آخرین اخبار «جدید قم

خبرگزاری مهر – گروه استانها: خاموشی و افزایش قطعیهای برق در شهرستان گناباد، باعث بروز نارضایتی در شهروندان شده است. به گزارش قدس آنلاین، خاموشی و افزایش قطعیهای برق در شهرستان گناباد، باعث بروز نارضایتی در شهروندان شده است. در این جلسه با توجه به طرح های ارائه شده، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و کادر هیأت علمی مجرب دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد، مرکز تحقیقات کاربردی برق و فناوری های هوشمند واحد دانشگاهی گناباد به تصویب رسید. با ایجاد این مرکز تجازی و ترانزیتی، این شهرستان به مکانی برای ذخیره و خرید و فروش عمده کالاها و محصولات تولیدی و اساسی در سطح منطقه تبدیل می شود به طوری که علاوه بر آنکه خریدارانی از شهرهای اطراف برای خرید به این مرکز مراجعه می کنند، فروشندگان کالا هم می توانند از این بستر برای عرضه عمده کالاهای خود بهره بگیرند. در ادامه این موضوع رو بیشتر بررسی می کنیم. بنی اسدی در پایان اظهار کرد: ضارب در حال حاضر بازداشت و به زندان معرفی شده و روند تحقیقات همچنان ادامه دارد.

اخبار جدید ثبت نام سایپا

وی ادامه داد: در این مدت جابهجایی چهار دستگاه پست توزیع عمومی و ۱۸۲ تیر برق که به علت تعریض و عقبنشینی در وسط معابرعمومی قرار گرفته بود با همکاری شهرداریها و دهیاریها برای حذف نقاط حادثهخیز و کاهش حوادث و خطرات خسارات به مردم با هزینه ۱۱ میلیارد ریال اجرا شد. فراموش نکنید همانطور که پیشتر گفته شد شما با هر گوشی توانایی نصب این نسخه را خواهید داشت، اما باید گوشی شما در لیست گوشی های دریافت کننده اندروید ۱۳ باشد. اما با توجه به برخی از اظهارات میتوان گفت مبلغ یارانه بنزین برای هر فرد حدود ۳۰ هزار تومان است و این یارانه برای یک خانواده چهار نفره به ۱۲۰ هزار اخبار جدید طلا (this article) تومان هم میرسد. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز طی گفتوگویی با خبرگزاری تسنیم از عدم واگذاری انشعابات جدید برق در شهرکهای صنعتی گناباد خبر داد و در اعتراض به این موضوع این کار را خلاف الزامات در سال تولید، پشتیبانیها، مانع زداییها دانست. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، دو هفته قبل بود که دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در خراسان رضوی طی گفتوگویی “انتقاد نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در زمینه عدم واگذاری انشعابات برق به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی گناباد” را روی خط خبری خود برد.

اخبار جدید قم نیوز

قرار است در آینده مدل های ساده تر و ارزان قیمت تر این لپ تاپ هم عرضه شود که قیمت ساده ترین مدل آن ۶۴۹ دلار خواهد بود. BNBبایننسکوین ۵۸۴ دلار و ۹۶ سنت · با شبکه خبر به روز باشید. روحالله جلیلی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعویض ۱۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی با کابل عایق خودنگهدار سه فاز در راستای حفاظت از محیط زیست، تقویت شبکه و بهبود کیفیت ولتاژ و کاهش خاموشی از جمله اقدامات اداره برق گناباد طی نیمه نخست امسال است که با هزینه ۲۶ میلیارد ریال اجرا شد. نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دامداران ما در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان با مشکلات جدی مواجه هستند و لازم و ضروری است که وزارت جهاد کشاورزی از دامداران در بحث تامین نهادهها حمایتهای لازم را به عمل آورد و نهاده در اختیار آنها قرار دهد. سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: بحث آموزش باید جدی گرفته شود و به دلیل کمبود اعتبارات در این خصوص متاسفانه ضعیف عمل کردهایم.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در نشست امروز سوابق مدنظر یک رجال سیاسی و مناصب مشاغل مدنظر مشخص شد. رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: با حکم رییس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان، مربی مشهدی “مهری یوسفزاده” به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان منصوب شد. تلفیق دنیای باستانی و پیش از تاریخ با مفاهیم مربوط به ورزش فوتبال در انیمیشن انسانهای نخستین بسیار هوشمندانه است و حتی اگر علاقهای به تماشای این ورزش محبوب نداشته باشید، به احتمال زیاد از این اثر لذت خواهید برد. خبرگزاری آریا-شکست دولت بایدن، طی هفته گذشته در تصویب دستور واکسیناسیون اجباری و انتقاد دموکراتها از طرحهای مربوط به تغییر آییننامه انتخابات مجلس سنا ضربه مهلکی برای کاخ سفید در آستانه یکسالگی دولت بود. پس از انتشار این گزارش بود که واکنشهای مختلفی از سوی سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی در سطح شهرستان گناباد بوجود آمد و آنها درخواست داشتند این موضوع هرچه سریعتر رفع شود. مراجع عظام همچنین ضمن تبریک انتصاب دکتر شاهچراغی به عنوان استاندار قم، برای وی آرزوی موفقیت در خدمت به زائرین و مجاورین کریمه ی اهل بیت (س) داشتند.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما