جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری راهبرد معاصر

سهشنبهشب محسن تنابنده طراح و بازیگر نقش اصلی مجموعه «پایتخت» در پستی اینستاگرامی، به طور رسمی انصراف خود را از تولید این پروژه برای نوروز ۱۴۰۰ اعلام و ساخت فصل هفتم این سریال را به فرصتی دیگر موکول کرد. بازیگر نقش اصلی سریال “پایتخت” در حالی انصراف خودش را اعلام میکند که در صفحه شخصیاش مثل همیشه همهچیز را گردنِ بقیه انداخت. سکانسهای قسمتهای ابتدایی در خانه نقی و سپس سکانسهای قسمتهای پایانی در لنج بسیار جذاب و بدیع بود. همان رگههای تغییر در شخصیت نقی معمولی که در فصل قبلی شروع شده بود در این فصل به اوج خودش رسید. کدام گروه از مجردها می توانند در مسکن حمایتی ثبت نام کنند؟ به گزارش وزارت راه وشهرسازی «پروانه اصلانی» در خصوص ثبتنام طرح نهضت ملی مسکن برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن و سایر متقاضیان در شهرهایی که سامانه باز شده اما تامین زمین انجام نشده است، گفت: در هر شهری که زمین تامین نشده باشد و ثبت نام انجام شود، متقاضیان در شهرهای مجاور ساماندهی میشوند.

اخبار جدید در افغانستان

محمدرضا رضایی کوچی درباره شرایط دریافت مسکن در قانون جهش تولید مسکن از سوی افراد مجرد، بیان کرد: افراد مجرد می توانند ثبت نام خود را در این طرح انجام دهند ولی اگر تا زمانی که قرار است واحد مسکونی خود را تحویل بگیرند ازدواج کردند که مشکلی نیست و واحد خود را تحویل می گیرند، اما اگر احیانا ازدواج نکردند و سن آنان به ۳۵ سال رسید بازهم مشکلی پیش نمی آید و واحد خود را تحویل می گیرند. محمود محمودزاده افزود: کلیات ثبتنام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن به شرط تاهل در زمان تحویل واحد مسکونی، در جلسه شب گذشته شورای عالی مسکن مورد تایید قرار گرفت. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، در طرح جهش تولید مسکن یا همان ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، قرار بر این است که برخی از شرایط تسهیل شود تا گروههای مختلفی از متقاضیان مسکن در این طرح مشارکت داشته باشند. آفتابنیوز : در طرح جهش تولید مسکن یا همان ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، قرار بر این است که برخی از شرایط تسهیل شود تا گروههای مختلفی از متقاضیان مسکن در این طرح مشارکت داشته باشند.

اخبار جدید فاز 8 پردیس

ایسنا/اصفهان معاون مسکن و ساختمان ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه حدود ۱۹۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان نامنویسی کردند، گفت: بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبتنام در این طرح برای آخرین بار تمدید شد و تا ۱۵ دیماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. مجله اینترنتی زیت نت : در حالی که این روزها هر یک از بازیگران نقش های اصلی مجموعه «پایتخت» مشغول بازی در فیلم و سریال های مختلف هستند اما تازه ترین خبرها از پیش تولید جدی فصل هفتم این سریال حکایت دارد. کیهان نوشت: با توجه به تجربه سه فصل اخیر سریال «پایتخت» که وارد فاز ضدفرهنگی و تخریب اخلاق شده و پروژه فروپاشی نهاد خانواده را پیگیری میکند، جای سؤال است که اساساً سازمان صداوسیما چرا قصد تولید «پایتخت 7» را دارد؟ سپس وارد صفحهای میشوید که از شما کد ملی و شماره تماس میخواهد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید توانا راد عضو جبهه پایداری طی یادداشتی با عنوان «بازگشت به مردم؛ الزامات بازسازی چهره پارلمان ج.ا در نگاه مردم» نوشت: پس از سالها حکومت تفکر اشرافی کارگزاران زیر لوای آقایان هاشمی رفسنجانی، خاتمی و روحانی بر کشور، بالاخره مجلس و دولتی بر سر کار آمد که مردم میتوانستند به آن خوشبین و امیدوار باشند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تامین زمین یکی از مهمترین ارکان تحقق ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در 4 سال دولت به حساب میآید، زیرا عمده هزینه یک واحد مسکونی مرتبط با هزینه زمین است. اما اگر ازدواج نکردند و سن آنان به ۳۵ سال نرسید، مشمول قانون جهش تولید مسکن نمی شوند و باید قیمت واحد مسکونی را با نرخ روز بپردازند. محمود محمودزاده با یادآوری اینکه یکی از شروط ثبتنام در نهضت ملی مسکن مربوط به سابقه مالکیت خصوصی بود، اظهار کرد: بر این اساس متقاضیان باید از ابتدای سال ۱۳۸۴ به این سو فاقد مالکیت خصوصی باشند. به گزارش جماران؛ دو روزنامه اصولگرا امروز به طور همزمان به ساخت سری هفتم سریال پرطرفدار پایتخت در صدا و سیما و دستمزد کارگردان آن تاخته اند. انگار سازندگان پایتخت داشتند برای مدیران سیما ناز میکردند! به گفته بسیاری از سازندگان و انبوه سازان همچنین بررسیهای میدانی هنوز تسهیلات و همچنین مشوقهای لازم در ساخت ۴میلیون مسکن به سازندگان برای ساخت این تعداد واحد داده نشده است. کاریکاتور/نقی غیر معمولی در پایتخت ۷ ! اما یکی، دو هفته پیش و در یک غافلگیری تمام اخباری درباره احتمال ساخته شدن فصل جدید پایتخت مطرح شد.

اخبار جدید لرستان

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اخبار جدید اکسو 2020 (ورودی شما اینجاست https://meclass.ir) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما