کشمن «متکبر» به منتقدان یانکس پاسخ می دهد

  • آلدن گونزالس، نویسنده کارکنان ESPN، 7 نوامبر 2023، ساعت 22:44

    ببندش

      گزارشگر بیسبال ESPN. پوشش LA Rams برای ESPN از 2016 تا 2018 و LA Angels برای MLB.com از 2012 تا 2016.

اسکاتسدیل، آریز. – برایان کشمن، مدیر کل نیویورک یانکیز، روز سه شنبه بخش اعظم در دسترس بودن رسانه های یک ساعته خود را صرف دفاع از فرآیند تصمیم گیری تیم و افراد در مواجهه با برخی واکنش های سازمان محور در فصل 82 پس از پیروزی کرد.

کشمن از سایت جلسه سه شنبه مدیران کل گفت: من به مردم خود افتخار می کنم و به روند خود افتخار می کنم. “این به این معنی نیست که ما روی همه سیلندرها شلیک می کنیم، به این معنی نیست که ما در کلاس بهترین هستیم، اما من فکر می کنم ما شخصاً خیلی خوب هستیم. من به مردمم افتخار می کنم و همچنین هستم. مشتاقانه منتظریم که سال 24 بهتر از سال 23 باشد.”

یانکی ها در هر یک از شش سال گذشته به پلی آف راه یافته اند، اما از سال 2009 به مسابقات جهانی راه پیدا نکرده اند. در سال 2023، آنها 19 بازی را از جایگاه اول به پایان رساندند و در سپتامبر 10-17 برای جلوگیری از اولین باخت خود نیاز داشتند. از سال 1992، درخواست های گسترده ای برای اخراج کشمن و سرمربی سال ششم، آرون بون وجود دارد.

انتخاب سردبیر

2 مرتبط

نوسان یانکی‌ها زمانی که آرون قاضی در بیشتر ماه‌های ژوئن و ژوئیه در OPS رتبه 24 را به دست آورد، آشکار شد. در خارج از گریت کول، پرتاب کننده های اولیه آنها با هم ترکیب شده اند تا یک ERA 4.49 را ارسال کنند. کشمن با امیدواری برای شکست دادن لیگ شرق آمریکا، که با ورود بالتیمور اوریولز بسیار دشوارتر شده است، گفت که یانکی ها باید با اضافه کردن دو بازیکن بیرونی – ترجیحاً ضربه‌زنان چپ دست، حمله خود را “تقویت کنند”. او به نام “بیشتر از داخل میدان”.

روز اول جلسات جنرال موتورز در Omni Scottsdale Resort اولین نظرات عمومی کشمن از اوت بود، زمانی که او فصل یانکی ها را “فاجعه” نامید.

کشمن، جنرال موتورز یانکیز از سال 1998، گفت: “ما شن و ماسه به صورت خودمان خوردیم، قابل درک است.” آن فهرست روی کاغذ خیلی بهتر از آنچه بود بود. اما من باید با آن زندگی کنم. باید مالک آن باشم. من مسئول آن هستم. و مطمئناً آن را با صدای بلند و واضح از همه طرف می‌شنوم، چه رسانه‌ها. ، هواداران، همه این چیزها. هی، اگر در این بازار بازی می کنید، باید سرسخت باشید و باید با آن مبارزه کنید، و ما با آن مبارزه خواهیم کرد، و ’24 قرار است بهتر از سال 23 بود. اما من سال 23 را ندیدم. فکر نمی‌کنم کسی اینجا شاهد آمدن سال 23 با فهرست ما باشد.

کشمن افزود: “در این مقطع سال گذشته، نزدیک به پایان زمستان، این بود که “این یک تیم پلی آف است.” این تیم مدعی سری جهانی است. در واقع، شاید بهترین لیستی که باید ارائه دهند. به آنها فرصتی بدهید تا به سری جهانی برسند.’ و همین افراد اکنون در مورد فهرست بندی و تجزیه و تحلیل بیش از حد و همه این چیزهای دیگر صحبت می کنند که من از تماشای آن عقب و جلو می گیرم، جایی که، “هی، اینها همان افرادی هستند که کاری را که ما انجام دادیم انجام می دهند. در شش ماه، ما آن را دوست داشتیم. قبلاً و اکنون به خاطر آن کشته می شویم. من متوجه شدم. این بخشی از روند است. این چیزی است که ورزش را بسیار شگفت انگیز می کند. ما تصمیمات خوبی گرفته ایم. اخیراً برخی از این چیزها خیلی خوب نبوده اند. من مسئول آن هستم. این تماس من است. و امیدوارم با برخی تصمیمات که امیدواریم فهرست را بهبود ببخشد و بهبود جایگاهی که در آن نشسته ایم در موقعیت بهتری باشیم. پایان 24”

کشمن از تلاش‌های یانکی‌ها در مقاطع مختلف دفاع کرد، از جمله برخی معاملات که نتیجه معکوس داشت، از جمله خرید جوی گالو، بازیکن میانی در سال 2021 و فرانکی مونتاس در سال 2022. در نیویورک تلاش می کرد و هیچ یک از پزشکان نشان ندادند که مونتا در نهایت به جراحی شانه نیاز دارد. او معتقد است که بیشتر انتقاداتی که به یانکی ها وارد می شود، واکنشی است به نتایج در زمین و هیچ ریشه ای در روندی که منجر به آن شد، ندارد.

کشمن گفت: “من تعجب می کنم که چگونه در مورد بازیکنانی که واقعاً بازیکنان بیسبال لیگ برتر خوب هستند یا بازیکنان بالقوه مفید بیسبال لیگ برتر هستند و ما به اندازه کافی احمق هستیم که آنها را قبول کنیم و سایر افراد البته آنها احمق نیستند تصمیم گیری می شود.” در یک نقطه . . “در پایان روز، فقط به برد و باخت ختم می شود. و همه چیز در مورد این است. ما بازی های زیادی را باختیم که باید سال گذشته می باختیم. این تقصیر من است. من جنرال موتورز مسئول بیس بال هستم. اگر مالک بخواهد من را در هر زمانی حذف کند، مطمئناً می تواند.”

کشمن همچنین از این ایده که یانکی ها بیش از حد تحلیلگر هستند عقب نشینی کرد و مدعی شد که این سازمان “کوچک ترین بخش تحلیل” را در شرق اما “بزرگترین بخش پیشاهنگی در کل بیسبال” دارد.

کشمن گفت: “هیچ کس غواصی عمیق خود را انجام نمی دهد.” “آنها فقط مهمات و گاو نر پرتاب می کنند – و ما را متهم به هدایت تحلیلی می کنند. تجزیه و تحلیل چرخ دنده مهمی در چرخ ما است. باید در چرخ همه باشد، و در واقع یک چرخ دنده در هر عملیاتی است که موفقیت آمیز باشد. تیمی که از آن استفاده نمی کند؛ ما تفاوتی نداریم. اما اگر بگوییم که ما به عنوان راننده توسط تحلیل ها هدایت می شویم – این یک دروغ است. اما مردم می خواهند این را بگویند. من می دانم که نمی توانم این روایت را تغییر دهم. تمام کاری که می توانم انجام دهم این است که ادامه دهید و بگویید “اول–ت، این درست نیست.” اما من تضمین می کنم که استفاده از آن، همراه با نظرات پیشاهنگی، همراه با نظرات پرشورمان مهم است، و بله، ما گاهی بهتر و گاهی بدتر هستیم. ما با تصمیماتمان کار می کنیم، اما این نیز بخشی از روند است.”

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما