مدیر خشمگین دنور کدو تنبل مرد بی خانمان را روی پله های شهرداری پرتاب می کند

دنور – به نظر می رسد سانفرانسیسکو تنها شهری نیست که توسط دموکرات ها اداره می شود که مشکل پارکینگ دارد.

مدیر عامل موسسه استقلال، جان کالدارا، که از پاکسازی زباله های انسانی در خارج از دفتر خود در دنور خسته شده بود، پیامی را برای قدرت هایی که زباله ها را در پله های جلوی ساختمان شهرداری و محوطه دانشگاه دنور رها کردند، فرستاد.

همانطور که در CBS4 در دنور نشان داده شد، آقای کالدارا روز دوشنبه در یک زباله دانی به خبرنگاران گفت: “اوه، خدای من، این مدفوع انسانی است که من آن را پاک کردم.” این هدیه بی خانمان ها به مردمی است که این مشکل بی خانمانی را تداوم بخشیده اند.”

او همچنین ساکنان دنور را تشویق کرد که از او به عنوان یک “عمل نافرمانی مدنی” پیروی کنند.

آقای کالدارا گفت: دفعه بعد که آن را تمیز کردید، آن را اینجا بیاندازید. “آن را در شهرداری به عنوان نوعی نافرمانی مدنی قرار دهید، از آنها بپرسید، از آنها مطالبه کنید، مشکل را حل کنید.”

مانند سایر شهرهای بزرگ، دنور شاهد افزایش جمعیت بی خانمان‌های خود در سال‌های اخیر بوده است زیرا هزینه‌های مسکن افزایش می‌یابد، تورم افزایش می‌یابد، داروهای تفریحی به طور گسترده در دسترس قرار می‌گیرند، ادارات پلیس افسران خود را از دست می‌دهند و کمک‌های فدرال برای همه‌گیری ویروس کرونا کاهش می‌یابد.

منطقه هفت شهرستانی متروی دنور شاهد افزایش 32 درصدی جمعیت بی‌خانمان‌های خود نسبت به سال گذشته بوده است، با تعداد 9065 نفر در یک روز توسط ابتکار بی‌خانمان‌های متروی دنور.

مایکل جانستون، شهردار دنور که در ماه ژوئن انتخاب شد، مبارزه با بی خانمانی را اولویت اصلی خود قرار داده و در ماه ژوئیه وضعیت اضطراری اعلام کرده و طرحی را برای ساخت 1400 واحد مسکونی در 11 “مجموعه خرد” با پشتیبانی خدمات فراگیر اعلام کرده است.

آقای جانستون روز دوشنبه گفت که شهر یک منطقه بی خانمان را بسته است و به ساکنانش پناه داده است و آن را “اولین باری است که ما یک اردوگاه را با انتقال مردم به خانه ها بسته ایم.”

آقای جانستون در توییتی نوشت: “اولین #روز حرکت ما بهترین راه برای مقابله با بی خانمانی را نشان می دهد، تمرکز بر علت آن است، نه علائم.”

یکی از رهبران برجسته اندیشکده دنور گفت که از انفعال رهبران در مورد بی خانمانی خسته شده است و روز دوشنبه در خارج از ساختمان شهرداری و محوطه دانشگاه دنور بیانیه بزرگی ارائه کرد. https://t.co/wGOSNCh0QC

— FOX31 Denver KDVR (@KDVR) 26 سپتامبر 2023

آقای کالدارا، روزنامه‌نگار و مجری برنامه تلویزیونی عمومی کلرادو، با رویکرد خانه کوچک مخالف بود و گفت: «این یک بحران مسکن مقرون‌به‌صرفه نیست».

وی گفت: این یک بحران مواد مخدر، یک بحران سلامت روان و یک بحران اجرای قانون است. این افرادی که به کمک نیاز دارند هرگز کمک نخواهند گرفت مگر اینکه به زندان آورده شوند، جایی که باید کمک بگیرند.»

دفتر مرکزی موسسه استقلال بازار آزاد بیش از 10 سال است که در دنور مستقر است، اما او گفت: “در پنج سال گذشته اوضاع بسیار بد شده است.”

او به واشنگتن تایمز گفت: «از زمان شورش های جورج فلوید و سیاست های نرم در مورد بی خانمان ها.

او گفت که دوربین های امنیتی این موسسه حدود دو بار در هفته افراد را از اموال شخصی خود به عنوان توالت عمومی ضبط می کند، اما درخواست از پلیس و مقامات شهری بی فایده بوده است.

آقای کلداره گفت: “ما باید استفراغ، ادرار و سرنگ ها و کاندوم و مدفوع استفاده شده را پاک کنیم.”

اعتراض مسالمت آمیز او احتمالاً قوانین محلی را نقض می کرد، اما او دستگیر یا مورد استناد قرار نگرفت، اگرچه پلیس بعداً برای تحقیق حاضر شد.

آقای کالدارا گفت: «همه دیدند من چه کار کردم و کارت ویزیتم را در انبوه کک گذاشتم».

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما