ایرلندی ها با پیروزی مقابل USC به کار بازگشتند

  • آدام ریتنبرگ، نویسنده ارشد ESPN، 15 اکتبر 2023، ساعت 1:02 بامداد

    ببندش

    • گزارشگر فوتبال کالج.
    • در سال 2008 به ESPN.com پیوست.
    • فارغ التحصیل از دانشگاه نورث وسترن.

SOUTH BEND, Ind. – پس از معاوضه با مارکوس فریمن مربی در اواخر شب شنبه، سام هارتمن، مدافع نوتردام، همزمان با شروع سرود در نزدیکی تونل اصلی استادیوم، مکث کرد.

“ما مارکوس را دوست داریم! ما مارکوس را دوست داریم!”

هارتمن با لبخند گفت: من هم همینطور.

هفته با حمایت از فریمن آغاز نشد، مربی سال دومی که تیمش دو بازی از سه بازی را حذف کرد و اساساً از رقابت پلی آف فوتبال کالج حذف شد. باخت 33-20 در لوئیزویل، اندکی پس از باخت خانگی مقابل ایالت اوهایو، تردیدهایی را در جهت گیری فریمن 37 ساله و نوتردام ایجاد کرد.

هفته به شکلی کاملاً متفاوت و غالب به پایان رسید، زیرا شماره 21 نوتردام با نتیجه 48-20 شماره 10 USC را شکست داد، تأثیرگذارترین پیروزی ایرلندی مبارز در برابر 10 حریف برتر از زمان شکست USC با همان اختلاف در سال 1995. نوتردام گل زد. در حمله، دفاع و تیم‌های ویژه برای بیشترین امتیاز در برابر یک حریف AP 10 برتر از زمان گلزنی 54 مقابل کالج شماره 9 بوستون در سال 1992.

فریمن گفت: «مشکلات بخشی از زندگی هستند. “به بچه هایم گفتم… من می خواهم یک برنامه مقاوم باشم. این را روز دوشنبه به آنها گفتم. این به چه معناست؟ ما فقط از سختی ها عبور نکردیم. به دلیل سختی هایمان بهتر هستیم. آسان تر چالش این است که کارهایی انجام دهیم تا مطمئن شویم بهتر هستیم و این کاری است که این مربیان و بازیکنان انجام داده اند.”

انتخاب سردبیر

2 مرتبط

خط دفاعی نوتردام کارهایی را انجام داد که قبلاً در برابر کالب ویلیامز، مدافع USC و حمله شماره 1 گلزنی در بازی شنبه (51.8 ppg) انجام نداده بود. ایرلندی ها اولین تیمی بودند که سه بار ویلیامز را مهار کردند و این کار را در نیمه اول انجام دادند. نوتردام به رهبری ایمن خاویر واتس، که دو توپ قطع، یک ضربه اجباری و 15 یارد و یک امتیاز در دقایق پایانی داشت، برتری 5-0 در چرخش ها و چهارمین برتری برتری در مقابل یک تیم برتر AP داشت. در 20 فصل گذشته

ایرلندی ها 6 اخراج، 11 تکل برای باخت و سه کوارتربک عجله داشتند، خط حمله USC را شکست دادند و دائماً ویلیامز را روی پاهای خود قرار دادند. آنها همچنین اولین تیمی بودند که در 20 فصل پنج تاچ داون را به ثبت رساندند و یک تاچ داون تیم های ویژه داشتند – بازی 99 یاردی جاداریان پرایس در کوارتر چهارم – در برابر حریف برتر AP 10. پس از آن، هارتمن به شوخی گفت که او فقط “توپ را رها کرد”. چند بار» و هماهنگ کننده دفاعی ال گلدن در حال خرید «فراری دیگری» است.

هارتمن که دو پاس تاچ داون از جمله یک 46 یارد به کریس تایری در کوارتر سوم پس از رسیدن به USC گرفت، گفت: “ذهنیت، کار، آماده سازی، همه اینها به خوبی با هم ترکیب شدند و این یک اعتبار برای سرمربی ما است.” منطقه پایانی. “دوشنبه شب، ما بیرون هستیم و بچه ها دارند کتک می زنند و همه ما می گوییم، “شلیک کن، باید برویم.” فرصت برای بازی USC آمده است؟

“این لحظه ای است که هرگز فراموش نمی کنم.”

نوتردام با 28 امتیاز کمتر به پایان رسید. وات اولین بازیکنی بود که پس از پایان دفاعی اوهایو، جی تی تویمولو، مقابل پن استیت در سال 2022، دو توپ را ثبت کرد، یک ضربه زدن اجباری و یک تکل دفاعی.

واتس گفت: “این فقط دیوانه است، چیزی که هرگز تصورش را نمی کنید.” من همین الان بیرون بودم و داشتم بازی می کردم، سعی می کردم از آن لذت ببرم، کارم را انجام دهم و تمام.»

پس از بازی‌های فشرده مقابل اوهایو، دوک و طی سه کوارتر، لوئیزویل، نوتردام با 11 امتیاز یا بیشتر پیش افتادند و 34-14 نهایی شدند. ایرلندی‌ها تنها یک درایو طولانی‌تر از 50 یارد داشتند و تنها 3 گل از 10 نزول سوم را به گل تبدیل کردند، اما در هر پنج موقعیت گلزنی منطقه قرمز خود به گل رسیدند.

فریمن گفت که از کادر مربیگری خود خواسته است که روی اتفاقات لوئیزویل تمرکز نکنند، اما چرا این اتفاق افتاد. آنها “مکالمات دشوار” داشتند، آنچه را که در عمل انجام می دادند تجدید نظر کردند و در نهایت رویکرد خود را برای از بین بردن سردرگمی ساده کردند.

فریمن گفت: “هفته هایی که از دست می دهید واقعا طولانی هستند، به خصوص در اینجا.” “انتظار این است که شما در هر بازی بازی کنید. می دانم که ساعت ها یکسان است، اما به نظر می رسد هفته هایی که برنده می شوید بسیار سریع می گذرند و فرصت بعدی اینجاست. اما همین که هست. شما باید انتخاب کنید. سرت را بالا بگیر و سر کار برگرد.»

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما