آه خدای من! بهترین پارکت لمینت آرتا تا کنون!

در این مطلب سعی میکنیم به طور مفصل از مزایا و معایب نصب پارکت برای آشپزخانه صحبت کنیم. برای آشنایی با آسیبها و روشهای تعمیر کفپوش لمینت این مطلب را بخوانید. در ادامه مطلب برایتان بیشتر از نحوه تمیز کردن پارکت میگوییم. این امر ست کردن آنها با انواع رنگهای دیگر در دکوراسیون را ممکن میکند. پارکت لمینت آرتا از جمله لمینت های موجود در بازار کفپوش های داخلی ست که حجم زیادی از فروش را به خود اختصاص داده است. کفپوش پیویسی PVC یا (polyvinyl chloride) از جنس پلاستیک و مواد نفتی ساخته شده، اما ساختار لمینت، متشکل از چندین لایه با هستهی (HDF (High Density Fiberboard است. این کفپوش ها با الیاف فشرده چوب تولید می شوند و از این رو ساختار آن ها با پارکت متفاوت است. این پیشرفتها در فناوری تولید پارکت، امکان استفاده از آن در فضاهایی مانند حمامها، آشپزخانهها و مناطق با رطوبت بالا را فراهم کرده است. خرید پارکت مزایای بی شماری نسبت به سنگ و سرامیک دارد؛ زیرا حس لذت در کنار طبیعت را به انسان می بخشد و محیط گرم را برای ساختمان ها فراهم می آورد؛ جالب است بدانید که این نوع پوشش ها علاوه بر وزن سبکی که دارند، از سرامیک مستحکم تر هستند و از انتقال گرما و سرما به داخل محیط پیشگیری می کنند و برای ساختمان ها نیز بهترین گزینه هستند.

  • مقاوم در برابر حرارت و آتش غير مستقیم
  • احتمال سوختگی
  • طرح سنتی
  • فواصل تمیزی پارکت
  • مقاومت سایشی

این شرایط امکان حرکت کفپوش لمینت را در زیر اجسام سنگین فراهم میکند. اما در مورد کفپوش لمینت شرایط متفاوت است. امروزه با تغییر شرایط زندگی ها و سبک دکوراسیون استفاده از لمینت بیشتر شده است از این رو کیفیت و جنس آن ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. بعد از لایه عاجدار و ساده بر روی کف پوش های پی وی سی یک لایه دکوراتیو به ضخامت ۲ میکرون قرار می گیرد که مقاومت کفپوش را در برابر فرسایش بالا می برد. پارکت از موادی چون چوب طبیعی درختان مختلف به تولید می رسد که نسبت به محصولات مشابه خود مقاومت بالایی دارد و با توجه به وزن سبکی که دارد، امروزه در صنعت ساخت و ساز جزء مصالح پر کاربرد به شمار می آید که در صورت استفاده، از وارد شدن فشار اضافی بر ساختمان جلوگیری می کند. حالا که با مزایای خوب پارکت آشنا شدید، باید بدانید که این مصالح در کنار ویژگی های خوبی که دارند دارای نقاط ضعفی نیز هستند که باید آن ها را در نظر گرفت و نباید به سادگی از آن ها گذشت. اگر کابینت شما پایهدار است، این پایه باید بر کف اصلی سوار شود و موقع نصب پارکت برای آشپزخانه ، جای آن را برش میدهند.

پارکت لمینت آرتا

انعطاف در نظر گرفته شده برای پی وی سی ها بیشتر می باشد. در معرفی مشخصات کف پوش های پی وی سی می توان گفت که این نوع پوشش دهنده ها بیشتر شبیه به مستطیل با ابعاد ۱۵×۹۰ و ضخامت ۳ سانتی متر هستند که با طرح های چوبی به بازار هدف عرضه می شوند. پارکتهای چوبی با استفاده از گونههای مختلف چوب، در ابعاد و اندازههای مختلف وجود دارند. در هر بسته از این محصول 8 تایل وجود دارد که با احتساب ابعاد هر تایل سطح پوششی برابر با 2.518 متر را به مصرف کننده عرضه میکند. پارکت لمینت هایی که در مکان های پرتردد نصب می شوند ممکن است پس از مدتی در بین تایل هایشان فاصله ایجاد شود و ظاهری نامطلوب را به وجود بیاورد. یکی از این اقدامات را می توان استفاده از پارافین بر روی تایل های پارکت در نظر گرفت. سپس این شرکت فعالیت های خود را در زمینه تولید ورق های MDF و HDF نیز گسترش داد. در این مقاله قصد داریم که دو نوع رایج پوشش دهنده سطح زمین در ساختمان را که یکی پارکت و دیگری کف پوش پی وی سی است را به شما معرفی کنیم؛ در صورتی که در این زمینه می خواهید به اطلاعات جامعی برسید، پیشنهاد میکنیم این محتوا را از دست ندهید.

وقتی حرفه ای ها با پارکت آرتا, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

برای این منظور همکاران ما در بخش فروش پاسخگوی سوالات شما به صورتی تلفنی و یا از طریق واتس آپ و تلگرام هستند. برای مکان های با رفت و آمد خیلی کم از پارکت لمینت هایی با مقاوت ac3 هم میتوان استفاده نمود. پارکت کف ارتا دارای تنوع رنگ و طرح زیاد و زیبایی می باشد به طوری که در حدود 30 طرح مختلف را شامل می شود با انواع الواری و پارکتی، استریپ، آجری، کم گره و طرح های خلوت، دارای گره های چوب، از روشن تا تیره. این پارکت ها به علت استفاده از فوم در زیر آن ها عایق حرارت بوده و کم صداتر هستند. 10ساله ضمانت نامه برای فضای مسکونی و 5 ساله برای فضاهای اداری ،پارکت آرتا مقاوم در برابر خط و خش مقاومت سایشی ای سی 4 ،کلیک پارفین دار پارکت آرتا آن را در برابر آب مقاوم می نماید ،لمینت ساخته شده از مصنوعات چوبی می باشد و به همین دلیل دمای متعادلی دارد نه کف گرم میکند نه میگذارد سرما منتقل شود،به دلیل قرار دادن فوم در زیر آن کف نرم تر شده و عایق صدا می شود،ظاهر بسیار جذاب چوب طبیعی،این نوع پوشش کف به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره می باشند،نسل جدید پارکت لمینت ها نسبت به آب مقاومت خوبی دارند و به راحتی آب را جذب نمی کنند که این به معنای ضد آب بودن این محصول نمی باشد.قیمت مناسب نسبت به کیفیت پارکت آرتا و رنگ بندی کامل آن این مجموع را بسیار تکمیل کرده است.

  1. نصب انواع کفپوش 8 و 12 میل
  2. نیاز به دقت و مهارت برای نصب؛
  3. تنوع قیمت بسیار
  4. مقاوم در برابر خوردگی و مواد شوینده

پارکت چون از چوب ساخته شده است دارای دمای متعادلی است یعنی در زمستان نه خیلی سرد و در تابستان نه خیلی گرم می شود. مزیت پارکت لمینت ایزوفام :تنوع رنگ بندی بسیار زیاد،لمینت ساخته شده از مصنوعات چوبی می باشد و به همین دلیل دمای متعادلی دارد نه کف گرم میکند نه میگذارد سرما منتقل شود،به دلیل قرار دادن فوم در زیر آن کف نرم تر شده و عایق صدا می شود،ظاهر بسیار جذاب چوب طبیعی،این نوع پوشش کف به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره می باشند،نسل جدید پارکت لمینت ها نسبت به آب مقاومت خوبی دارند و به راحتی آب را جذب نمی کنند که این به معنای ضد آب بودن این محصول نمی باشد. به طور طبیعی، هزینه یک لمینت تزئینی یا لمینت طرحدار بسیار بیشتر از یک لمینت پایه است. اما اگر اصرار دارید که زیر این مورد را پارکت کنید، از ریل یا غلتک یا پایه چرخدار استفاده کنید. از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت پارکت لمینتها میتوان به نصب قرنیزها، ضخامت پارکت لمینتها، موقعیت مکانی ساختمان و محلی که سعی دارید تا پارکت لمینت را روی آن نصب کنید. علت این موضوع نیز چند لایه بودن پارکت لمینتها میباشد.

  • قیمت مناسبتر
  • کفپوش بدون چسب و زیرسازی
  • کلیک های چهار طرفه در پارکت ارتا
  • نصب و اجرای کف خانه پارکت سریع تر و راحت تر است
  • سرعت نصب لمینت نسبت به پارکت زیادتر است
  • تضمین منصفانهترین قیمت
  • ایجاد سروصدا در هنگام راه رفتن در صورت نصب نامناسب

پارکت لمینتها معمولا در طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارند. لمینت های نامناسب کیفیت پایینی دارند و حتی ممکن است قیمت بسیار پایینی داشته باشند و در ساخت آن ها از MDF به جای HDF استفاده می شود. برخی از پارکتها نیاز به پوششها و روکشهای محافظ دارند تا در برابر خراشیدگی و لکهها مقاومت کنند. مقاومت سایشی پارکت لمینت ها ارتباط مستقیمی با قیمت آنها دارد. لمینت ها به دلیل داشتن پارافین و تغییر در تکنولوژی ساخت، ضد صدا و ضد خش می باشند. متخصصان به دلیل دشواری حملونقل دستگاه سابزن و قیمت بالای موادمصرفی، هزینه ساب و لاک را جدا محاسبه میکنند. پس از مدتی اثر چسب و لاک از بین رفته و از زمین جدا میشود؛ پس باید هر چند وقت یکبار آن را تعمیر و تمدید کرد. کف پوش های پی وی سی از مقاوم ترین پوشش دهنده های سطح زمین هستند که از ترکیب فیبر، مواد فشرده pvc و مشتقات نفتی تشکیل شده اند. اچ ای اف خود از ترکیب ضایعات و پودر چوب به صورت فشرده ساخته شده و استحکام و مقاومت خیلی زیادی دارد. یکی از خصوصیات جذاب پارکت لمینت، مقاومت آن در برابر لکهها، خراشیدگیها و شکستگیهاست. آن وقت در نیمی از عکسها، آشپزخانههایی با کف پارکت لمینت شده را میبینید.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما