& این هرگز اتفاق نیفتاد& جیمی فاکس ادعای تجاوز جنسی در سال را رد کرد

نیویورک – زنی در دادخواستی مدعی شده است که جیمی فاکس بازیگر، خواننده و کمدین در سال 2015 در یک بار پشت بام شهر نیویورک به او تجاوز جنسی کرده است، اتفاقی که بازیگر می گوید “هرگز اتفاق نیفتاده است.”

شکایتی که روز چهارشنبه در دادگاه عالی ایالت منهتن توسط زنی که در اسناد فقط با نام جین دو شناخته می شود، مطرح شد، ادعا می کند که فاکس برخلاف میل خود، سینه های او را مالیده و او را زیر شلوارش گرفته است.

کت و شلوار می گوید که او و یکی از دوستانش در سال 2015 کنار میزهای فاکس در Catch NYC نشستند. کت و شلوار می گوید که زن از فاکس عکس خواست و دو زن چندین عکس با او گرفتند. می گوید که او سپس شروع به تعریف و تمجید از او در مورد “بدن سوپر مدل” خود کرد و به او گفت که او شبیه بازیگر گابریل یونیون است.

کت و شلوار می گویند، سپس بازوی او را گرفت و او را به نقطه ای خلوت برد، جایی که هر دو دستش را زیر بالای سرش گذاشت و سینه هایش را حس کرد. او سعی کرد از دست فاکس دور شود که او شلوارش را پایین آورد و اندام تناسلی او را لمس کرد، این شکایت همچنین ادعا می کند.

کت و شلوار می گوید وقتی دوست زن آنها را پیدا کرد، ایستاد و زنان رفتند.

در بیانیه ای که روز پنجشنبه از سوی یکی از نمایندگان فاکس، 55 ساله منتشر شد، آمده است که این حادثه هرگز اتفاق نیفتاده است.

“در سال 2020، این شخص یک شکایت تقریباً مشابه را در بروکلین تنظیم کرد. پرونده مدت کوتاهی پس از آن منتفی شد. این دعاوی امروز نسبت به آن زمان کمتر قابل دوام هستند. ما معتقدیم که آنها دوباره رد خواهند شد. و زمانی که آنها شدند، آقای فاکس قصد دارد در این بیانیه آمده است که این فرد و وکلای وی به دلیل طرح مجدد این اقدام بیهوده، پیگرد قانونی قرار دهند.

در این دادخواست آمده است که زن خواستار جبران خسارت در دادگاه است.

این شکایت یکی از شکایت‌هایی است که این هفته تحت قانون موقت نیویورک، قانون بازماندگان بزرگسال، که به قربانیان بزرگسال اجازه می‌دهد تا در مورد تجاوزات جنسی ادعایی که قبلاً خارج از محدودیت‌های قانونی بوده است، طرح دعوی کنند. این قانون پس از پنجشنبه به پایان رسید.

آسوشیتدپرس معمولاً از افرادی که می گویند مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند، نام نمی برد، مگر اینکه به طور عمومی مطرح کنند.

حق چاپ © 2023 واشنگتن تایمز، LLC.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما