برنده دیرهنگام لیندهولم جتس را در باخت 5 3 در افتتاحیه فصل در کلگری غرق کرد & وینیپگ Globalnews.ca

در بازی‌ای که وینیپگ جتس بر ساعت ضربه‌ای تسلط داشت، آنها هرگز در باخت 5-3 مقابل کلگری پیشتازی نشدند تا چهارشنبه شب فصل 2023-24 را باز کنند.

جت‌ها شروعی داغ داشتند و ده دقیقه اول را به لطف بازی قدرتی کنترل کردند، اما نتوانستند از جیکوب مارکستروم بگذرند.

پس از اینکه وینیپگ پنالتی خود را زد، جاش موریسی به دلیل ارسال پاک از روی شیشه برای تاخیر در بازی فراخوانده شد و این بار جت ها نتوانستند این ضربه را بگیرند.

ریباند به اندرو مانگیاپه رسید، که آن را پشت سر کانر هلیک گذاشت تا در ساعت 12:29 دروازه را باز کند.

اما دو دقیقه بعد، کایل کانر بازی را به تساوی کشاند که ضربه مچ او از کنار مارکستروم گذشت. این ششمین سال متوالی است که کانر در افتتاحیه فصل وینیپگ گلزنی می‌کند، تنها چهارمین باری است که کسی در تاریخ NHL موفق به گلزنی می‌شود.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

کالگری تنها در دو دقیقه بازی در بازی اول با ارسال یک پاس از روی نقطه به دروازه، هلیک را از طریق یک صفحه شکست داد.

وینیپگ در ضربات به سمت دروازه برتری کامل داشت، 15-8، اما در 20 دقیقه روی تخته 2-1 پیش افتاد.

این امتیاز تا زمان 11:19 بدون تغییر باقی ماند، زمانی که ضربه نقطه ای دیلن دیملو توسط الکس یافالو که در اولین بازی خود به عنوان عضوی از جت ها بازی می کرد، روی شانه مارکستروم قرار گرفت.

بلافاصله پس از آن، جت ها سومین بازی قدرتی خود را در شب انجام دادند و انواع فشارها را بر مارکستروم وارد کردند، اما دروازه بان Flames همچنان در موضع خود ایستاده بود و به تیمش اجازه داد تا به لطف یک گل کوتاه پیش بیفتد.

راسموس اندرسون پس از ضربه زدن به پیک با چوب بلند، شوت پرشی را انجام داد، اما با فاصله زیاد به بیرون رفت. لحظاتی بعد، الیاس لیندهولم یک اندرسون خطی را در انتهای جت پیدا کرد و هل بایک را با کلین سوئیپ شکست داد تا Flames را برای سومین بار جلو بیاندازد.

مارکستروم در چهارمین بازی قدرتی وینیپگ چندین سیو باکیفیت دیگر انجام داد که در زمان دوم متوقف شد. جت ها در ضربات 28-14 به سمت دروازه و 63-31 در تلاش های شوت در 40 دقیقه پیش افتادند، اما 3-2 عقب افتادند.

در حال حاضر روند

  • جدول زمانی: پس از حمله حماس به اسرائیل چه اتفاقی افتاد؟

  • احساسات در مونترال بین حامیان طرفدار اسرائیل و فلسطینی ها زیاد است و برخی انتقادی هستند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

تمام این فشارها سرانجام کمتر از شش دقیقه بعد زمانی که موریسی یک بازی عالی روی خط آبی کلگری انجام داد تا توپ را در دروازه نگه دارد، نتیجه داد. موریسی مارک شیفله را از فاصله نزدیک پیدا کرد و این مرکز تازه امضا شده یک شوت عالی را از کنار دروازه به بیرون زد. برای مساوی کردن امتیاز

اما در حالی که کمتر از دو دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، خط چهارم جت ها در یک جابجایی طولانی حرکت کردند و توپ را یخ زدند که منجر به گل برتری بازی شد.

کلگری در دیدار بعدی پیروز شد و جت‌های خسته مسیر چک‌های خود را از دست دادند، و به Mangiapana اجازه داد تا الیاس لیندهولم از وینی‌پگ را برای برنده در فاصله ۱:۳۲ باقی‌مانده به دست آورد.

وینیپگ با کشیدن دروازه‌بان شانس زیادی نداشت و مانگیاپان در هفت ثانیه مانده به بازی سوم میخ را با تور خالی به تابوت زد.

مارکستروم شب را با 35 توقف برای کسب پیروزی به پایان رساند، در حالی که هلبایک 17 شوت را در باخت رد کرد. کلگری نیز 61 درصد از بازی ها را برد.

جت ها اکنون به وینیپگ بازگشته اند تا اولین بازی خانگی خود را در این فصل بعد از ظهر شنبه مقابل فلوریدا انجام دهند. Puck drop از ساعت 3:00 بعد از ظهر با پوشش قبل از بازی از ساعت 13:00 در 680 CJOB شروع می شود.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما