نتایج جستجو نتایج جستجو، استفاده از نتایج جستجو

[ad_1]

در قوه ی رب الارباب و رب الاباء، رب رسولان و رب الرب اللّه است.

حضرت آیت الله خامنه ای سپس در سخنانی، با تبریک روز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به ملت ایران، آن وجود را کانون عشق ملت ایران و همه ملت های مسلمان اعم از شیعه و غیرشیعه دانستند.

مهم است بدانید که مهم است بدانید که چگونه آن را به درستی انجام دهید.

گیاه زنده را آسایش روح و نگهدارنده جسم انسان و منبع رزق خدادی و همهجانبه برای احاد بشر دانستند و انقلاب کردند: به همین دلیل تخریب جنگلها و محیط زیست و پوششهای گیاهی رهبر، تخریب ملی است و ویران کردن بخشی از جنگلها برای ساختن. و در جنوب امپراتوری مور، مهمترین چیزها.

حضرت الله خامنه ای با رد نگاه تزیینی و حاشیه ای به محیط زیست، این موضوع را از جمله اساسی ترین مسائل کشور برشمردند و گفته اند: یکی از موارد جدی در حفاظت از محیط زیست، حفاظت از دو ثروت عظیم و ذخیره شده حیاتی ملتها یعنی «آب» و « بسیار مهم است که بدانید نیازی به انجام هیچ کاری نیست.

«حفاظت از حیات وحش» موضوع دیگری بود که رهبر انقلاب اسلامی بیتوجهی به آن را به ضرر ملی دانستند و گفتند: در اسلام، شکار فقط در صورت نیاز به تغذیه مجاز است و در غیر این صورت، غیرمجاز و خلاف است و حتی سفر می کند. شکار سفر حرام شمرده شده است، باید مانع از شکار غیرقانونی را جدی گرفت و به موضاع حتا.

ایشان در ادامه سازمان محیط زیست و وزارت جهاد کشاورزی را موظف به جلوگیری از تبدیل زمینهای کشاورزی دانستند و افزودند: این کار به ضرر ملی است و زمینهای کشاورزی باید توسعه پیدا کند.

حضرت آیت‌الله خامن‌ها همچنین با توجه به لزوم توسعه انرژی‌های پاک می‌گویند: توسعه انرژی‌های غیر فسیلی مانند انرژی وجود دارد که از آن در دنیا روزافزون استفاده می‌شود و منطقه ما نیز در حال حرکت به سمت آن هستند و همچنین انرژی‌های بادی و خورشیدی، باید جدی گرفته شوند. شد.

آنها در پایان آحاد مردم را به کاشت و نگهداشت درختان فراخوانند و گفتند: انجام کارهای مهم پشتوانه ملی است و درختکاری نیز از جمله کارهایی است که همه مردم می توانند با کاشتن و حفظ درختان و جلوگیری از محو درختان و باغهای اطراف و درون شهرها باشند. این مهم ترین کار است.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما