& این خشونت است& توهین نژادی به تابلوی دبیرستان سامرلند اضافه شد Globalnews.ca

تابلوی “Welcome Back” در دبیرستان سامرلند برای اضافه کردن یک توهین نژادی در آخر هفته دوباره پیکربندی شد.

تونی بوث، شهردار سابق سامرلند، تابلوی تغییر یافته را صبح یکشنبه کشف کرد و بلافاصله آن را به مقامات RCMP و مدرسه منطقه 67 گزارش داد.

بوث گفت: “غافلگیرکننده نبود، زیرا نژادپرستی همین است. اما مانند ضربه ای به شکم من بود.”

«همه جامعه باید مکانی باشد، مدرسه باید مکانی باشد که دانش آموزان بدون توجه به اینکه چه کسی هستند، چه شکلی هستند یا چه اعتقادی دارند، باید احساس امنیت کنند. و داشتن چنین چیزی، استقبال از آنها در مدرسه، این خشونت است و این همان چیزی است که مردم علیه آن کار می کنند، اما نژادپرستی کمی موذیانه است. “

1:16 Penticton BMX Club با گرافیتی نژادپرستانه ضربه خورد

بوث که در سامرلند بزرگ شد و از سال 2018 تا 2022 به عنوان اولین شهردار سیاه پوست جامعه خدمت کرد، می گوید که بارها با نژادپرستی مبارزه کرده است.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

وی افزود که اکنون در موقعیتی قرار دارد که احساس راحتی می کند که علیه آن صحبت کند.

بوث گفت: “این بخشی از این جامعه و احتمالاً بخشی از هر جامعه ای در بریتیش کلمبیا است. منظورم این است که فقط کارگردانی نشده است، منظورم این است که به طور خاص هدف قرار گرفته است، اما همیشه متوجه سیاه پوستان نیست. می توان آن را متوجه هر کسی کرد. انجام شود.” گفت.

“به همین دلیل است که من آن را تعجب آور نمی دانم زیرا بارها آن را پشت سر گذاشته ام. و هنوز هم توهین آمیز و آزاردهنده است. “

سپس توهین از روی تابلو حذف شد.

تاد مانوئل، ناظر منطقه 67 مدرسه نیز پس از این حادثه صحبت کرد و گفت که مقامات آن را بسیار جدی می گیرند.

مانوئل گفت: «بدیهی است که دیدن این نوع زبان در هر جایی دردناک است و دیدن آن در یکی از مدارسمان به ویژه برای ما دردناک است.

“محیط مدرسه فراگیر و برابری چیزهایی هستند که ما به آنها بسیار جدی و متعهد هستیم.” معلمان و دانش آموزان ما نیز از این نوع پیام رسانی رنج خواهند برد.”

2:46 گروه هندی پنتیکتون هدف وندالیسم نژادپرستانه

مانوئل ادامه داد که کارکنان ناحیه مدرسه به اطمینان حاصل می کنند که همه دانش آموزان در جامعه مدرسه احساس خوشایندی می کنند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

“شاید برخی از مردم متوجه تاثیر قابل توجهی که می تواند داشته باشد، نیستند، اما من شنیده ام که از نظر تاثیری که می تواند بر مردم بگذارد نه تنها منزجر کننده است، بلکه حتی خشونت آمیز است. بنابراین ما واقعا از دیدن این نوع متاسفیم. مانوئل گفت: ما نگران هستیم.

“ما همچنین می دانیم که باید به جلو حرکت کنیم و درک کنیم که معلمان ما بسیار سخت تلاش می کنند تا همه دانش آموزان در جوامع مدرسه ما احساس استقبال و استقبال کنند. ما همچنان بر روی آن تمرکز خواهیم کرد زیرا از این حادثه واقعاً ناگوار حرکت می کنیم.”

ناحیه مدرسه قصد دارد در آینده نزدیک با ناحیه سامرلند و RCMP و همچنین سایر شرکای اجتماعی همکاری کند.

در حال حاضر روند

  • افرادی که برای دریافت جایزه «شهروند تنبل» رقابت می کنند، 20 روز است که خوابیده اند

  • جت های نظامی مستقر شده اند و تکنسین ها در راه هستند زیرا جاستین ترودو در هند سرگردان است.

“این غیرقابل تحمل است. داگ هولمز، شهردار سامرلند، گفت: ما چندین حادثه مشابه این را در هفته‌ها و ماه‌های اخیر داشته‌ایم، و من فکر می‌کنم این بخشی از روند بزرگ‌تری است که در سراسر کشور شاهد آن هستیم و نماینده جامعه سامرلند نیست.

«من می دانم که در گذشته حوادثی بوده که گزارش نشده است. ما باید همه چیزهایی را که نیاز داریم گزارش کنیم، به RCMP برای بررسی و البته تعیین اتهام نیاز داریم. این بخشی از راه حل است.”

2:01 Kelowna RCMP در حال تحقیق پس از یک سری وندالیسم نژادپرستانه است

اگرچه توهین نژادی به سرعت مورد توجه قرار گرفت، بوث معتقد است که به هیچ وجه به وضوحی که باید می‌بود نزدیک نیست.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

«چند نفر به من نزدیک شدند و گفتند که ما دوباره می رویم. اینجا جای بسیار قابل زندگی است، من به مدرسه رفتم و کار کردم و برگشتم و بچه هایم را اینجا بزرگ کردم. من می دانم که این یک جامعه فوق العاده است، اما مشکلات خود را دارد و این یکی از آن مشکلات است.

“امیدوارم که با هم به عنوان یک تیم، که شامل خدمات مهاجرت و خدمات اجتماعی اوکاناگان جنوبی، دبیرستان و منطقه مدرسه است، بتوانیم با هم کار کنیم تا مردم تفاوت بین گفتن شما نژادپرست نیستید و در واقع ضد نژادپرست بودن را درک کنند. درک کسی که متحد است و برای افرادی که در جامعه با نژادپرستی مبارزه می کنند. این یک امید بزرگ است، این یک درخواست بزرگ است، اما من امیدوار هستم.”

در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی مسئول اضافه کردن توهین نژادی است، اما RCMP از این حادثه مطلع شده است و تحقیقات در حال انجام است.

2:43 انجمن ضد نژادپرستی پنتیکتون “مبارزه با فیل سفید”

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما