هشدار پلیس استفاده از کانال تلگرام همسریابی و ازدواج موقت & جدید 96

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا خلیلی نژاد اظهار کرد: درپی شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس که با برانگیختن احساسات و جلب اعتماد مردم به صورت تلفنی و پیامکی با معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی مبالغی را با ادعاهای مختلف دریافت مینمود موضوع به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس فتای شهرستان قرار گرفت. سایت های شرط بندی مانند سایت های فروشگاهی می باشد که در ان جریان پول وجود دارد. به گزارش تالاب انتشار عکسهای مستهجن دختر 13 ساله ؛ مرد 40 ساله ای بدلیل ربودن دخترش به کلانتری سپاد مشهد مراجعه کرد.وی گفت دخترم 13 سال دارد ودر مقطع راهنمایی تحصیل میکند. در اینجا برخی از روش های مهندسی اجتماعی که در نهایت منجر به ربودن اموال افراد می شود را به گفته از منبع های خبری نظیر پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا و … زمان تهیه اسکرین شات هم به طریقی عکس گرفته شود که شماره تلفن یا آیدی و پروفایل طرف در اسکرین شات قابل رویت باشد. 🔻متاسفانه امروزه پس از پایان رابطه ی های دوستی یا نامزدی عده ای از آقایان با تهدیدات و حرکات ناشیانه ویا بچه گانه مبنی بر انتشار عکس های خصوصی باعث آبرو ریزی و همچنین نابودی چندین خانواده می شوند.

وی افزود: با بررسیهای اطلاعاتی پلیس، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به بزه ارتکابی خود مبنی بر کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب بانکی فرد قربانی به شیوه فیشینگ اعتراف کرد . در توضیح این مطلب باید گفت که فرستادن عکس خود برای نامحرم جز در مواردی که مشمول جرم انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی است ، اصولا جرم مستقلی محسوب نمی شود تا بتوان نسبت به آن شکایت کرد و آن را مورد پیگیری قرار داد ؛ مگر اینکه نسبت به آن شکایت رابطه نامشروع نمود که رابطه نامشروع نیز شرایط خاص خود شکایت به پلیس فتا زنجان را دارد . سردار سید کمال هادیانفر همچنین درباره پرونده یکی از هنرمندان که گفته بود تلگرامش هک و عکس های وی در فضای مجازی منشتر شده است، گفت: انتظار مردم از شخصیت های فرهنگی و هنری کشور بیش از این است این افراد باید خود را از بدی ها دور کنند زیرا الگوی جوانان هستند. جرم را در دادسرا و پلیس فتا اثبات و مراحل قانونی آن را طی نمود. این پیامک را همواره نگهداری کنید که در صورت نیاز، می تواند ادله قانونی خوبی برای ثبت شکایت شما در زمان خاص بوده و گاها، سند خوبی محسوب می شود که شما علیه متشاکی، طرح دعوی کرده اید.

پلیس فتا شکایت شماره

متهم پس از سه ماه تلاش پلیس در شهریار دستگیر شد. با تحقیقات جامع و کامل از متهم و بررسی فنی تلفن همراه توقیفی از وی از سوی کارشناسان اداره فنی و ادله دیجیتال مشخص شد متهم با همین شگرد از ۴۲ دختر دیگر پس از دریافت تصاویر خصوصیشان اخاذی کرده است. سردار رحیم جهانبخش روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از سوی 2 نفر در شهر زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. بنابراین گران فروشی، کم فروشی، تقلب، اخفاء و امتناع از عرضه کالا، عدم صدور فاکتور، فروش اجباری و سایر موارد موضوع قانون تعزیرات حکومتی در صورتی که از سوی فروشگاههای اینترنتی واقع شوند. سردار دلاور القاصیمهر فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کلاهبرداری که اقدام به فروش مال غیر به ارزش ۱۷ میلیارد ریال کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ایلام دستگیر شده است. به گزارش ایرنا سردار یحیی الهی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با بکارگیری روش های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

هزینه ی شکایت در پلیس فتا

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: کارآگاهان پس از شناسایی متهم پرونده با هماهنگی مقام قضایی وی را در دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و تلاش شبانهروزی و اقدامات تخصصی، متهم را که در یکی از استانهای همجوار سکونت داشت را شناسایی و در پی رصد اطلاعاتی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در شهر یاسوج دستگیر کردند. وی افزود: درتحقیقات پلیس مشخص شد، شاکی مالک یک قطعه زمین کشاورزی به متراژ ۴ هزار متر مربع در اطراف خرمآباد بوده که مالک قبلی با جعل قولنامه و امضای مال باخته آن را تصاحب کرده و به غیر فروخته است. وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، شاکی مالک یک قطعه زمین مسکونی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در اطراف شهر خرمآباد بوده که نفر با اقدامات سود جویانه با تنظیم قولنامهای صوری آن را تصاحب کرده است. رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا فارس ظرف مدت کوتاهی موفق به شناسایی متهم شدند که در استان همدان فعالیت میکرد و پرونده را برای ادامه روند قضایی و دستگیری به آن استان ارسال گردید.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.