افسر سابق می گوید از دست دادن ابزار کلیدی گارد ساحلی زندگی را در سواحل BC به خطر می اندازد Globalnews.ca

یک افسر بازنشسته گارد ساحلی زنگ خطر از دست دادن یک ابزار کلیدی برای پاسخگویی به تماس های نجات در ساحل غربی را به صدا در می آورد.

فرد موکسی، رئیس سابق ایستگاه‌های ساحلی BC، می‌گوید از دست دادن قابلیت موسوم به “یافتن جهت رادیویی” توانایی سرویس برای مکان یابی قایق‌های در معرض خطر را کاهش داده است.

اظهارات وی پس از دو حادثه مرگبار بیان می شود.

1:23 مرکز هماهنگی نجات ساحلی ونکوور در حال بررسی گزارش پریشانی است

در 23 اکتبر، گارد ساحلی برای نجات مردی که یدک‌کشش در آب‌های نزدیک پردیس پوینت گری UBC واژگون شد فراخوانده شد. آنها نتوانستند او را پیدا کنند و جسدش به ساحل رفت.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

چند روز پیش دو ملوان در یک کشتی ترال که از جزیره تگزادا خارج می شد ناپدید شدند. گارد ساحلی نیز نتوانست مکان کشتی را پیدا کند. جسد یک مرد پیدا شد، جسد دیگری گم شده است.

موکسی گفت: «آنچه در مورد این دو حادثه تاسف بار است این است که می‌توانست نتیجه متفاوتی داشته باشد.

یافتن جهت رادیویی یک روش قدیمی اما قابل اعتماد است که در آن یک منبع سیگنال رادیویی، مانند یک قایق در حال حادثه، می تواند با مثلث سازی بین چندین آنتن پیدا شود.

4:20 حفاظت از سواحل ما: خدمات دریایی RCMP ساحل غربی

در حال حاضر روند

  • اداره پلیس ساری تعلیق شد زیرا BC برای انتقال اجباری RCMP حرکت می کند

  • “اینجاست”: نوع فرعی COVID HV.1 در کانادا در حال افزایش است. آنچه تاکنون باید بدانید

گارد ساحلی ایالات متحده به گلوبال نیوز گفت که هنوز از قابلیت های راهیابی قوی برخوردار است، اما ناجیان غریق خط مقدم می گویند که BC اکنون یک نقطه کور عظیم از ونکوور تا رودخانه کمپبل – یکی از شلوغ ترین آبراه های کانادا – دارد.

موکسی گفت: “اگر موقعیت خاصی برای رفتن نداشته باشیم، به دنبال نقاط کور هستیم.” برای من مهم نیست که یک برج یک میلیون دلار است، باید تعمیر شود.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

گارد ساحلی کانادا در بیانیه ای اعلام کرد که سیستم ناوبری آن از کار افتاده است. این سرویس گفت که در مراحل اولیه یک پروژه جایگزین چند ساله است و تعدادی قابلیت دیگر برای ملوانان مضطرب دارد.

این بیانیه این سوال را مطرح می کند که چرا اگر چنین ابزار مهمی آفلاین بود، دریانوردانی که ممکن است در تجهیزات نجات جان دیگر سرمایه گذاری کرده باشند، مطلع نشدند.

موکسی گفت که نگران است کمبود ظرفیت منجر به تراژدی دیگری شود.

او گفت: “این دوباره اتفاق خواهد افتاد، شاید امشب، فردا، آخر هفته.”

“و این قابل قبول نیست.”

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما