(تصویر) نسخه جدید پژو 207i وارد نمایشگاه خودروی مشهد شد

ایران خودرو با حضور در نمایشگاه مشهد، نسخه جدید پژو 207i را با رنگ های جدید، ایمنی بالاتر و امکانات به روز معرفی کرد.

طی چند سال گذشته به روز رسانی خودروهای پرطرفدار داخلی با تجهیزات مدرن صنعت خودرو در دستور کار خودروسازان داخلی قرار گرفته است.

در واقع خودروسازان داخلی برای کاهش هزینه های تولید، محصولات قدیمی خود را به جای خودروهای جدید به تجهیزات جدید مجهز می کنند.

ایران خودرو این بار تغییراتی را به پلت فرم 207i اضافه کرد و مدل جدید این خودرو را در نمایشگاه مشهد در معرض دید عموم قرار داد.

پژو 207i جدید دارای رنگ بیرونی جدید است، این رنگ جذاب ظاهری متفاوت و مشتری پسندتر به بدنه قدیمی بخشیده است.

همچنین سوپاپ تهویه موتور از روی کاپوت به زیر شیشه جلو منتقل شده است که دلیل این تغییر رعایت استانداردهای 85 گانه است. اگر چه دریچه هوای روی کاپوت این خودرو مورد علاقه جوانان بود اما به دلیل وجود اجسام بلند روی کاپوت باعث آسیب بیشتر عابران پیاده شد.

در این فرآیند تصور می شود که هنگام برخورد عابر پیاده با سپر خودرو، نیمه بالایی بدنه و به خصوص سر عابر پیاده به کاپوت خودرو برخورد می کند و وجود اجسام سخت در اینجا احتمال بروز این مشکل را افزایش می دهد. آسیب به عابر پیاده .

ایران خودرو نیز مانند محصول رانا، گذرگاه هوا را به صورت شبکه ای روی برد زیر شیشه جلو قرار داده است.

نسخه جدید پژو 207i چگونه تغییر کرده است؟

پژو 207i جدید مجهز به موتور TU5 پلاس ایران خودرو است، این موتور قادر به تولید 113 اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور 144 نیوتن متر است. نیروی تولید شده توسط موتور از طریق یک گیربکس 6 سرعته AT به چرخ های جلو ارسال می شود. البته این نسخه از خودرو با گیربکس 6 سرعته دستی نیز به فروش می رسد. نسخه اتوماتیک این خودرو دارای دو حالت رانندگی عادی و برفی خواهد بود.

در بخش ایمنی و راحتی پژو 207 جدید مواردی مانند 2 ایربگ، سیستم کنترل و پایداری، سیستم کمکی استارت در سربالایی، سقف پانوراما، موقعیت نور، کروز کنترل، رینگ‌های آلومینیومی، مانیتور، اپل کارپلی (کارپلی جدید) وجود دارد. ویژگی شرکت اپل (که مانیتور یا رادیو ماشین را به نمایشگر خارجی متصل می کند. همچنین می توانید آیفون خود را از طریق آن کنترل کنید) و اندروید اتو (یکی از ویژگی های جدید اندروید که به شما امکان می دهد با کنترل مانیتور ماشین گوشی خود را کنترل کنید) ، سنسور پارک، دوربین عقب، نور روز، کولر اتوماتیک، مانیتور و … مجهز است. همچنین بر اساس استانداردهای جدید 85 سنسور نور و باران به همراه فرمان به نسخه فول این خودرو اضافه شده است.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما