چه اتفاقی برای… متن صوتی به گفتار TikTok & تورنتو Globalnews.ca

اریکا ولا در این قسمت از چه اتفاقی افتاد؟

TikTok یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی است که هر ماه بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

در سال 2020، Bev Standing وقتی شنید که صدایش در حال پخش شدن در TikTok است، شوکه شد.

ایستاده گفت: «همه در خانواده و دوستان من می‌گفتند «هی، این تو هستی». “و من گفتم، “این خوب است، من یک صدای متن به گفتار هستم.” »

Standing در ابتدا صدای خود را برای یک برنامه ترجمه ارسال کرد که سپس TikTok از آن برای رونویسی استفاده کرد. استندینگ گفت که TikTok مشتری او نیست و بنابراین مجوزی برای استفاده از صدای او ندارد.

در بهار 2021، استندینگ علیه TikTok اقدام قانونی کرد.

او گفت: “یا مرا مشتری خودت کن یا صدایم را کم کن، سرم به آنجا رفت.” نکته اصلی این است که شما نمی توانید از صدای من استفاده کنید.

در پایان همان سال صدای ایستاده از برنامه حذف شد. به زودی با صدای جدیدی به نام “جسی” که متعلق به مجری سابق رادیو کت کالاگان بود، جایگزین شد.

صدای کالاگان پس از افشای هویت خود در TikTok به سرعت قابل تشخیص شد.

در حال حاضر روند

  • نرخ سرطان ریه سریعتر از انواع دیگر در کانادا کاهش می یابد. در اینجا دلیل آن است

  • اموال زنی که 51 سال پیش ناپدید شده بود توسط پلیس انتاریو جستجو شد

کالاگان گفت: «من با افرادی که مرا می‌شناختند ترکیب خوبی داشتم که فوراً روی آن پریدند زیرا در خوراک آنها نیز ظاهر می‌شد. من متوجه شدم که باید یک ویدیوی بعدی بسازم زیرا دیوانه کننده خواهد بود.”

امیلی دریفوس، روزنامه‌نگار و یکی از مدیران برنامه رهبران خبری مرکز شورنستین هاروارد، گفت که ویژگی TikTok دسترسی را بهبود می‌بخشد و بین ویدیوها هماهنگی ایجاد می‌کند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

دریفوس گفت: «جهانی‌سازی وجود دارد، زیرا در واقع، ما بسیار متفاوت هستیم، اما صدایمان یکسان است. برخی از تعصباتی را که شنوندگان و خوانندگان هنگام آگاهی از جنسیت، نژاد یا قومیت افراد نسبت به آنها قائل می شوند، حذف کنید.”

کالاگان گفت که این نقش فرصت هایی را باز کرد که او هرگز فکر نمی کرد امکان پذیر باشد.

کالاگان گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم در مصاحبه‌های رایان سیکرست باشم و هنوز هم چند مصاحبه دارم. “من کارهای بسیار جالبی انجام داده ام، بنابراین زندگی من را تغییر داده است.”

در این چه خبر است؟ اریکا ولا با Bev Standing، صدای اصلی پشت ویژگی تبدیل متن به گفتار در TikTok صحبت می کند. او همچنین با Kat Callaghan، زنی که در پشت کاراکتر تبدیل متن به گفتار فعلی در TikTok قرار دارد صحبت می کند. او در مورد پذیرش و تکامل این ویژگی و چگونگی تغییر نحوه ایجاد و تفسیر ویدیوهای TikTok صحبت می کند.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما