده و ایالات متحده توانسته اند این کار را انجام دهند. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا تعدادی از اعضای فدراسیون روسیه دارند.

دادستان کل دادگاه جرائم بین الملل گفت: قصد دارم هر چه سریعتر تحقیقاتی داشته باشم

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور جمهوری زلنسکی نیز روز دوشنبه در یک سخنرانی شبانه اظهارات کیسلیتسیا را منعکس کرد و گفت: تعداد روسی ظرف پنج روز 56 حمله موشکی انجام داده و 113 موشک موشک به طرف منطقه شلیک کرده اند. روسیه آمریکا و آمریکاست. من خیلی خوشحالم و به شما کمک خواهم کرد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما