نقد و بررسی فیلم 4K Ultra HD & ماموریت غیرممکن حساب مرگبار قسمت اول، نسخه محدود استیل بوک&

وفادارترین بازیگر تاریخ سینما با جدیدترین دنباله‌اش که از وضعیت پرفروش پر حاشیه به سینماهای فوق‌العاده در یک مجموعه ویژه جعبه‌دار سه دیسکی می‌رود، یک فرانچایز نزدیک به سه دهه را ادامه می‌دهد که مطمئناً طرفداران را شگفت‌زده می‌کند. Mission Impossible: Reckoning of the Dead قسمت اول، SteelBook Limited Edition (Paramount Pictures Home Entertainment، دارای رتبه PG-13، نسبت تصویر 2.39:1، 163 دقیقه، 44.99 دلار).

تام کروز یک بار دیگر با انجام بسیاری از شیرین کاری های مرگبار فیلم، محدودیت های استقامت فیزیکی انسان را آزمایش می کند، به عنوان ابر مامور اتان هانت از ماموریت غیرممکن (IMF) باز می گردد تا کلیدهای متوقف کردن یک برنامه کامپیوتری حساس را که تکامل یافته است، پیدا کند. به موجودی خودآگاه که تهدیدی برای کنترل بشریت است.

اتان با اعضای تیم و فناوران لوتر استیکل (وینگ رایمز) و بنجی دان (سایمون پگ) و همچنین دزد گریس (هیلی آتول) برای مبارزه با آواتار منتخب شی، قاتل گابریل (اسای مورالس)، دشمن سابق اتان، متحد می‌شود. به صندوق بین المللی پول پیوست.

هنگامی که نقشه سرقت کلیدها آشکار می شود، اتان در حالی که در حال اجرای سکانس های اکشن ثبت شده کارگردان کریستوفر مک کواری، مانند تعقیب و گریز ماشین در خیابان های رم (در یک فیات 500 کوچک زرد رنگ)، از مکان های مختلف در سراسر جهان بازدید می کند. سواری در Orient Express، با نبرد نزدیک در کوه های آلپ اتریش. یک نزاع خیابانی به سبک جان ویک، کلاستروفوبیک. و پریدن از موتور سیکلت به چتر نجات.

متأسفانه، همانطور که از عنوان آن پیداست، مشکل بزرگ این فیلم اکشن معمولاً ناخن جونده، عدم وضوح آن است. مخاطبان برای پاسخ باید تا سال 2025 منتظر بمانند.

همچنین، تکمیل مدت زمان طولانی به چند صحنه دیالوگ بیش از حد نیاز داشت که بین لحظات شدید قرار می گرفتند، که سرعت ترن هوایی که معمولاً در یک فیلم ماموریت غیرممکن انتظار می رفت را از بین برد.

4K در عمل: همانطور که می توان از فیلم Micro Controlled Mission Impossible در کروز انتظار داشت، ارائه بصری خیره کننده در 2160p بینندگان را در سراسر جهان از دویدن بر روی سقف ترمینال فرودگاه ابوظبی تشویق می کند. ) اتان از راهروهای پوشیده از شمع های زرد در کاخ دوج ونیز می دود. یا قدردانی از فوران های بیابان در طوفان شن در نمکزار ابوظبی.

رنگ‌ها و جزئیات در همه جا مشخص هستند، اما متاسفم که ما هرگز لحظات پرکننده IMAX را که با صحنه‌های اکشن بزرگ‌تر مرتبط می‌شوند، دریافت نمی‌کنیم، در عوض به نسبت تصویر گسترده در سراسر صفحه‌نمایش پایبند هستیم.

بهترین مکمل: بهترین از همه، دیسک 4K و بلو-ری یک آهنگ تفسیری اختیاری با آقای مک‌کواری و ویرایشگر ادی همیلتون ارائه می‌دهند، که با جدایی پرشور این زوج آغاز می‌شود، تقریباً توسط یک زیردریایی روسی شلیک شده و غرق می‌شود.

سطح استقبال از جزئیات همچنان ادامه دارد تا سازندگان داستان را بررسی کنند. موقعیت بین المللی؛ طراحی صدا؛ دوباره شلیک می کند؛ تم شخصیت ها؛ عناوین باز؛ و تیراندازی در اوج کووید. آنها همچنین در مورد ویرایش دقیق (به عنوان مثال، دو فریم حل شده و برش های محکم) بین مشخصات تولید، ترکیب بحث های فنی و زیبایی شناختی، و جدا کردن زبان بصری فیلم در صورت امکان بحث می کنند.

دیسک Blu-ray دوم شامل هفت صحنه (حدود 30 دقیقه) است که به طور خلاصه صحنه های ابوظبی، رم و ونیز را پوشش می دهد. دنباله قطار؛ سرعت پرواز آقای کروز; و پرش دیوانه او از صخره در حالی که سوار موتورسیکلت می شود.

بسته‌بندی براق و خیره‌کننده استیل دارای یک پس‌زمینه روشن و کمی قرمز نارنجی در داخل و خارج با حروف مشکی و تصاویر خاکستری و سیاه از قهرمان ما در عمل است.

به طور خاص، در قسمت جلویی عنوان فیلم در هوا آویزان است و یک واگن قطار از آن عبور می کند و اتان هانت در مسیر خارج از آن آویزان است. طرح حتی ساده تر است، با چتربازی اتان بر روی یک رشته کوه با موتور سیکلت خود به مرگ.

دیسک‌های داخل را بردارید تا تصویر بزرگ‌تری از اتان که از یک طرف به لبه‌های یک پل ویران شده چسبیده است و از طرف دیگر واگن قطار در حال سقوط آزاد نشان داده شود.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما