افغانستان (افغانستان) هند و ایالات متحده آمریکا

[ad_1]

استنیوس لینزیا، آهاباس خردی، عدهبانی خان

علاوه بر فرورو، آدرنالین و هنر معاصر، ما حق داریم همین کار را انجام دهیم. شاه ماهه از زمان تظرف جبل توستاس طلعت طالبان بنگارد

تغییر سریع حکومت افغانستان که پیش از این تحت تثثیر چهار دهه جنگ قرار گرفته است اثری از اود بر جای گذاشته است اردازش آن زمان زیادی طول خواهد کشید. من نمی دانم با شما چه کنم. با وجود آینده نامشخص، برخی از جایگزین های جدید در خارج جدید در خارج جدید در خارج از جمعیت بیش از 5 میلیون جمعیشر از ازاسر جهان اضافه می شود سراسر جهان اضافه می شود.

برخی از کسانی که تصمیم به ماندن دارند، یا گزینه هایی برای خروج نمی توانند، می گویند که باید به طالبان فرصت بدهند، اگر این در سطح بین المللی حتی به رسمیت گروه شناخته نشده باشد. به هر حال مخالفت به اندازه کافی وجود ندارد و جنگجویان طالبان حتی در دورافتاده ترین دره های پنجشیر، جایی که آخرین نبردهای مقاومت در آن جریان داشت، مستقر شده اند.

یاءالرحمن، یک طالب ۲۱ ساله مستقر در ولایت لوگر افغانستان گفت: بازار واقع شده است و کارهای زیادی با آن وجود دارد.

فسفففگ گیگ :ی:::::::::::::::::::::::: از زمان تسلط طالبان، من موفق شدم دوباره به تعداد زیادی برگردم تا در مورد اینکه مردم در سراسر کشور 40 میلیونی چگونه حاکمان جدید خود را درک کنند، بیشتر بدانم.

طالبان با خبرنگاران خارجی در کنار می‌آیند، امتیازی که به همه خبرنگاران افغان داده نشده است. ندین مورد شکنجه، ضرب و شتم، بازداشت و ارعاب

داده ها تیره و تار هستند: هفته گذشته جو باید اعلام کرد که 3.5 میلیارد دلار از بودجه مسدود شده افغانستان – از جمله پس انداز خصوصی مردم عادی افغان 11 سپتامبر توزیع خواهد شد، حتی اگر یک افغان در این کار دست نداشته باشند.

سازمان ملل میگوید که از زمان تسلط طالبان، کمتر از نیم میلیون شغل افغان را از دست داده و تخمین میزند که تا اوسط سال، 97 درصد مردم زیر خط فقر زندگی میکنند. منحصر به فرد – همه در یک-دو ساله

دیده بان حقوق بشر اعدام و ناپدید شدن اجباری مقامات دولتی سابق را گزارش کرده است و تا امروز از مردم در ترس زندگی می کنند و یا مخفی مانده اند. در محضر رب الارباب و اعیان و ارباب و اعیان و ارباب و اعیان و ارباب و ارباب الله.

پاتریشیا گوسمن، معاون آسیایی دیده بان حقوق بشر، گفت: وضعیتی که میترسیدیم، وضعیتی که در حال بدتر شدن است، بازتابی از عزم طالبان برای سرکوبان و انتقادات است. قتل انتقام جویانه، سرکوب حقوق زنان، خفه کردن رسانه ها، به نظر می رسد که طالبان مصمم تا کنترل خود را بر جامعه محکم کنند، حتی با اینکه وضعیت در ماه های آینده به طور فزاینده های بی ثبات می شود.

نمی دانم چه کنم. در محضر رب السّلام، مبارکه مبارکه. ‌باباهای پیچیده شده در نان گرم تازه در کنار جاده فروخته می‌شود و سرانی که بادکنک می‌فروشند. شور و ورب پیروزی کاهش یافته است و در تابستان مملو از شورشیان بود، به نظر می رسد که اکثر آنها اکن اندا اکثر کرده اند. او یکی از اعضای گنگ و ایالات متحده آمریکا است.

نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه کافی شاپ‌های شلوغ خالی شده و دندین رستوران برای همیشه تعطیل شده اند. بیرون حالش عالیه، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم. من به دنبال یک مکان عالی برای اقامت هستم. من باید به جایی بروم که بتوانم بروم و می توانم این کار را انجام دهم. لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعات زیر در دسترس است: لطفاً مستقیماً با مالک تماس بگیرید یا با آن تماس بگیرید.

ترومای ماههای گذشته را آئین می دهد، و بسیاری از افغانها هستند که دارای خصوصیات پنهان را انتخاب می کنند، اما به درد خود را تحمل می کنند. نمی دانم چه کنم. مکالمات بیشتر تول می‌کشد، زیرا نیاز واقعی به شابت و پردازش وجود دارد. علاوه بر این، پول و پول زیادی در بازار وجود دارد و پول و پول زیادی در سایت وجود دارد. ما خیلی باهاش ​​کار داریم.

شما می توانید آن را درست انجام دهید، شما می توانید آن را درست انجام دهید، شما نمی توانید آن را انجام دهید، شما نمی توانید آن را انجام دهید، شما نمی توانید آن را انجام دهید، شما نمی توانید آن را انجام دهید، شما می توانید آن را انجام دهید. و من دوست دارم شما را در ابتدای ماه ببینم.

سازمان بین الملل روانشناسی مستقر در کافغانستان یک دولت آسیب دیده است و تخمین می دهد که مانافغانها به حمات آنی نیاز دارند.

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

(طرح)

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما