پلی آف MLB پیش بینی ها، تجزیه و تحلیل در نقش Astros، D backs برنده LCS هیجان انگیز


20 اکتبر 2023 در 11:41 ب.ظ

روز ششم سری مسابقات قهرمانی MLB ناامید نشد.

در یک بازی فشرده که شامل نبرد نیمکت نشینی بود، تگزاس رنجرز در روز جمعه متحمل یک باخت ویرانگر شد زیرا خوزه آلتوو در نهمین مسابقه با یک هومر سه ران برخورد کرد و 5-4 هیوستون استروس را شکست داد. ALCS با Astros یک برد تا بازگشت به سری جهانی برای دفاع از عنوان خود به هیوستون باز می گردد.

لیگ ملی ناامید نشد زیرا آریزونا دایموندبکز برای شکست دادن فیلادلفیا فیلیز در یک بازی هیجان‌انگیز 4 از NLCS این سری را در رتبه 2 قرار داد.

با مرورهای هر دو بازی، به‌علاوه به‌روزرسانی‌های درون بازی و تجزیه و تحلیل پارک توپ، روز را دوباره زنده کنید.

لینک های کلیدی: برنامه کامل پلی آف و نتایج

رفتن به:خروجی ها | روز را دوباره زنده کنید

آمار و اطلاعات ESPN

خروجی ها

Astros 5، Rangers 4: هیچ تیمی بهتر از این Astros در نادیده گرفتن سر و صدای بیرون، غلبه بر ناملایمات و برتری یافتن نیست، و هرگز در مراحل پایانی بازی 5 سری مسابقات قهرمانی لیگ آمریکا به این اندازه مشهود نبود. آدولیس گارسیا با یک هومر سه ران در ششمین بازی مقابل رنجرز قرار گرفته بود و دو اینینگ بعداً باعث شد تا با یک توپ سریع در زمین اول، یک اتفاق روی نیمکت خالی شود و مارتین مالدونادو، شکارچی آستروس را در این روند باقی بگذارد.

به نظر می رسید که آستروس در حال پاشیدن است. رنجرز به نظر می رسید که آنها یک برد با پرچم فاصله داشتند. بعد هیوستون جمع شد. یانر دیاز با یک تک آهنگ به مقام نهم رسید، جان سینگلتون راه افتاد و سپس خوزه آلتوو که در صدمین بازی پس از فصل حرفه ای خود در شب قبل بازی کرد، با یک هومر سه ران برخورد کرد. برای رهبری دوباره آستروس – برای هفتمین سال متوالی در ALCS، بازنده دو بازی اول این سری در خانه – یک برد تا پنجمین سفرشان به سری جهانی از سال 2017 فاصله دارد. عجیب. — آلدن گونزالس

Diamondbacks 6, Phillies 5: فیلی ها یک ماشین هستند. فیلی ها شکست ناپذیر هستند. فیلیز در حال حضور در مسابقات جهانی است. 48 ساعت پیش اینجوری بود و سپس Diamondbacks کاری را انجام داد که در تمام فصل انجام داده است. آنها با استعدادترین تیم نیستند. آنها سخت‌ترین پرتاب‌ها را نمی‌زنند یا به تمیزترین زمین نمی‌زنند یا بهترین ضربه را می‌زنند. اما آنها می دانند چگونه برنده شوند. و پس از پیروزی 6-5 در بازی 4 در جمعه شب، NLCS اکنون مساوی است.

بازی پنجم شنبه است. گلوله‌های هر دو تیم در هم شکسته شده‌اند – دیاموندبک‌ها پس از نیاز به ۹ اینینگ، فیلیز چون نمی‌تواند بیرون بیاید. خوب است که زک ویلر در مقابل زک گالن است. یکی از بهترین بازی‌های پیچینگ که در تمام فصل در اولین بازی از بهترین بازی‌هایی که اکنون در بین سه بازی در سری‌های جهانی ارائه می‌شود، خواهیم داشت. — جف پاسان

روز را دوباره زنده کنید

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما