نسل بعدی ستارگان USWNT در برابر کلمبیا پیشتاز خواهند بود


30 اکتبر 2023 ساعت 12:03 ق.ظ

سن دیگو — در پس زمینه یک بعد از ظهر آفتابی جنوب کالیفرنیا، آینده مطمئناً برای تیم ملی زنان ایالات متحده در روز یکشنبه روشن بود.

چند روز پس از تساوی سرد 0-0 مقابل کلمبیا در یوتا در اوایل هفته، USWNT با پیروزی 3-0 در بازی برگشت خود، تحت تاثیر تاثیر جوانان زیر 23 ساله مانند گلزنان، بازگشت. . جادین شاو و میا فیشل و همچنین تأثیر متأخر آلیسا تامپسون.

پیروزی در مقابل تماشاگران 16200+ در استادیوم اسنپدراگون، و مهمتر از آن عملکرد ستاره های نسل بعدی آنها، خوش بینی بسیار مورد نیاز را در آخرین پنجره بین المللی فراهم کرد. آمریکا در تساوی 0-0 روز پنجشنبه مقابل لاس کافتراس در حمله ناکارآمد بود. همین را می توان در مورد مراحل اولیه بازی برگشت یکشنبه نیز گفت.

– پخش جریانی در ESPN+: لالیگا، بوندسلیگا، بیشتر (ایالات متحده)

با تنها دو تغییر در بازیکنان زمین در ترکیب اصلی، برنامه بازی USWNT یک بار دیگر منعکس کننده مسائل سنگین و غیرعادی است که ایالات متحده آمریکا را در جام جهانی زنان گرفتار کرده است. علیرغم داشتن مالکیت زیاد و برتری تماشاگران خانگی در سن دیگو، ایالات متحده تلاش کرد تا از فرصت‌های خود استفاده کند و یک رکود طولانی تابستانی را رقم زد که هنوز حل نشده است.

این تا زمانی است که شاو 19 ساله از سن دیگو وی و فیشل 22 ساله از چلسی در نیمه دوم معرفی شدند.

انتخاب سردبیر

2 مرتبط

در عرض چند ثانیه، هر دو پرسپکتیو در حال افزایش آماده بودند تا با پاس‌های سریع و دویدن‌های پویا به یک سوم نهایی متصل شوند. اعضای خط مقدم و هافبک USWNT با اضافه شدن خود دوباره تقویت شده اند و تمایل بیشتری برای حرکت به سمت بالا و فشار بر دفاع کلمبیا دارند. در دقیقه 56 و با تشویق روزافزون هواداران، فیشل، اهل سن دیگان، پس از شوت امیلی سونت، دروازه تیم ملی را با اولین گل خود باز کرد.

توئیلا کیلگور، مربی موقت USWNT، که فهرست را هدایت می کرد، گفت: “میا، فکر می کنم اولین چیزی که او بلافاصله به بازی آورد این بود که توانست توپ را به تور بازگرداند، توپ را نگه دارد و اجازه دهد مردم درگیر شوند.” از اواسط آگوست پس از خروج ولاتکو آندونوفکسی.

من فکر می‌کردم که او واقعاً کارش را خوب انجام داد. بدیهی است که گلزنی، این یک چیز بزرگ است و ما در کل تیم درباره آن صحبت کردیم.»

پس از یک گل شایسته از کاپیتان لیندسی هوران، با کمک امیلی فاکس، USWNT با بازکننده فیشل گلزنی کرد و بعداً در دقیقه 62 بازی را 2-0 کرد. شدت حملات در نیمه دوم به خصوص پس از تعویض تامپسون 18 ساله وینینگ آنجل سیتی اف سی اف سی افزایش یافت.

در یک لحظه جادویی در دقایق پایانی، تامپسون در یک سوم پایانی توپ را به دست آورد، جلو رفت و سپس به شاو پاس داد. شاو به سرعت توپ را کنترل کرد، سپس به طرز ماهرانه ای از پشت دروازه اولین گل USWNT خود را پیدا کرد تا در دقیقه 83 بازی را 3-0 کند. طرفداران USWNT در حالی که استادیوم اسنپدراگون یکصدا نام شاو را فریاد می زد وحشی شدند.

در جایی که به حمایت مداوم و تزلزل ناپذیر ستاره Wave، الکس مورگان، عادت کرده بود، که با وجود دو شروع در پنجره، بدون امتیاز باقی ماند، در عوض، چشم‌اندازهای آینده مانند شاو و فیشل قهرمانانی بودند که بیش از همه در روز یکشنبه مورد تجلیل قرار گرفتند. اهداف

در حالی که دیگرانی مانند کریستال دان، ساوانا دملو، هوران، فاکس و سونت به خاطر تولیدشان در سن دیگو شایسته ستایش هستند، نکته اصلی بحث جوان سازی ناگهانی جرمی است که از طریق فیشل، شاو و تامپسون به نمایش گذاشته شده است.

جیدین شاو روز یکشنبه گلزنی برای آمریکا مقابل کلمبیا را جشن گرفت. عکس های برد اسمیت/ISI/USSF/Getty Images برای USSF

با مجموع 12 بازی ملی، اکنون به نظر می رسد که یک راه حل واضح برای USWNT راکد، دقایق و مکان های بیشتری در یازدهم برای ستاره های در حال ظهور خواهد بود، اما کیلگور تاکید کرد که هیچ تضمینی برای هیچ بازیکنی وجود ندارد. رشته

کیلگور پس از بازی گفت: “چه بازیکنی جوان باشید و چه بازیکنی کهنه کار، نکته کلیدی این است… هرگز نمی دانید که آیا قرار است دوباره به شما احضار شود یا خیر، این چیزی است که هر بار باید به دست آورید.” سازگاری

به کسی قولی داده نشده است و فکر می‌کنم این راهی است که با آنها پیش می‌رویم [the young players] به نوعی ثابت می کند که خوب است کارها را کند کنیم.”

اینکه آیا مدیر بعدی به آنها اعتماد خواهد کرد یا خیر، باید دید.

با توجه به اینکه انتظار می رود قبل از بازی های دوستانه زمستان امسال مقابل چین (2 دسامبر در استادیوم DRV PNK در فورت لادردیل، فلوریدا و 5 دسامبر در استادیوم تویوتا در فریسکو، تگزاس) استخدام شود، سه گزینه وجود دارد. در رقابت برای شغل USWNT: تونی گوستاوسون، مربی ماتیلداس، جو مونتمورو، رئیس زنان یوونتوس و لورا هاروی، مدیر OL Reign.

جدیدترین چهره‌ها در ساختار USWNT توسط مسئولان برجسته شده‌اند، و صرف نظر از اینکه چه کسی به عنوان مدیر وارد می‌شود، فیلمنامه احتمالاً همان خواهد بود که تیم با تغییر نسل ضروری در تیم سروکار دارد.

همه اینها گفته شد، همانطور که در یک یکشنبه زیبا در سن دیگو دیده می شود، بازیکنان می توانند روایت را به نفع خود تحمیل کنند. نمی توان انکار کرد که نام هایی مانند Shaw، Fishel و Thompson آینده USWNT هستند، اما زمانی که فرصت درخشیدن به آنها داده شود، می توانند حضور داشته باشند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما