اخبار عرضه اولیه ، تاریخ عرضه های اولیه جدید در بورس & بورس امروز

صراط: مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم اثری است که در فصل اول نظر خیلی ها را جلب کرد.در فصل دوم مردم با نقی و خانواده اش انس گرفتند و رفته رفته در فصل های بعدی با آنها همراه شدند.به گزارش فارس، حالا پس از این فراز و فرودها و قصه هایی که به جان نشسته بسیاری از خانواده های ایرانی منتظر بودند تا فصل ششم این سریال را در روزهایی که برای مقابله با کرونا در خانه مانده اند، ببینند و از آن لذت ببرند. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ساخت فرودگاه یاسوج از جمله مصوبات سفر خرداد ماه سال 73 رهبر معظم انقلاب به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در طول این سالها فرودگاه یاسوج مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت تا توانست به برخی تجهیزات مورد نیاز مجهز شود و موانع پروازی را از سد راه خود بردارد. اما یکی از افرادی که در این تغییرات نقش بسیار زیادی داشت، خود رایان رینولدز بازیگر نقش گای بود.

اخبار جدید مدارس

گروه استانها- مدیر فرودگاه یاسوج از پرواز آزمایشی هواپیمای شرکت هواپیمایی هما با پرواز ATR۷۲۶۰۰ که از مُدل به روز ترین هواپیمای دنیا بوده در این فرودگاه خبرداد. به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی محسنیان یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: اولین پرواز شرکت هواپیمایی هما پنجشنبه هفته جاری در استان انجام میشود. ایران اکونومیست- سید اکبر میری روشن اظهار داشت: پرواز جدید ایرانایر در فرودگاه یاسوج باهدف ارزیابی منطقه و ارائه سرویسهای جدید پرواز به این فرودگاه با هماهنگی مسئولان منطقهای و هواپیمایی کشور انجام گرفته است. به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با امیر سرتیپ زنگنه ریاست سازمان هواپیمایی کشور دیدار و گفتگو کرد. «علی محسنیان» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه این وقفه بعلت محدودیت های ناوگان صورت گرفت، افزود: در پی پیگیری استاندار استان و اعلام شرکت هواپیمایی ماهان و رفع مشکلات پیش آمده، پروازهای هفتگی این شرکت از روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه ۹۹ از سر گرفته میشود. تین نیوز مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پس از چند هفته وقفه در پروازهای شرکت ماهان به یاسوج که به علت محدودیت ناوگان صورت گرفت، با پیگیری های استاندار و هماهنگی های انجام شده پروازهای هفتگی این شرکت از امروز ۲۶ شهریور ماه طبق روال گذشته، از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی محسنیان با اعلام خبر از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج گفت: بر حسب پیگیری استاندار استان و اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای هفتگی این شرکت از روز چهارشنبه ۲۶ شهریور از سر گرفته میشود. عدم هماهنگی دستگاههای دولتی با سازمان نظام مهندسی عمران رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: جلب مشارکت حرفهای در اجرای طرحهای توسعهای کشور، سازماندهی و ظارت بر ساخت و سازهای شهری، آموزشهای مهارتی منطبق بر مسائل فنی و اجرائی به فارغالتحصیلان دانشگاهی از مهمترین اهداف سازمانی این موسسه است. وی با اشاره به پیگیری های بسیار برای از سرگیری این پروازها، اظهارکرد: در این خصوص هفته گذشته نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیر عامل ایران ایر برگزار شد. کلانتری هدف از این دیدار را پیگیری مباحث مطرح شده با وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج عنوان کرد. استاندار هدف از این دیدار را پیگیری مباحث مطرح شده با وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج عنوان کرد. وی با بیان اینکه اولین پرواز شرکت هواپیمایی هما پنجشنبه ۱۷ مهر ماه در استان برقرار میشود، اظهارکرد: از پیگیریهای استاندار و مسئولان استانی جهت افزایش پروازهای این فرودگاه تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) پروازهای فرودگاه یاسوج از هفته آینده افزایش می یابد. مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد و گفت: پیگیر برقراری پرواز به مشهد مقدس هستیم. ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه شهدای یاسوج از افزایش پروازهای این فرودگاه از یاسوج- تهران به ۵ پرواز در هر هفته خبر داد. معاون عملیات هواپیمایی ایران گفت: بررسیها برای پروازهای جدید فرودگاه یاسوج با هماهنگی مسئولان ادامه دارد. به گزارش ایرنا عطاءاله اکبری روز پنجشنبه در بازدید از محله برفی شهرستان میرجاوه اظهارداشت: با پیگیری مستمر استانداری، مهندس حسین زهی نماینده مردم شهرستانهای خاش، میرجاوه و بخشهای نصرتآباد و کورَین در مجلس شورای اسلامی و این اداره کل با مصوبه هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سالجاری این محدوده از حاشیه شهر میرجاوه تعیین تکلیف و برای ساماندهی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد. چند سالی از جدایی رضا عطاران از تلویزیون میگذشت و پس از آن به ندرت مجموعه طنز موفقی به روی آنتن اخبار جدید جیمز وب سیما رفته بود. این بازیگر چند روز پیش در اینستاگرام گفت که هیچ اطلاعی از «پایتخت ۷» ندارد و به دلیل قراردادهایی که بسته، نمیتواند در فصل هفتم ایفای نقش کند. همچنین در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ آقای عبدالرسول عمادی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد که در کنکور ۹۹ دو نوع سوال ویژه داوطلبان نظام قدیم و جدید طرح خواهد شد.

اخبار جدید پ

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید کرونا در ایران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما