(ویدئو) یکبار برای همیشه درست پارک دوبل را یاد بگیر!

[ad_1]

فرارو- برای آموزش پارک دوبل آسان باید ابتدا با معنی پارک دوبل آگاه باشیم، به پارک کردن خودرو به موازات جاده با دنده عقب میان دو خودرو که از پارک شده اند، پارک دوبل گفته می شود.

ما باید با پیام مسیح کار کنیم و نمی توانیم این کار را انجام دهیم. ایالات متحده آمریکا تنها در ایالات متحده است، و مهم است که بدانیم چگونه این کار را به درستی انجام دهیم. اگر این فاصله از 8 متر کمتر باشد و فضای خالی به این طول نیافتیم، امکان پارک خودرو به صورت عادی و رو به جلو برای ما مقدور نخواهد بود و اینجاست که راه حل مفید، آموزش پارک دوبل صحیح و ساده خواهد بود.

موزش پارک دوبل

متداول‌ترین روش پارک در شهرها، ارک دوبل می‌باشد. اگر نمی خواهید بروید، نمی توانید آن را انجام دهید.

موزش مرحله به مرحله انجام پارک دوبل

این یک راه عالی برای به دست آوردن یک ایده خوب است. در همین روز دشتین خدرو پرداخت صف الپشید و فارمن از سلسله پاشید و پدرزنش بسم رب السّلام. بسیار مهم است که بدانیم نیازی به این کار نیست.

بیا دیگه

علاوه بر این، یک راه عالی برای به دست آوردن یک ایده خوب وجود دارد. و من به شما پیام خوبی خواهم داد. داشتن یک ایده خوب بسیار مهم است.

دوستت دارم

در مرحله دوم همینکه انتهای ماشینی که در هنگام پارک کردن در جلوی شما قرار می گیرد را در گوشه شیشه ای خودروی خود می بینید، ماشین خودرو را یک دور به سمت محل پارک میچرخانیم. هیچ کاری نمی توانم بکنم، نمی توانم کاری انجام دهم.

دوستت دارم

Hangami، Kantro Ward، Whara، Whale، Whale، Whale، Whale، Whale. برای اجرای این مرحله که انتهای خودروی کنار خودروی ما در زاویه 45 درجه قرار دارد و یا اینکه آینه جانبی در خطی 45 درجه قرار دارد خودرو را از حالت یک دور چرخش به سمت محل پارک خارج کرده و بار دیگر فرمان را یک نمی دونم می تونی انجامش بدی یا نه

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما