جستجو برای مظنون تیراندازی مین با استفاده از پای قدیمی، فناوری جدید

صدها افسر مجری قانون این هفته در جنوب مین به جستجوی مردی که در فضای باز آموزش دیده بود، ناپدید شدند، پس از اینکه پلیس گفت 18 نفر را در دو تیراندازی جداگانه در روز چهارشنبه کشته است، ناپدید شد.

سن متوفی 14 تا 76 سال بود. در میان کشته شدگان یک نوجوان، یک کشتی ساز و یک مترجم زبان اشاره وجود دارد.

جستجو برای رابرت کارت، 40 ساله، از Bowdoin، هم شامل پیاده نظام قدیمی و هم فناوری پیشرفته بود، اما تقریباً دو روز پس از تیراندازی، هنوز هیچ نشانه ای از کارت از طریق هوا، آب یا زمین وجود نداشت.

سپس، عصر جمعه، مقامات گفتند که کارت جسد پیدا شده است. یک مقام اجرای قانون به آسوشیتدپرس گفت که کارد بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داد. این مقام مجاز به بحث عمومی درباره جزئیات این تحقیقات نبود و به شرط ناشناس ماندن با AP صحبت کرد.

در اینجا نگاهی به آژانس‌های درگیر و منابعی که در جستجوی Cort استفاده کرده‌اند، آمده است:

قابل مشاهده ترین تلاش های جستجو در روز جمعه بر روی رودخانه Androscoggin در نزدیکی آبشار لیسبون، مین متمرکز شد. ماشین کارت در کنار قایق نزدیک بود.

مایک سوشوک، کمیسر امنیت عمومی مین گفت که جستجو شامل «منابع هوایی» پرواز بر فراز رودخانه و تلاش برای دیدن آب از بالا برای تعیین بهترین مناطق برای اعزام غواص خواهد بود.

ساوشوک گفت که تیم های غواصی با پلیس ایالتی و سایر آژانس ها از پایین به جستجو پرداختند و برخی از غواصان پشت قایق ها کشیده شدند. تجهیزات دیگر عبارتند از تراول‌هایی که از تور یا وسایل دیگر برای حرکت در آب استفاده می‌کنند و یک زیردریایی روباتیک مجهز به سونار برای تعیین مکان اشیا با استفاده از امواج صوتی.

نگهبانان حیات وحش مین از جمله افسرانی بودند که در جستجوی آب بودند. ساوشوک گفت که یک شرکت برق منطقه ای که دو سد رودخانه را اداره می کند، سطح آب را در این منطقه کاهش داد تا به جستجوگران کمک کند.

او گفت که دیگران در امتداد رودخانه شانه می زدند و با دقت به دنبال نشانه ای در ساحل رودخانه یا نزدیک آن بودند.

فرمانده رایان اسمیت گفت که گارد ساحلی ایالات متحده صبح پنجشنبه یک قایق گشتی را به رودخانه کنبک فرستاد، اما پس از چندین ساعت جستجو، چیزی غیرعادی پیدا نشد.

سخنگوی اداره امنیت عمومی مین فوراً به سؤالات مربوط به انواع دقیق ابزارهای مورد استفاده برای جستجوی زمین پاسخ نداد.

دیوید کارتر، استاد عدالت جنایی و مدیر برنامه اطلاعاتی در دانشگاه ایالتی میشیگان، گفت که سازمان‌های مجری قانون معمولاً با تجزیه و تحلیل اطلاعات مظنون، مصاحبه با اعضای خانواده یا دوستان در مورد عادات مظنون و محدود کردن منطقه جستجو، منطقه جستجو را محدود می‌کنند. گزارش ها و راهنمایی های مجری قانون در مورد هر گونه فعالیت مشکوک در منطقه، مانند وسایل نقلیه سرقت شده یا گم شدن غذا یا لباس.

سوشوک در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر جمعه گفت که پلیس بیش از 530 راهنمایی و سرنخ دریافت کرده است و در حال بررسی هر یک است.

برخی از مشاهدات گزارش کردند، و برخی دیگر “مانند: “من یک خانه خالی دارم که در این مکان است”، “من انباری دارم که می ترسم وارد آن شوم”، “اینجا چیزی آزاردهنده وجود دارد.”” او گفت. .

ساوشوک گفت که یک خط راهنمایی دیجیتال توسط FBI ایجاد شده است تا مردم بتوانند فیلم دوربین های امنیتی و سایر رسانه هایی را که ممکن است اطلاعاتی در مورد تیراندازی یا حرکات کارت ارائه دهند، ارسال کنند.

کارتر گفت که آژانس‌ها اغلب از نرم‌افزار هوش مصنوعی با قابلیت‌های تشخیص چهره برای بررسی فیلم‌های امنیتی، دوربین‌های نور خیابان یا سایر فیلم‌های ویدئویی استفاده می‌کنند.

کارتر گفت: «این فناوری هوش مصنوعی می‌تواند برای سریع‌تر کردن جستجوهای ویدیویی استفاده شود. این قطعی نیست، اما به محدود کردن آن کمک می‌کند.»

او گفت که پلاک خوان ها همچنین می توانند به ردیابی وسایل نقلیه مورد استفاده مظنونان کمک کنند.

ساوشوک در طی یک کنفرانس مطبوعاتی بعدازظهر گفت که دمای پایین‌تر مورد انتظار در این هفته استفاده از تجهیزات جستجوگر گرما را آسان‌تر می‌کند.

او گفت: “اگر هوا آفتابی باشد، می توانید آب را بهتر ببینید.” “اگر هوا سردتر است، این بحث وجود دارد که سبک حرارتی تجهیزات شما، جایی که شما به دنبال دمای بدن یا علامت گرما هستید، در آن سناریو بهتر عمل می کند.”

کارتر گفت که دوربین های مادون قرمز و سایر تجهیزات جستجو و ردیابی حرارتی می توانند به ویژه برای جستجوهای هوایی مناطق جنگلی مفید باشند.

کارتر می‌گوید: «هواپیماها و هواپیماهای بدون سرنشین، با توجه به جنگلی بودن آن‌جا، استفاده از فناوری مادون قرمز می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق سایبان ببینید. “این باعث افزایش دمای بدن شما می شود. اما آهو و سنجاب هم پیدا می کنی، همه جور چیز.»

همسایه ها گفتند که کارت زمین را به خوبی می شناخت زیرا خانواده او نسل ها در این منطقه زندگی می کردند و اعضای مختلف خانواده صدها هکتار زمین در این منطقه داشتند.

وب سایت های ردیابی پرواز هلیکوپترهای پلیس ایالتی را در حال پرواز بر فراز منطقه در روزهای پس از تیراندازی نشان دادند.

کارتر گفت که با تعداد زیادی آژانس که در حال جستجو هستند، ارتباطات بسیار مهم است و اینجاست که مراکز همجوشی وارد بازی می شوند.

اداره شیلات داخلی و حیات وحش مین فصل شکار گوزن را در این منطقه به حالت تعلیق درآورد و آژانس خدمات مرزی کانادا هشداری “مسلحانه و خطرناک” به افسران مستقر در امتداد مرز ایالات متحده صادر کرد. افسران مجری قانون ایالتی و فدرال از FBI، اداره پلیس لویستون و سایر آژانس ها در حال انجام کار، مستندسازی و تجزیه و تحلیل هستند.

ماموران فدرال چندین ملک مرتبط با کارت را جست‌وجو کرده‌اند و بازرسان اطلاعات مالی و اثر انگشت دیجیتالی او از جمله پست‌های رسانه‌های اجتماعی را تجزیه و تحلیل کرده‌اند.

مرکز اطلاعات و تجزیه و تحلیل مین به عنوان نقطه کانونی ایالت عمل می کند و وظیفه ارائه پشتیبانی تحلیلی و تحقیقاتی را برای جنایات پیچیده دارد. کارتر گفت که این اغلب به معنای اتصال نقاط برای آژانس های مختلف درگیر در جستجوهای در مقیاس بزرگ است.

“شما فقط با فناوری می توانید کارهای زیادی انجام دهید. کارتر گفت: «شما واقعاً به یک تحلیلگر مراکز همجوشی نیاز دارید تا بگوید “این نقاط با هم هماهنگ می شوند.”

• مایکل بالسامو، گزارشگر آسوشیتدپرس در نیویورک مشارکت داشت.

حق چاپ © 2023 واشنگتن تایمز، LLC.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما