پایان وحشیانه در همیلتون BC Lions در آخرین گل دوم میدانی به Ticats برتری داد & همیلتون Globalnews.ca

دن ایوانز کوارتربک سابق تیم تیکتس در آخرین لحظه 48 یارد را طراحی کرد که توسط ضربه زننده شان وایت از زمین خارج شد و شیرها جمعه شب با نتیجه 33-30 همیلتون تایگر کتز را شکست دادند.

با این باخت، همیلتون در فصل به 8-9 سقوط کرد و به این معنی است که تیکتس در لیگ فوتبال کانادا در بخش شرقی لیگ سوم سوم خواهد شد و در دور اول پلی آف از مونترال دیدار خواهد کرد.

ایوانز با یک دقیقه وقت مصدوم جایگزین ورنون آدامز جونیور شد و بازی 30-30 مساوی شد. او هر چهار پاس خود را به مدت 42 یارد تکمیل کرد تا برنده بازی وایت را راه اندازی کند.

Ticats QB Bo Levi Mitchell اولین بازی فصل عادی خود را در تیم هورتونز فیلد آغاز کرد و تلاش های 13 از 19 را برای 135 یارد با دو تاچ داون و یک رهگیری در مقابل جمعیت اعلام شده 23891 تکمیل کرد. میچل در کوارتر سوم جای خود را به متیو شیلتز داد که 14 بر 19 برای 180 یارد و تاچ داون پیش رفت.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

وایت با زدن یک گل زمینی 46 یاردی، امتیاز را 11:58 در مسابقه باز کرد و شیرها در اوایل کوارتر دوم بازی را 10-0 کردند، وقتی جاش وودز یک پاس روی صفحه از میچل گرفت و آن را به منطقه انتهایی همیلتون رساند. . ضربه 46 یاردی.

میچل خود را در رانندگی بعدی همیلتون با مهندسی یک درایو هشت بازی و 57 یاردی که با تری گادوین دریافت کننده تری گادوین به پایان رسید، نجات داد تا گربه ها را به سه نقطه از شیرها بکشاند.

آدامز و شیرها بلافاصله پاسخ دادند وقتی که او یک تاچ داون پنج یاردی به سمت دریافت کننده دومینیک ریمز پرتاب کرد. بازی 9 بازی و درایو 66 یاردی باعث شد BC 17-7 با 3:51 پیش بیفتد تا در نیمه اول بازی کند.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

با 43 ثانیه مانده به پایان کوارتر دوم، میچل با دریافت کننده تیم وایت برای 11 یارد TD ارتباط برقرار کرد تا اینکه وایت دومین گل میدانی خود را در بازی از فاصله 36 یاردی و بدون فرصت باقی مانده به نیمه اضافه کرد.

0:43 HMCS Donnacona برنده شدن جام خاکستری 1944 را جشن می گیرد

تایگر-کتز در اواسط کوارتر سوم، زمانی که وایت دومین تاچ داون خود را در بازی، یک امتیاز هفت یاردی از شیلتز، گرفت، اولین برتری خود را در بازی بدست آورد.

وایت 90 ثانیه بعد یک گل زمینی 42 یاردی به ثمر رساند، اما تیکات ها در اواخر بازی سوم روی گل 27 یاردی مارک لیجیو که اولین مسابقه او بود، پیش افتادند.

گلزنی در کوارتر چهارم ادامه یافت زمانی که آدامز یک پاس به الکساندر هالینز برای یک TD 5 یاردی و برتری 30-24 برای BC گرفت و لیجیو با یک گل میدان 30 یارد تیکات را به سه امتیاز نزدیک کرد. .

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

در حالی که شیرها تهدید می‌کردند به منطقه پایانی بازگردند و برتری خود را افزایش دهند، مدافع خط همیلتون، دکستر لاوسون جونیور، توپی تماشایی با یک دست روی خط دروازه تیکتس انجام داد. 11 بازی بعد، لیجیو یک دروازه 48 قدمی زد که بازی را 30-30 در یک دقیقه مانده به پایان رساند.

بازی مسابقه!!!! OFF IN THE BANK!!! #CFLGameday در TSN و RDS پخش جریانی در CFL+ pic.twitter.com/mmnWKdajN5

— CFL (@CFL) 14 اکتبر 2023

60 ثانیه بعد، وایت برد را برای شیرها به ثمر رساند (12-5) که امید آنها را برای کسب مقام اول در غرب زنده نگه می دارد.

متیو بتز از BC، هفدهمین اخراج فصل خود را در لیگ ثبت کرد. این رکوردی است که برنت جانسون، مدافع سابق BC و جمال وسترمن از وینیپگ توسط یک کانادایی در یک فصل به اشتراک گذاشته شده است.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

آدامز 21 پاس از 30 پاس را برای 296 یارد انجام داد زیرا شیرها برای اولین بار از سال 2017 در همیلتون پیروز شدند.

تایگر-کتز اکنون از آخرین هفته خداحافظی سال 2023 قبل از دیدار از مونترال در 28 اکتبر برای آخرین بازی فصل عادی لذت خواهد برد.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما