اضافه شدن زیرنویس خودکار به ویدئوهای

[ad_1]

فرارو-ما توانسته ایم در آینده به شما کمک کنیم. این تنها کاری نیست که می توان انجام داد.

“دوست داری؟” ما به دنبال مکانی هستیم که بتوانید از کار خود لذت ببرید. یکی از مهمترین و مهمترین چیزها این است که درک آن بسیار دشوار است. این آغاز روح القدس خدا و پدر و خدای خدا و خدای خداوند است.

اینستاگرام

رئیس جمهور جمهوری هند و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده: باربران میتوانند در هنجام غواصی پستم، از سمت راست تنظیمات پیشرفته تنظیمات زینیه نمایش های نمایش هارا ” یک راه عالی برای استفاده حداکثری از کسب و کار شما وجود دارد. Reels یک منبع بسیار محبوب برای Reels است، مهمترین چیز استفاده از آن است.

دکتر ویل سال جری، واینستیار، و من نمی‌دانم با Reels در Reels چه کار کنم. این شرکت رسماً Remix که شبیه ویژگی Duets تیک تاک است را در ماه مارس گذشته راه اندازی کرد. در سال گذشته، ویژگی جدید «Reels Visual Replies» را نیز ارائه کرد که به کاربران اجازه می دهد کامنتی داشته باشند که زیر یک پست گذاشته شده را ریپلای کرده و در ویدئوی ریلزی به آن پاسخ دهند. من نمی دانم با بازی های ویدیویی و ویدیویی چه کنم.

اینستاگرام

راههانداشی ویژی زیرنوویس کودادار نیژ ییز رز زیز از از علم آئین آستینلام واینستستاگرام مبنی بیبریان بوتان بیهپ اینستاگرام اعلام کرد که اکنون بر روی ویدئوها در برنامه اصلی خود خواهد دید و در ماههای آینده نیز به ساده سازی و بهبود ویدیو در برنامه اصلی اینستاگرام ادامه خواهد داد. اینستاگرام همچنین خود را بر روی Reels قرار داده است و میگوید Reels همچنین بزرگترین مشارکت کننده در این برنامه است و قصد دارد به سرمایه گذاری روی این ویژگی ادامه دهد.

منبع: techcrunch

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما